Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

if i could to write poetry ...

if i could to write poetry, i would try to catch your star,
i would try to catch your kite....

στο υπόσχομαι -παρόλο που δεν περάσαμε στιγμές ακόμα-
αλλά θα περάσουμε, θα σου κρατάω τα χέρια,
για να τα ακουμπάω επάνω στην καρδιά μου και το στήθος μου,
και η ευτυχία είναι να φροντίζεις κάποια
χωρίς να εξηγείς για ποιούς λόγους το κάνεις

γι αυτό έμαθα να διαβάζω και να γράφω ποίηση κοντά σου
μήπως και νιώσεις τα χιλιάδες ποιήματα
που έχουν γραφτεί, μπας και νιώσεις αυτό που νιώθω

πέταξε το χαρταετό της ψυχής σου, όσο πιο ψηλά μπορείς
εκεί που θα συναντήσεις το δικό μου ουράνιο τόξο
θα βρείς και το δικό σου , και όσο να νομίζεις ότι δεν είμαστε μαζί.....
κάθε βράδυ σε έχω στην αγκαλιά μου

γιατί είσαι ένα αστέρι που "πεφτει" και γίνεται ένας χαρταετός
που το θέλεις πίσω με χίλια ποιήματα
για να γίνεις πεταλούδα
και όσα και να σου δώσουν, πάντα θα σε μπερδεύουν με χταπόδι
με ένα χταπόδι που πετάει ψηλά....
και θα θέλεις τις μικρές μου ζωγραφιές
για να σε λούζουν με τα νερά του συναισθήματος μου
για να σφραγιστούν με ένα φιλί στο στόμα....

ονειρεύοντας το ουράνιο τόξο μου, θα παρακολουθείς τα χρώματα
που θα σου εξαφανιζονται και θα προβάλλεται η μορφή μου
και τότε θα νιώσεις ότι η ευτυχία σου είναι να με φροντίζεις
χωρις να ξέρεις τους λόγους γιατί.........

yg :   ναι για σένα είναι : μην έχεις αμφιβολίες.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου