Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Countdown

And the sky, is crying out tonight................

« ένα μα ένα, μοναχα φοβαμαι, μηπως δεν σταθω ανταξιος του πονου μου» 
έλεγε ο μεγάλος Φιοντορ Ντοστογιεφσκι…

έτσι θα σεβαστώ τον εαυτό μου για όλα αυτά που πέρασα
θα σεβαστώ τον εαυτό μου για όλα αυτά που αγάπησα
θα τιμήσω τον εαυτό μου, τιμώντας τους ανθρώπους που μου
έπιαναν το χέρι στα δύσκολα χρόνια,
θα χαιδεύω τα μαλλιά στα κορίτσια που μου χαμογελούσαν
βλέποντας τα μάτια μου δακρυσμένα απ την απελπισία...

γιατί πάνω απόλα δεν θέλω να είμαι αυτό που φαντάζεται ο άλλος
και η αλλη
κατόπιν αυτό που δεν είμαι, αυτό που με σπρώχνουν οι περισσότεροι,
όλοι αυτοί έχουν διαφορετικούς σκοπούς απο μένα,
και τώρα ήρθε ο χρόνος να εκδηλωθεί...
να μην με νοιάζει για κανέναν και τους σκοπούς του
παρα μόνο αυό που θέλει η ψυχή μου
απ το βάθος της....
πως πέρασε μισος αιώνας να το καταλάβω....

και ξέρεις ποια είναι η διαφορά του αληθινού ερωτευμένου
όλοι ξεκινανε με το να ξεγελάει τον εαυτό του και καταλήγει πάντα να ξεγελάει τους άλλους,
και αυτό ο κόσμος το ονομάζει συναισθηματικες σχέσεις
αλλά καμια εμπειρία δεν στη χαρίζουν
και ούτε είναι αυτό που σου συμβαίνει,
αλλά ο τρόπος που αντιδράς σ αυτό που σου συμβαίνει.....

και μένα η δικη μου εμπειρία μου λέει να σκύψω, να προσκυνήσω
τη βασίλισσα της ψυχής μου
αυτή είναι η αυτοκράτειρα μου
και τώρα που την αναγνώρισα δεν θα αφήσω την ευκαιρία να πάει χαμένη
αυτός είναι ο μυστικος μου γάμος
και ποτέ δεν με ενδιάφεραν άλλου είδους γάμοι....

Πως πέρασε μισός αιώνας απ τη ζωή μου να ασχολούμαι
με τόσο ηλίθια πράγματα....

Oh oh oh
I wasted all my time on all those stupid things that only get me down
Get down, oh
And the sky, is crying out tonight,
for me to leave this town.

So I'll leave this town.
The sky, is crying out tonight,
for me to leave this town,
yeah I'm gonna leave this town

Time
is crying out tonight
for me to leave this town
So I'm gonna go yeah
I'm gonna go
Yeah
Bub-bye
I'm gonna leave this town
Not gonna hang around
Oh
The sky and stars and God will never ever laugh
Me and stars and moon are falling down.

γιατί κάποτε ένα υπήρχε Λουλούδι, μια Πέτρα, ένα Κρύσταλλο, μια Βασίλισσα, Ένας Βασιλιάς, ένα Παλάτι
ένας Εραστής και η Αγαπημένη του
και αυτό πολύ παλιά, κάπου στα Νησιά του Ωκεανου, πριν 5000 χρόνια ..
Αυτή είναι η Αγάπη μου, η Μυστικη μου Αγάπη της ψυχής
κοντά στο Ταυτό που λέει ο Δάσκαλος
δίπλα μου απ το Κέντρο μου....

Και ποτέ ο ουρανός και τα άστρα, αλλά και ο Θεός ο ίδιος δεν ξαναγελάνε μαζί μου
γιατί θα είναι όλα στην αγκαλιά μου....

υγ : ίσως με τα ακουστικά ή τα volumes τέρμα μπορεί να πιαστεί ο ηλεκτρισμός που βρίσκομαι.....  

απ το πιο όμορφο τραγούδι των Pulp : Countdown (extended version) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου