Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

πάθος ή φιλία : το πάθος της φιλίας

" καλά ρε αγάπη μου, τίποτε δεν άφησες ?....όλα τα έχεις...?.... " 
ενα θαυμάσιο άρθρο, που αξίζει την προσοχή σας...

πέντε λόγοι για να χαλάσουν όμορφες φιλίες

1.Γινόμαστε κτητικοί : λέγε με too much σταθερός σταυρός 

2.Τις περισσότερες φορές είμαστε ξεροκέφαλοι : λέγε με too much παρορμητικός σταυρός...

3.πάρα πολλές φορές χρησιμοποιούμε τους φίλους για να αναδείξουμε τον Εαυτό μας : λέγε με too much angularity

4.Δεν είμαι σταθερός χαρακτήρας δηλ.τη μια μέρα μπορεί να λέω αυτό και την άλλη
άλλο ...: πόσο γοητεία έχει ο χαμαιλέοντας του too much μεταβλητού σταυρού ?

5.όταν είμαστε επιδεικτικοί….: αδιαφορώντας τελείως ότι έχουμε ανταλλάξει τη ψυχή μας με το καθρέφτη του Dorian Grey

μπορεί να υπάρχουν φίλοι ανάμεσα σε άτομα του διαφορετικού φύλου...?
εύκολα το λες το ναι ...αλλά στην πράξη ''σαμποτάρεται"....

γιατί όταν θα φύγει το πάθος....μένει η φιλία....αν την έχεις κατακτήσει...

και αυτό παλεύεται ...αγωνίζεσαι να έχεις φίλους...ενώ το πάθος σου έρχεται απλά....
και είναι η μεταβίβαση your wild side...σου έρχεται να τη σκοτώσεις και τις βγάζεις τα μάτια ...
στην αστρολογία η φιλία ανήκει στον άξονα 5th-11th...και στα ζώδια aquarius -leo ...
η φιλία είναι ο οργασμός του ερωτισμού....

γιατί άλλο ερωτισμός και άλλο σεξουαλικότητα...

γιατί ο ερωτισμός κάνει φίλους και χωρίς αυτόν είναι απλά παρέες...
γιατί υπάρχει μόνο ένας τόνος που ξεχωρίζει ΦΙΛΙΑ και φιλία.....
γιατί λένε ότι στον Ουρανό των  Indras υπάρχει ενα κύκλωμα απο μαργαριτάρια, με τέτοια σειρά διαμορφωμένη που όταν κοιτάς ένα, βλέπεις όλα τα άλλα να καθρεφτίζονται μέσα σ αυτό....


γιατί το πάθος είναι ο δαίμονας σου και η φιλία ο άγγελος σου...και καλείσαι να τα συμφιλιώσεις αγάπη μου, διαφορετικά είσαι ένας νευρωτικός ...σκισμένος στα δύο...

υγ1: στο σπίτι του ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΣΙΔΗΣ...και της Μελανία Χασίδου...ρίξαμε τους καλύτερους χορούς στα parties των αναμνήσεων μας....έχουμε να ειδωθούμε τουλάχιστον τριάντα χρόνια...και αυτή είναι η καλύτερη 


απόδειξη Despoina Tsitouridou....ότι η φιλία είναι το μεγαλύτερο Χαμόγελο που πάντα παραμένει όμορφο και νεανικό....

και σε κάποιες περιπτώσεις δημιουργεί ιστορία, που κατακτάς τον κόσμο...όπως ο Αχιλλέας και ο Πάτροκλος ή όπως ο Μ.Αλέξανδρος και ο Ηφαιστίωνας...

υγ2: και υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι όπως εγώ....που η ζωή μου είναι μόνο φίλοι...
ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ θα επιβιώσουν οι εραστές... αυτοί που είναι συνέχεια και αιώνια ερωτευμένοι...


αλλά ΚΑΙ ΕΓΩ με τους φίλους μου και τις φίλες μου, όσες και όσοι θέλουν να είναι δίπλα μου

...και το fcb μου φέρνει στο πιάτο όλη τη ζωή μου, με τις φιλίες μου και τις παρέες μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου