Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

your hand in mine : We live together in a photograph of time...:) ♥

your hand in mine : We live together in a photograph of time...:) ♥

εμενα προσωπικά το uranus square pluto, μου άλλαξε τελείως τη ζωή μου...
λίγο πριν με ρίξει τελείως στα βαθιά της αλλαγής και της μεταμόρφωσης μου
"Αυτό που η κάμπια ονομάζει τέλος του κόσμου, η ζωή το λέει πεταλούδα..."
που έλεγε και ο Λάο Τσε,
όλο αυτό ήταν η ζωή μου, τον τελευταίο καιρό...
γι αυτό και απ το 12, via astrology, σας περιγράφω με έναν druggy way
ειναι αλήθεια αυτό, γι αυτό και κάποιες δεν καταλάβαιναν...
αλλά δεν ειναι ειναι το ίδιο
music drug culture, με την ψυχολογία του βάθους, τη ψυχολογία του ασυνείδητου
και την ψυχολογική αστρολογία...
αλλά αυτό δεν είναι μια μορφή ποίησης...

όχι δεν υπάρχει κάποιος προσωπικός γηινος έρωτας, ένας έρωτας με μια
sensual αναφορά, στη ζωή μου, δεν έχει πάντα σημασία αυτό....
σημασία έχει ότι συμφωνει και η αγαπημένη μου προγραμματιστρια επάνω σ αυτό...
αν με ρωτούσαν επάνω σ αυτό τι ειναι η αγάπη μου...
οι πρώτες λίγες λέξεις που θα σκεφτόμουν, γι αυτή ειναι : τι ειναι αυτό που δεν ειναι κανονικό..?
Εμένα με έσπρωξε να γίνω ένας μετανάστης στον κόσμο των ονείρων, ένα τρένο
σε μια βαθιά νύχτα...που τραγουδούσε και η Nico...
Και αυτό με έκανε απο τότε, να νιώθω σαν να προσπαθούσα σε όλη μου τη ζωή
να πιάσω τον εαυτό μου...
όμως οι ιδέες μου δεν ειναι τόσο πρωτοποριακές....
και ας έχουν "ξυνίσει" κάποιες φίλες μου και φίλοι μου να μάθουν ποιά
επιτέλους είναι αυτή που με εμπνέει....
ο δικός μου έρωτας ειναι μια day dreaming healing φάση που μπορεί
να βοηθάει στην απελπισία και το μουντό της επιλογής της δικής σας ζωής ..
εγω τι φταίω μωρό μου, που τα επέλεξες έτσι...

Πως μπορεί να αλλάξω τη ρομαντική μου προδιάθεση...
i am only a type uranus in leo....
sun in 11th house and mars in aquarius....
έτσι για να καταλάβετε τι ακριβώς εννοω...
που μαζεύει επάνω του, όλα τα αγρια θηρία της ζούγκλας
και μάλιστα τις βασίλισσες ...

σκέφτομαι να υιοθετήσω απ τη wwf
όλες τις τιγρεις και τις λέαινες ....
αυτή ειναι η δουλειά μου η νέα άλλωστε
να εξημερώνω τα άγρια θηρία....
μπας και μπουν
στη θέση κάποιων ανθρώπων που ειναι χειρότεροι απ αυτά...

και ετσι αν βρεθώ κοιμισμένος στη ζούγκλα,
ειμαι σίγουρος ότι θα με προστατεύουν απ τις υπόλοιπες ύαινες...
νιώθουν τόσο πολύ τη λατρεία που τους έχω....
τι ειναι αυτό πάλι η μια να μου δίνει την άλλη
αφου εχω ωροσκόπια και ξέρω ποιες ειναι....

και ειναι αλήθεια όσο και να τους έρχεται να με κατασπαράξουν
στην ουσία θέλουν να με "ξεσκίσουν" αλλιώς
γιατι ειμαι ο μοναδικός που μπορεί να της πάει
απ τη ζούγκλα στο Hollywood ....
κατευθείαν εκεί....
μόνο που χάνουν το δρόμο και θέλουν να κοιμούνται συνέχεια μαζί μου...
για να με κάνουν αδρανή
βλακείες ειναι το glamorous των λιονταριών
θέλουν να σε εχουν αιχμαλωτισμένο στη σπηλιά τους
αυτό που ονομάζεται vena cava της καρδιας τους...
επειδή τους "ζεσταίνω" τα κρυα πόδια τους μεσα στην καρδιά του χειμώνα...
επειδή τους ζεσταίνω την κρύα τους ηδυπάθεια...

αυτή ειναι η φάση μου ενα μηνα μετά τη σύνταξη μου,
που ακόμα ψάχνω να βρώ
απ τα ζωα του Ήλιου μου,
εκεινη τη φόρμα που θα προσωποποιήσω όλα αυτά
για να κλέψω την αγάπη μου
και να την κάνω αυτοκράτειρα στα όνειρα μου.....
βασίλισσα στη ζωή μου.....

I was lying in my bed last night staring
At a ceiling full of stars
When it suddenly hit me
I just have to let you know how I feel
We live together in a photograph of time
I look into your eyes
And the seas open up to me
I tell you I love you
And I always will
And I know you can't tell me
I know you can't tell me

So I'm left to pick up
The hints, the little symbols of your devotion
So I'm left to pick up
The hints, the little symbols of your devotion

And I feel your fists
And I know it's out of love
And I feel the whip
And I know it's out of love
And I feel your burning eyes burning holes
Straight through my heart
It's out of love
It's out of love

I accept and I collect upon my body
The memories of your devotion
I accept and I collect upon by body
The memories of your devotion

And I feel your fists
And I know it's out of love
And I feel the whip
And I know it's out of love
And I feel your burning eyes burning holes
Straight through my heart
It's out of love, ooh hoo
It's out of love

Give me a little bit serious love
Give me a little full love
Be full of love

Fists, fists, fists full of love.

Καλημέραααα και καλή εβδομάδα....
:) ♥ ♥

υγ : πήρα φορα που τα computers τρέχουν....
τα άλλαξα και αυτά και ησύχασα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου