Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Embrace the Herd

Embrace the Herd

ο Stuart Moxham υπήρξε για μένα ο alternative ήρωας μου
απ τα early eighties...
μην με βλέπετε στην persona μου σαν ενα wild rocker
παντα υπήρξα ενα τρυφερό παιδι στην καρδιά μου και οι προσωπικοί μου
ήρωες ειχαν το ρόλο του Δανδή...
όπως ο Ferry των roxy music...
συνεπως λάτρευα τους μουσικούς που εκαναν με έναν τρόπο
την καρδιά μου κομμάτια
δεν καταλαβαίνω γιατι με θεωρούσαν ψυχεδελικό...
εγω ενιωθα απειρο συναίσθημα μ αυτούς τους μουσικούς...
και μου άρεσε η alternative εκφραση τους
επειδή ήμουνα και εγώ ετσι........
απ την εποχή των Young Marble Giants
τι σχημα θεε μου...
το Colossal Youth τους ειναι απ τα κορυφαια albums όλων των εποχών,
δεν ξέρω τι λετε εσεις του new wave και των 80s
αλλά εγω μ αυτα τα δύο βινύλια ξημεροβραδιαζόμουνα
αυτό και των Gist : Embrace the Herd...
και σημερα γιναμε φίλοι στο fcb
και με έκανε να αισθάνομαι υπερήφανος για όλα αυτά
που ενιωσα και εμαθα
που συνοψίζεται στο τοσο απλό : do it yourself....
εμπρος λοιπόν υπάρχει χρονος και χώρος
do it yourself.....
και αν νιώθεις θα βγει απιστευτη ομορφιά απο μέσα σου
καλημέρααααααα
:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου