Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

hypnotise me : goodbye old world

hypnotise me : goodbye old world

υπάρχουν όνειρα ενός παλιού κόσμου που φεύγει...
ειναι τα ψεύδη που κάνουμε για να εξιδανικεύσουμε
το παρελθόν μας...
the syndrome of golden age....
λες και υπήρχε εποχή στο παρελθόν που ήταν ποτέ χρυσή...
υπάρχουν ονειρα για εναν κόσμο που έρχεται
τα όνειρα για το μέλλον μας...
τα πιο πολλά είναι ψεύδη για να αποφύγουμε το παρόν μας...
και σε μένα να μου ελέγχεις όλη τη θάλασσα μου
εκεί που ήρθες απ το πουθενά και το ξαφνικά
και πάμε ευκολα βόλτα με τη δική μου βάρκα
που την έκανες πιλοτήριο σου
και με οδηγείς
σε έναν αγνωστο δρόμο
αλλά και αν ακόμα νιωθω λίγο ματωμένος
η ασάφεια σου μου δίνει μια χαρά...
γιατί ειμαστε λίγο ντροπαλοί ακόμα σε τέτοια παιγνίδια
και περιμένουμε εκείνη την
απροσδόκητη παλίρροια
να αφήσουμε τα σώματα μας να συγκρουστούν
σαν υπνωτισμένα...υπνώτισε με αγάπη μου
υπνώτισε με σαν εκείνο το εκστατικό trance
για να αντέξω όλα αυτα που έρχονται....
ο ουρανός ας με βοηθήσει να με πάρει πίσω
σ αυτό το όνειρο
ότι η ζωή εχει υπάρξει μόνο μια φορά
να απαντήσει στις προσευχές μου
και τις επικλήσεις μου
να μου πάρει μακριά όλο αυτό το φόβο
και να με αφήσει
να παραδωθώ μόνο στο όνειρο μου
σε εκείνο που ονειρεύεται κάποια ξωτικά της θάλασσας μου
μιας ξεχασμένης ενέργειας
που κάποτε με γέννησε....

:) ♥ ♥ ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου