Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

rapture

rapture
H δική μου πρωθυπουργός όλων των Ελλήνων και Ελληνίδων...
εαν μ αρεσε κάτι σημερα που μετά απο πολλά χρόνια
ειδα τηλεόραση...
είναι ο Αδωνις που μας είπε οτι ο σκοτεινός εαυτός του
ήθελε κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ....
και μας θυμισε το Μεφιστοφελή
στον Φαουστ του Γκαιτε
"Είμαι ένα μέρος από το πνεύμα εκείνο που πάντα θέλει το κακό, ...
Ενώ ο χώρος είναι σύμβολο δύναμης, εσύ είσαι σύμβολο αδυναμίας και με συνθλίβεις."

rapture
μεγάλες δόξες σήμερα η Επιθεώρηση στα σαλόνια της tv
o Πέτρος και ο Λύκος να ψυχαναλύει τον Άδωνι
και οι μεγαλοδημοσιογράφοι μάλλον είχαν πιει xanax
να μπορούν να συγκρατήσουν το θυμό τους...
απ τις προβλέψεις που έκαναν προεκλογικά...
μένει να δουμε πως σιγα σιγα απλοι άνθρωποι απ το πρωτο κόμμα
θα μετασχηματίζονται σε φορείς εξουσίας
και θα γινονται zombie σαν τους άλλους πολιτικούς
αν και δεν θα το ήθελα...
εμένα συνεχίζει να μου αρέσει και ο Ombama και ο Clinton
δεν ξέρω τι λετε εσείς...
μακάρι ο Αλέξης να τους μοιάσει...

rapture
προσπαθώ ακόμα να ψυχαναλύσω το πρόσωπο που λέγεται
Γιωργάκης Παπανδρέου
κατέβηκε τελικά να σταματήσει την αυτοδυναμία του ΣΥΡΙΖΑ
ή να διαλύσει τελείως το ΠΑΣΟΚ....
τελικά ειναι βλάκας ή ιδιοφυία...
εσεις τι λέτε.....
προσπαθώ ακομα να δω γιατί δεν βρίσκω στοιχεία γέννησης
του Σταύρου Θεοδωράκη στο internet...
γιατι κάθε φορά που τον ακουω
δεν ξέρω αν πασχει απ τη ψυχοπαθολογία του ναρκισσισμού
ή κάποια άλλη μορφή paranoia, που δεν την αναγνωρίζουν
τα medical books...
το βλέμμα εκει που στοχεύει ειναι στο κενό....
όμως αναγνωρίζω, ότι δεν χρηματοδοτειται απο επιχειρηματίες
ποιός σοβαρός άνθρωπος που έχει κάνει χρήματα με τις ιδέες του
και τον αγώνα του, θα επένδυε χρήματα σ αυτόν....
και επίσης αναγνωρίζω ότι το ΠΟΤΑΜΙ
δεν έκοψε καμια αυτοδυναμια στο ΣΥΡΙΖΑ....
το έκανε ο Γιωργάκης...
όλοι αυτοί που τον ψήφισαν
μου έλεγαν ότι θα ψηφιζαν ΣΥΡΙΖΑ πριν τη δημιουργία
του κινηματος του ...

rapture
τι να πω για τον πρώην πρωθυπουργό....
ειλικρινα κριμα....
με πόσες μονάδες πρέπει να χάσει
κάποιος για να έχει την αξιοπρέπεια να παραιτηθεί....
απ την αρχηγία του κόμματος του
όπως κάποτε έκαναν παλιότεροι αρχηγοί της παράταξης αυτής...
αλλά ποιός να αναλάβει....
μήπως υπάρχει και καλύτερος ....
λυπάμαι αλλά νομίζω,
δεν ήθελαν οι νεοδημοκράτες να ξαναβγούν κυβέρνηση..
μόνο ο Βενιζέλος την ήθελε την κυβέρνηση..
αυτούς ουτε τους ενδιέφερε αυτο το έργο...
φωναζαν μόνο αυτοί που εξυπηρετούσαν κάποια συμφέροντα
και έκλαιγαν μόνο αυτοί που είχαν φοβο
απ τους "νεους μπολσεβίκους" της εξουσίας...

rapture
αν δει κάποιος τα ποσοστά που πήρε το ΠΑΣΟΚ
στις εκλογές του 2009
θα βρεί μπροστά του όλα τα ποσοστά αθροιστικά
του ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και ΚΙΔΗΣΟ... που ειχαμε σημερα...
και θα δεί όλη την αλχημεία μπροστά του....
το ίδιο θα δει αν αθροίσει ποσοστά και απ την άλλη πλευρά
ΝΔ και Χρυσή Αυγή ....
μην κουράζεστε ...δείτε αποτελέσματα 2009 και 2015...
τα προηγούμενα 2012 ήταν αλχημείες απ τα shock
που δέχτηκε ο ασθενής, ο Ελληνικός Λαός,
στο κρεβάτι της ψυχανάλυσης

rapture
ξέρετε τα τετραγωνα uranus and pluto...τελειώνουν...
τελειώνουν και οι πολιτικές τους οι μονεταριστικές
κάτι που σημαίνει ότι σιγά σιγά μέχρι το Σεπτέμβρη
θα τελειώνουν και οι φασιστικές μέθοδοι κάποιων να θέλουν
να επιβάλλουν τη θέληση του πως θα ζει η άλλη πλευρά
μένει να το δουμε και στην Ευρώπη πια ...
όχι στους υπέροχους λαούς της με τους οποίους ειμαστε αδελφια
αλλά στις κυβερνήσεις τους και τους επιχειρηματικούς της κύκλους
που ειναι αρκετά έξυπνοι να καταλαβουν :αρκετα κερδισαν απ αυτή την κριση

rapture
μας τελείωσε και κάτι άλλο : η Αριστερά...
ίσως είναι καλύτερα χωρις αυτή...
μου θυμίζει μια γρια πόρνη που δεν μπορεί να βρει κανέναν πια...
αλλά για μας υπάρχει κάτι άλλο πιο σημαντικό ίσως απ αυτη...
Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ....
δεν μπορεί να μας αλλάξει κανένας ΣΥΡΙΖΑ, αν δεν αλλάξουμε
εμείς σαν Λαός...να αποκτήσουμε μια ταυτότητα, του ποιοί ειμαστε
και τι ρόλο θέλουμε να έχουμε στον σύγχρονο κόσμο,
γιατί όπως λέει και ο αγαπημένος μου Albert Camus....
υπάρχουν όνειρα χαμηλής συχνότητας
και όνειρα υψηλών προδιαγραφών..
Και γιατί όλοι και όλες χρωστάμε
ένα Σ αγαπώ και ένα Συγγνώμη….
όπως λέει και ο αγαπημένος μου που διάβαζα
όταν ήμουν παιδί ο Μ.Λουντέμης…
τότε μόνο και τότε κάτι μπορεί να γίνει...
να παραδωσουμε όνειρα στα παιδιά μας
αντι απ αυτό το χάλι που κάναμε επάνω σ αυτά...
και τοτε ίσως ο χρόνιος χειμωνας που ζουμε εδώ και χρόνια
να γίνει μια νεα αιωνια Ανοιξη....

rapture
ας μου εξηγήσει κάποιος απ τους κομματολάγνους ...
υπάρχει περίπτωση να αλλάξει ο κόσμος αν δεν έχεις ερωτευτεί
μια φορά εστω στη ζωή σου....
καλά δεν λέω για μένα που ειμαι συνεχως ερωτευμένος
για να κλέβω λίγο απ το μυαλό της κάθε αγαπημένης μου
για να έχω έμπνευση και μερίδιο στη Δημιουργια ....
ή εγω ειμαι τόσο αφελής....παρόλο που ειμαι στα mid50s...
ίσως ο δικός μου δαίμονας να είναι ντυμένος με τη Δημιουργία
και όχι με τα ρουχα του Αυτοκράτορα που ειναι των πιο πολλών....

rapture
infinity stretches unlimitlessly
Countless days pass by immeasurably
Anniversaries gutter in the maelstrom
Whirling a snowstorm of lustrous millennium
Senses dissolve into soliloquies
Flooding ascent in synchronicity

καλημέρααααα, καλή εβδομάδα
και μια καινουργια περίοδος ξημερωνει...
και να σκεφτειτε οτι έχουμε άλλη μια
Νεα Σελήνη ακόμα στον Υδροχόο....
έγινε η μια και ειδατε....
μένει να δειτε και την άλλη....
ειστε σιγουρες και σίγουροι ότι ειναι φιλικό
ζώδιο σε όλους και όλες...?
:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου