Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

οι εκλογές ειναι οργασμός και ο οργασμός ειναι εκλογές...

οι εκλογές ειναι οργασμός και ο οργασμός ειναι εκλογές...

βέβαια για να είμαστε ειλικρινείς, φαινεται ότι ο σκηνοθέτης του video
ειναι μάλλον άσχετος λίγο απ το γυναικείο οργασμό, τέτοια grotesque φάτσα
έχουν μόνο οι άντρες όταν φτάνουν εκεί στην κάλπη....
απ τις διηγήσεις των γυναικών τους...

αλλά η σκηνή με τα πόδια είναι all the money...
εκει ο μάγκας το σωζει το έργο...
εκεί φαινεται ότι κάτι ξέρει...
εμένα μ αρέσουν οι εκλογές πάντως γιατί κάθε φορά θυμάμαι
μια συναρπαστική σεξουαλική μου εμπειρία
την παραμονή τους πάντα, όχι ανήμερα των εκλογών
γιατί πάντα ταξίδευα στο χωριό μου να ψηφίσω...

με αποκορύφωμα μια γκομεναρα στην Πάτρα μια δεξιά -
και γιατί πάντα με δεξιές πήγαινα-τι να της έκανα τις άλλες-
οι δεξιές έπαιζαν το goal και ξύλο πολυ καλά...
τι να το έκανα τέτοιο sex και να μιλάμε πολιτικά...
που έκαναν οι αριστερές...
εγω ήθελα one step beyond...

η Πατρινιά λοιπόν για να με εμποδίσει να ψηφίσω τότε Αντρέα,
αφου ο εκλογικός νόμος μου απαγόρευε να σκέφτομαι
ότι θα ψηφίσω κάτι άλλο στη Δυτική Ελλάδα..
με κράτησε ενα 15ωρο συνέχεια...
τωρα sorry για να "κατσει" 15ωρο δεν ειχε πάθει και κάτι
πόσο δηλ αξία ειχε μια ψηφος...
αλλά κάποια στιγμή εφυγε να ψηφίσει,
και πρόλαβα και εγώ και ψήφισα
Αντρέα για μια Ελλάδα Νέα...
και δεν θέλω μαλακίες όλοι Αντρέα ψηφίζαμε τότε...
ακόμα και εμείς που ειμασταν αριστεροί....
τέλειες εκλογές εκείνα τα χρόνια
δεν μπορουσα "πάρω τα πόδια μου " απ τα πολιτικά τότε,
αλλά χάλασε που εφερα τα δικαιώματα μου στο Παγκράτι...
και δεν βλέπω και τους συγγενείς μου
με τους οποίους έπινα μεχρι σκασμου την παραμονή τους..

λοιπόν θα σας λέω ιστορίες μου, τι εκανα στις τότε εκλογές κάθε φορά
θα ειναι ο πιο ενδιαφέρων πολιτικός λόγος που θα ακούσετε...
και θα γελάσετε και θα νοσταλγήσετε...
γιατί δεν πιστεύω να θεωρειτε ότι θα ακούσετε πιο σοβαρό λόγο
απ τα δικά μου
απ το θίασο της Βουλής....

και μεταξύ μας πρώην συντρόφια μου, εκτός του Δραγασάκη
και του Τσίπρα- τη φάτσα έχει ο άτιμος -
μ αρέσει μόνο να τον βλέπω
για να τρομοκρατούνται οι άλλοι-
λες και θα τους "φάει τη γυναίκα"
η ομάδα θέλει μεταγγραφές έτσι ? δεν τραβάει...
και δεν εννοώ τον Κουβέλη.....
εκτός και αν αναλαβει μπαλαντέρ ο Τατσόπουλος,
ξέρετε αυτός που "πήρε όλη την Αθήνα" ...
γαμω το μου, με ξεπέρασε και μουριξε στα αυτιά...

τι Θιασος Θεέ μου, χειρότερος απ την πιο κακή επιθεώρηση
τι κρίμα για ανθρώπους που έχουν στηρίξει τη ζωή τους
και τα προγράμματα τους επάνω σ αυτούς τους "χαβαλέδες" ..
Πως θα τη "βγάλουμε" καθαρή όλη αυτή την περίοδο ?

εγω πάντως βρήκα : " θα τρέξω να προλάβω"
μήπως και φτάσω τον Τατσόπουλο..
πάλι καλά που παίζει και ένας τέτοιος σ αυτή την ομάδα...
όσο σκέφτομαι τον Αδωνι απ την άλλη....
α ειναι και ο Σταύρος απ το Ποτάμι...
και όμως στον ΟΤΕ που δούλευα υπήρχε γυναίκα
που της άρεσε ο Άδωνις ...ακου της άρεσε ο Αδωνις
τι διαστροφή θεέ μου......
χωρίς να έχει έλθει ραντεβού σε μένα
ούτε καν σε ψυχολόγο.....

Καλημέραααααα και καλούς εκλογικούς οργασμούς.....
θα ξεχάσετε τη φτωχεια σας για λίγο μ αυτά που θα σας υποσχεθούν
και εγω να αλλάζω τις playlist μου για τις ανάγκες
της εκλογικής αισθητικής....
:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου