Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

dreaming on my own obsession

dreaming on my own obsession

Μ αρέσει που δεν κοιμάσαι τις νύχτες …
Μ αρέσει που ετοιμάζεσαι για ένα ψέμα ακόμα..
Γιατί ξέρεις ότι μ αρέσουν οι σκηνοθετημένες σου
drama queen Εμφανίσεις σου,
που είναι ψυχρες σαν την άλλη πλευρά του πλούτωνα...

Για να χτυπήσει την καρδιά μου, και να γεμισεις με τα συναισθήματα μου,
Να συσσωρεύσεις το πάθος που μου ετοιμάζεις στη μετα fcb εποχή…
Γιατί εισαι δημιούργημα αυτής της εποχής…
να μου κάνεις πιο γλυκιά την αμφιβολία μου,
για να είναι ακόμα πιο μεγάλη του αυριο η μοναξιά μου
να παίρνω αγκαλιά την καινούργια σου αγωνία
που δεν μπορείς να εκφράσεις τιποτα το συναισθηματικό
και γεμιζεις σεξουαλικότητα απ το πορτραίτο του Ντόριαν ..

ας κοιταχτούμε στα μάτια….
εγω το κάνω με τις φωτογραφίες σου
το κάνεις και εσύ με τις δικές μου…
και όσο και αν τις πειράζεις και τις κάνεις remix
σ αυτό που εγώ θέλω να δω σε σένα...
και όταν βλέπεις το χαμόγελο μου
είναι το δικό σου ανειπωτο και ανεκφραστο χαμόγελο
γιατί βλέπουμε ο ενας το ειδωλο του άλλου,
το κοινο ειδωλο του θανατου
ας ψηλαφήσουμε τα χέρια μας…
θα αισθανθούμε της αγάπης το ρίγος : το κοινο ρίγος του θανάτου
ας φιληθούμε στα χείλη…ας το δοκιμάσουμε ...
δεν θα χωρίσουμε ποτέ μετα…
θα νιώσουμε τη γεύση όχι του τελευταίου ασπασμού,
αλλά της πρώτης πνοής :τη κοινή γεύση από το φίλημα του θανάτου
όπως λέει στο Καλεντάρι του ο ποιητής Γ.Θ.Βαφόπουλος…

τέτοιες στιγμές βλέποντας την πιο παρανοική ιστορία αγάπης σε ταινια
gone girl, σκεφτόμουν με ποια εχω την πιο παρανοική love affair,
που ξεσκίζει και την πιο νοσηρή φαντασία....
εκείνη την ωρα εμφανιστηκες εσυ ….
Σαν οπτασία την ώρα που ετοίμαζα τα ψεματα μου για αύριο...
Να μου σκηνοθετήσεις μια άλλη νεφέλη που θα ξεχυθεί η φωτιά μου
Αλλά μήπως είναι τίποτε αληθινό, όλα δεν επιτρέπονται στον κόσμο
Που ζούμε…

Κάποια κορίτσια που εχουν παράπονο ότι δεν τα κυνηγάνε τα αγόρια
είναι ότι το ποθούμενο τους,
Νιωθει ότι κάποιος άλλος θα δείξει πιο παρανοική εμμονή για να τις εχει…
Το ξέρω πάντα καλά επειδή σεβόμουνα πάντα τις παρανοικές εμμονες
γιατι έχουν καυτή σεξουαλικότητα
γι αυτό και παράταγα το κυνήγι όταν έβλεπα ότι ο άλλος
ήταν πιο παρανοικός απο μένα για να σε εχει δικιά του..
Απ τη μουσική που άκουγα μέχρι τις παρανοικές ιστορίες αγάπης
που έβλεπα στο κινηματογράφο…
Ήθελα όλο αυτό που τέλεια σε εξοντώνει και εξοντώνεσαι ….
Βλέπεις τι ακριβώς παρακολουθείς απ τον εαυτό σου, όταν μου κάνεις τέτοιο ροζ follow επάνω μου…
Σε πληροφορώ ότι δεν θα βρεις σε όλο τον πλανήτη πιο
paranoia type από μένα στις ερωτικές ιστορίες…
έτσι ή φεύγεις η πέφτεις στην αγκαλιά μου....
γι αυτό αφησε το σκοτάδι του δικού σου γαλαξία
και ελα στον καινούργιο μας Ηλιο
που με λαχτάρα να σε φωτίσει περιμένει...

καλημέραααααα :) ♥ ♥ ♥

υγ : εμείς με τα δικά μας είδωλα και εικόνες
και ο Σαμαράς με τις δικές του εικόνες....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου