Τρίτη 10 Απριλίου 2018

Lust for Life

Lust for Life

Οι προφητείες κάθε μερα, δειχνουν τις τραγωδίες που γνωρίζουμε
Είναι η μοίρα ή η πίστη αυτό που θα σε σωσει και θα με σωσει…
Κάθε μέρα είναι η ίδια επειδη φερνει τις τραγωδιες που ξέρουμε
Είναι η μοίρα ή η πίστη αυτό που θα με σώσει …
Ποιος έφτιαξε τους κανόνες που ακολουθούμε
Ποιος είναι εκεινος ο επιλεγμένος fool type που ακολουθούμε…
Στοιχηματίζω τη ζωή μου …
Ότι όλα επιστρέφουν και σβήνουν….

Ξέρω ότι ολο αυτό μπορεί να ακούγεται ενοχλητικο …
Γνωρίζω όμως ότι μπορώ να ακούω τις ενοχλησεις αυτες μεσα σε Προφητείες που δείχνουν τις τραγωδίες που γνωρίζουμε…

Είναι η μοίρα ή η πίστη αυτή που θα με σώσει και θα σε σωσει…
Ποιος έφτιαξε τους κανόνες που ακολουθούμε…
Ποιος είναι ο επιλεγμένος ανόητος που μου εχει δημιουργησει αυτό το σχεδιο που ακολουθώ…
Γιατι εγω Είμαι, ότι στοιχηματίζω τη ζωή μου….
Ότι όλα επιστρέφουν και σβήνουν….
Ξέρω ότι μπορεί να ακούγεται ενοχλητικο …

Γνωρίζω όμως ότι μπορώ να ακούω τις ενοχλησεις αυτές μεσα σε προφητειες που δείχνουν τις τραγωδίες που ξέρουμε …
Είναι η μοίρα ή η πίστη αυτό που θα σε σωσει …?
Πόσο καιρό πρέπει ότι να περιμένουμε ότι είμαστε ευτυχισμένοι

….Είναι η μοίρα ή η πίστη αυτό που θα σε σωσει….

Έχω το δικαίωμα Να λάβω από τους θεούς αιώνιες χάρες…

Γιατι , Ποιος έφτιαξε τους κανόνες που ακολουθούμε….

Ποιος είναι ο επιλεγμένος ανόητος και το σχεδιο που ακολουθούμε…
Γι αυτό Πάντα στοιχηματίζω τη ζωή μου, Ότι όλα επιστρέφουν και σβήνουν…
Ποιος έφτιαξε τους κανόνες που ακολουθούμε ….
Ποιος είναι ο επιλεγμένος ανόητος και το σχεδιο του που ακολουθώ…

Είμαι ότι στοιχηματίζω τη ζωή μου, Ότι όλα επιστρέφουν και σβήνουν ...

Γιατι μεγαλωσα διπλα σε ένα παππου χαρτοπαικτη
και μου καρφωθηκαν στο μυαλο μου, Τρια μονον χαρτια…..
Η Νταμα, οι Ασσοι και τα Joker….

Ειμαι ενας joker και πισω μου κρυβονται οι Νταμες και οι Ασσοι….

καλημεραααα ολη μερα αυτη τη γιορτινη μερα.... <3

και χρονια πολλα στους Μανοληδες και τις Εμμανουελες...

και απολαυστε τη μεγαλυτερη τραγουδιστρια της αγαπης
Julee Cruise, απο το Twin Peaks..τη θυμαστε....?
σε ενα απο τα καλυτερα τραγουδια αυτης της δεκαετιας που ετοιμαζεται να μας αποχαιρετισει με τη συνοδο saturn and pluto in capricorn και να γκρεμισει ακομα οτι εχει παραμεινει ορθιο...

γι αυτο στοιχηματιστε τη ζωη σας οτι ολα επιστρεφουν και σβηνουν.....:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου