Τρίτη 10 Απριλίου 2018

Her : quite Like : Πρωτοχρονια του 2018

Her : quite Like : Πρωτοχρονια του 2018 <3

τελευταια μου αναρτηση γι αυτη τη χρονια, που ηταν μια επαναληψη ολης της ζωης μου, και που μου εδωσε το συναισθημα τελικα οτι ειμαι ενας απλος rock and roll type
που θα σπουδαζει μεχρι τα βαθια του γεραματα,
αστρολογια, ψυχολογια, μυθολογια και ρυθμο της μουσικης,
για να αποκωδικοποιει τις συμπεριφορες σας και να σας την επιστεφει με το ρεφραιν της συνθεσης του :)

ετσι θυμηθηκα το σκανδαλο της γυναικας του πρωθυπουργου του Καναδα στα mid 70s,Margaret Trudeau, το οποιο θα ειναι η γευση της ζωης μου μεσα στα 2018....
Ο Mick εγραψε ενα απο τα πιο υπεροχα τραγουδια του με τον Keith γι αυτη την υπεροχη αισθησιαση γυναικα που ο γιος της,
σημερα ειναι πρωθυπουργος του Καναδα ...

Πρωιμες ενσαρκωσεις της Αφροδιτης σε ολο της το μεγαλειο....<3

Σας ευχομαι να εχετε μια υπεροχη χρονια, και να πραγματοποιηθουν ολες σας οι επιθυμιες σας
οπως και να της εννοει ο καθενας και η καθεμια σας...<3

Για μενα, προσωπικα ξερω, παμε για σκανδαλα μεγατονων....
Δεν εχω παραπονο απο τη ζωη μου...
δεν πληττω ποτε....
ολο τρεχω ....
και να θυμαστε οτι το πιο δυσκολο ζωδιο για να ειναι ο εαυτος του καποιος ειναι το ζωδιο του Κριου....
Δεν σε αφηνουν να εισαι ποτε μονος σου....
και ειναι εκεινο το σημειο του ζωδιακου, που δεν παιρνεις βοηθεια απο κανεναν, εκτος απο καποια επισης Κριαρια....
για να το τσεκαρεται και στο δικο σας χαρτη....
γιατι επισης ολοι εχουμε κριο στο χαρτη μας....

Χρονια πολλα και ευτυχισμενα και ριξτε χορο αποψε....
και να ευχηθειτε στον Διονυσο για να σας φερει οργια και σκανδαλα , γιατι απο τις 17/1 της νεας χρονιας γινεται μια νεα σεληνη στο ζωδιο του Αιγοκερω, που θα βγαλει τη λαγνα κατσικα μπροστα σας
και το εργο θα αρχισει παλι απο την αρχη...

οπου δυσκολευτειτε μαθηματα σεξουαλικης αστρολογιας
για το τι θα κανετε....ξερετε που θα απευθυνθειτε....

Καλους ερωτες και sex ...θεραπευει την υστερια και το ναρκισσισμο...
:) <3
και ακουστε τα τραγουδια οσο πιο δυνατα στον ηχο μπορειτε....
για να μπαινετε στο κλιμα της καυλας
της πιο ομορφης λεξης που υπαρχει σε ολα τα λεξιλογια....
<3
και να μην αρχισετε και σκοτωνεστε ποια ειναι η Her...
φτανει που ξερει Αυτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου