Τρίτη 10 Απριλίου 2018

2017 απολογισμοι και 2017 ευχες….: Dreams

2017 απολογισμοι και 2017 ευχες….: Dreams

Αλλη μια χρονια στο τελος της, και οι απολογισμοι δινουν και παιρνουν...
μια φωτο 1000 λεξεις λενε οι Κινεζοι, και παντα θα ειναι εκει για να μας θυμιζει το αποτυπωμα του χρονου, και της συγκεκριμενης στιγμης που κλεψαμε απ την αιωνιοτητα για να μας θυμιζει οτι ανηκουμε σε εναν αεναο Συμπαν, που οι εκρηξεις του ρεφραιν του, κρατανε οσο οι στιγμες του μεγαλειου του ψυχικου μας οργασμου....

η rosetta του fcb ξεθαβει τις στιγμες που εμειναν πιο δυνατες, για να μας υπενθυμιζουν τι χασαμε, τι αγαπησαμε, τι θελαμε και σε ποιο σημειο της διαδρομης μας βρισκομαστε...

οι photos θυμιζουν τα ονειρα...τα ονειρα πολλες φορες ειναι πιο σπουδαια απο καποια γεγονοτα της ζωης μας...επειδη ειναι αυτα που μας επισημαινουν συνεχως σε ποιο σημειο βρισκομαστε στην πραγματικη μας ζωη....
ειναι ψυχικα manual books δανεισμενα απ το internet και το διαδικτυο του Συμπαντος, που φωτογραφιζουν τα κομβικα σημεια αυτου του ταξιδιου....

Βεβαια για μενα, οι Christmas memories παντα σημαινουν το Go Your Own Way...
Και θυμαμαι τους Fleedwood Mac ….

Πως ειναι δυνατον να αρεσουν τοσο πολυ στην κορη μου...
το rumours ...!!!
ουτε παλιακο, ουτε σεβεντιλα, ουτε ειτιλα....!!!
Ποσο πολυ το εκρυβα απ τον Εαυτο μου, οτι μου αρεσαν τοσο πολυ...
τοσο mainstream ειμαι μεσα μου ...?
και τι τα θελω τα εναλλακτικα τοτε...

Και να σκεφτεις σε καποιο δισκαδικο του 77, μου το προτεινε ο Αργυρης Ζηλος να αγορασω το rumours...στο jazz rock νομιζω...
Μα το εχεις "θαψει" στον ηχο, του ειπα....
Ασε τι εκανα εκει μου ειπε...παρτο και θα με θυμηθεις...
Μα εγω ειμαι fun τους με τον Peter Greene του ειπα..
βρε παρτο μου ειπε, και ασε τον Peter με τις ανησυχιες του...
Και το πηρα...
και κλεισαμε σαραντα χρονια απο τοτε, και αρεσουν στην κορη μου σημερα...
στα dreams η κορη μου των fleetwood mac , go your own way...κοριτσι μου ..

Φαινεται οτι τα 70s για τους Fleetwood mac ηταν ενα αφρολουτρο με cocaine πασαλειμενο με το μελι του ερωτα ...
τι να εξηγησεις αλλιως...

Παραμονη Χριστουγεννων και μονο dreams οφειλεις να κανεις για τον εαυτο σου…
Για να μπορεις με την καινουργια χρονια με τοσο εντονο το στοιχειο της Γης στο party του ουρανιου θολου, να τα πραγματοποιησεις …
Προσωπικα σας το ευχομαι …Χρονια σας πολλα και Να εχετε χαρουμενα και ευτυχισμενα Χριστουγεννα….
<3

"Dreams"
Now here you go again
You say you want your freedom
Well, who am I to keep you down?
It's only right that you should
Play the way you feel it
But listen carefully to the sound
Of your loneliness
Like a heartbeat.. drives you mad
In the stillness of remembering what you had
And what you lost...
And what you had...
And what you lost
[Chorus:]
Thunder only happens when it's raining
Players only love you when they're playing
Say... Women... they will come and they will go
When the rain washes you clean... you'll know, you'll know
Now here I go again, I see the crystal visions
I keep my visions to myself
It's only me
Who wants to wrap around your dreams and...
Have you any dreams you'd like to sell?
Dreams of loneliness...
Like a heartbeat... drives you mad...
In the stillness of remembering what you had...
And what you lost...
And what you had...
And what you lost....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου