Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Strange days on a personal level : one day soon

Strange days on a personal level ...  One Day Soon...

Την Παρασκευη μετα απο προσκληση της μικρης μου φιλης της Νατασουλας, βρεθηκα στο Μπαρακι της Διδοτου για να παρακολουθησουμε ενα υπεροχο κοριτσιστικο duo που θα τραγουδουσαν εντεχνο ελληνικο τραγουδι με την ευκαιρια της κυκλοφοριας του καινουργιου τους cd....

Σε μια Αθηνα που μυριζε δακρυγονα και χημικα, θυμιζοντας μου μια παλια γαλλικη ταινια, που εξω στους δρομους του Παρισιου επεφταν δακρυγονα και ενα ζευγαρι ειχε κλειστει σε ενα μπαρ οπου ετοιμαζοταν να γιορτασει την εμφανιση του ερωτα τους, η Sotiria Sousaniκαι η Ευα Λουκατου μας χαρισαν μια απιστευτη μαγικη βραδια, οπου η αισιοδοξια μας οτι κινειται κατι στο χωρο του Ελληνικου τραγουδιου ανεβηκε κατακορυφα...

Ειναι σπουδαιο να παρακολουθεις κοριτσιστικα φωνητικα, που παραπεμπουν στις μαγικες στιγμες των 70s,και να δημιουργουν μια βραδια ξεχωριστη που σε μετεφερε σε μια ατμοσφαιρα καμπαρε αφενος, και σε εναν λυρισμο αγαπης αφετερου ....
μια ατμοσφαιρα βγαλμενη απ τις παλιες μπουατ της Πλακας, και την επαναστατικη τους ατμοσφαιρα σε μια πιο sensual μορφη που ειχε στο ρεπερτοριο τους και τις καλες στιγμες των 90s..
Ακομα πιο σπουδαιο τα κοριτσια γραφουν τραγουδια μονες τους..
Κοριτσια συνθετες....
Μπραβο κοριτσια... 

Σας ευχομαι ολοκαρδα καθε επιτυχια, στην υγεια σας με ενα ποτηρι κοκκινο κρασι, ενα τριανταφυλλο και ενα γλυκο φιλι.... 

υγ : Η Νατασα μου ειναι η αλλη μου κορη...
Η Νεραιδα μου...με τη νεραιδοσκονη της... 
Λεαινα και αυτη και μου εκανε μια γερη προπονηση του τι σημαινει να μεγαλωνεις κοριτσακια λιονταρακια...
Πρεπει να εισαι τουλαχιστον Βασιλιας, για να μπορεις να τις εκπαιδευεις ...
Τη Νατασουλα μου την ξερω απο μωρο....
Μονο που με κανει παρεα απ τα τελη του 1999...
Πριν τι να με εκανε...
ηταν μικρουλα, το πιο ομορφο κοριτσι στο Παγκρατι...

Ειναι κορη της καλυτερης μου φιλης και συναδελφου στον ΟΤΕ, της Νοτας...
Μια απ τις πιο υπεροχες φωνες της Ηχογραφησης του ΟΤΕ...

Καλε, δεν θυμαστε : στον επομενο τονο η ωρα θα ειναι.... 
σημα κατατεθεν του ΟΤΕ η Νοτα...

ευτυχως ομως η Νοτα σαν original Aquarius, μου αφησε ψυχικη παρακαταθηκη την μικρη της πριγκιπισσα τη Νατασα με το πιο ομορφο χαμογελο της Πολης μας...

Natasha μου εχε υποψη σου οτι τα καλυτερα τωρα ερχονται  
Παντα θυμαμαι οτι στο σπιτι σου υπαρχουν χαμογελα για μενα και το κοριτσακι μου και απο σενα και απ τον υπεροχο αντρα σου το Νικο...
Ετοιμασου για βουτιες στο Πορτο Γερμανο...
και να θυμασαι οτι την ωρα που συναντηθηκαμε ηταν ακριβως η ωρα της Νεας Σεληνης στο ζωδιο του Ταυρου.... 

Που σημαινει οτι something better change, οτι κατι καινουργιο θα αρχισει να κυοφορει σε επιπεδο Δημιουργιας...
one day soon ....
i promise you as astrologer...
Νατασουλα μου γλυκεια θελω να ζω και να βλεπω παντα το χαμογελο σου....

Δεν ειναι μια κουκλιτσα βρε παιδια...?
ή εγω αλληθωριζω απ την πολυ αγαπη που της εχω... 

Αλλα δεν με νοιαζει οτι και να συμβαινει...
εξ αλλου η αγαπη ειναι μια φλογα που δεν σβηνει ποτε...
Και στα Λιονταρακια της φλογας αυτης δεν μπορω να αντισταθω
με τιποτε....
στα χαμογελα τους....

Περιμενω και αλλες βραδιες τετοιες...   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου