Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

My generation with Uranus in Leo : riders on the storm… Confessions of a story teller-confessions of belladona eater...

My generation with Uranus in Leo : riders on the storm…
Confessions of a story teller-confessions of belladona eater...
  

Κοιτωντας το χρονο πισω συνεχεια, αφου το transit of my Uranus in my 12th house, σκαβει ηλεκτρικα στις μνημες μου για να δωσει άλλη μια ευκαιρια να δω για το πώς θα ζησω αυτό, που δεν εχω ζησει μεχρι τωρα….

H γενια του Uranus in Leο, ( 1956-62), Οπως και Ότι και να ειμασταν, σεβομασταν τη διαφορετικοτητα του καθενος.Και τωρα που τους ξαναβλεπω :
Καποιους απ αυτους , είμαστε up to 50s, είναι γλυκα ηρεμοι με το ιδιο χιουμορ όπως και τοτε.Και αυτό είναι ότι πιο αισιοδοξο βλεπω τον τελευταιο καιρο….

Ας πουμε για πχ : δεν ειδα ουτε έναν «γκλαμουριασμενο»…
Απιστευτο αυτό, αλλα πως το κανουμε ρε γ@...?
Αν τους πεις κατι που εχει λιγο βαθος, θα κανουν λιγο πλακιτσα στην αρχη, αλλα θα σου απαντησουν στην ουσια σ αυτό που του ειπες….

Μπορει να εχουμε εισαγαγει για πρωτη φορα την εννοια του τι σημαινει να εισαι αυθεντικος.
Οχι κανενας αυθεντικος δεν μπορει να το ξερει αυτό, αλλα εμεις σαν γενια Uranus in leo, μαλλον το υποψιαζομασταν αυτό….

Στην τελευταια χρονια, ειχα καθιερωσει να πηγαινω μονο με ένα μεγαλο τετραδιο στο μαθημα.Κρατουσα σε σημειωσεις ότι ελεγαν οι καθηγητες.τα παντα.Ακομα και τα ηλιθια αστεια τους κατά τη διαρκεια των μαθηματων.
Ειχα προσεξει ότι οσο πιο ηλιθιο το αστειο τους, τοσο αυτό ηταν συναρτηση του συγκεκριμενου κεφαλαιου που διδασκαν στο μαθημα αυτό.
Λοιπον αυτά τα κεφαλαια επεφταν στις εξετασεις.
Και ειχα και τον πατερα μου, που με διαβαζε και ελεγε οτι μου "επιανε" τα θεματα...

Τι να του ελεγες τωρα ? οτι εγω παιζω τηλεπαθεια με τους καθηγητες μου...?

επρεπε να "προφυλαξουμε" τον ελευθερο χρονο μας,για να ασχοληθουμε μ αυτα που μας αρεσαν....
και με την τηλεπαθεια εμαθα οτι εμαθα τοσα χρονια...
Στο Πανεπιστημιο βελτιωσα τις τεχνικες μου...

δεν πρεπει να εχω τελειωσει ενα βιβλιο ολοκληρο για να το διαβασω....
εκτος απ το Μαιτρ και Μαργαριτα του Μπουλγκακωφ...
και τωρα που το συλλογιζομαι ισως να επαιξε ρολο,
το sympathy for the devil των rolling stones σ αυτο...
γιατι οι stones εμπνευστηκαν γι αυτο το τραγουδι
απο το βιβλιο αυτο...

Ειχε γινει μονοτονο αυτό το συστημα μου.Βαρετος και κολλημενος εαν ευρισκα κατι που απεδιδε, δεν το αλλαζα με τιποτε...
Δεν ξερω αν ειναι η ζωη μου ενδιαφερουσα, αλλα εχω ζησει παιζοντας συνεχεια, δεν μπορω χωρις παιγνιδι, ειναι το οξυγονο μου, εκτος απ τα 00s...
εκει "φρικαραμε" τελειως που αναγκαστηκαμε να κοψουμε το παιγνιδι και να "σοβαρευτουμε"...

Μ αυτα εγω παντως, ευρισκα το χρονο να περναω καλυτερα
απ το να διαβαζω, μελετωντας αλλα θεματα που με ενδιαφεραν περισσοτερο.Δεν πρεπει να διαβασα και πολύ μαθηματα του Σχολειου, τα τελευταια δυο χρονια στο Λυκειο.
Το ειχε προσεξει όμως αυτό μια μαθηματικος.
Η οποια με εστελνε αδιαβαστο στο να της «πιασω» θεματα.
Τον αντρα της που τον ειχα και αυτόν καθηγητη, τον επιανα εγω αδιαβαστο.Δεν εχασα ποτε θεμα απ αυτόν.

Χρησιμοποιω τη λεξη θεμα, επειδη οι παλιοτεροι θα θυμουνται ότι στις εξετασεις, μας εδιναν τα ζητηματα που επρεπε να απαντησουμε με τη μορφη : θεμα πρωτον , θεμα δευτερον…και ειχαμε ένα επιλογη να αφησουμε.
Βεβαια καλο μου εκανε η μαθηματικος, γιατι μ αναγκασε να διαβασω για τα καλα τα μαθηματικα και σημερα «τσιμπαμε» σχεδον τα παντα μεσα απ τα ωροσκοπια.
Με ειχε σκασει με τους γεωμετρικους τοπους και τις κατασκευες η μαθηματικος μου.
Που να ηξερε ότι σκαλιζε στο μυαλο μου, για το πώς σημερα εχω «συλλαβει» κατά πολύ του τι σημαινει γεωμετρικος τοπος σ αυτά τα γεωμετρικα σχηματα του ουρανιου dancefloor…
Ετσι μπορει να αφωνησεις καποια στιγμη σκαλιζοντας γεωμετρικα σχηματα και θυμασαι και τη μαθηματικο σου : ΕΥΡΗΚΑ ….με την ιδια χαρα, όπως τοτε που της ελυνες την ασκηση.Μεγαλη υποθεση να σε επιλεξει καποια μερα που θελει αυτή, για να της λυσεις μια ασκηση…

Το εκανε αιφινιδιαστικα.
Τοτε καταλαβα γιατι ο μεγαλυτερος βαθμος που σου εβαζε στο μαθημα των Μαθηματικων ηταν 17.
Αφου τους επιανε αδιαβαστους, οποτε ηθελε.Καλα «απαικτη» η γυναικα.Τη συναντησαν και τα αδελφια μου αργοτερα και ειχα χαρει που με θυμοταν ιδιαιτερα.
Της ειχε κανει εντυπωση που βαθμολογουσα τον εαυτο μου, με οτι με βαθμολογουσε.
Ποτε κατω ή επανω ": ακριβως...
αυτη ειχε και το αλλο πριν σου ανακοινωσει τη βαθμολογια σε ρωταγε, ποσο βαθμολογεις τον εαυτο σου και αν ειχατε αποκλιση, ακουγε την επιχειρηματολογια σου.
Αν της ελεγες βλακειες σε βαθμολογουσε πιο κατω.
Αν εκανε λαθος, σε βαθμολογουσε παραπανω..
Το θυμαμαι σαν τωρα, το υφος της να τη βλεπω να διορθωνει βαθμους...
Δεν ηταν και μαθημα λογικης παραλληλα αυτο ?

Την τελευταια χρονια που εδινα εξετασεις στο μαθημα της, εκει που "ιδρωνα και ξειδρωνα" για να βρω τη λυση της ασκησης, μας ειχε "σκισει" η ατιμη, ερχεται απο επανω μου και μου ψιθυριζει :
" - αν τη λυσεις αυτη την ασκηση, ποτε δεν θα μεινεις ανεργος στη ζωη σου....
την κοιταω ετσι οπως χαμογελουσε " λες και καταπιε το πουλί ", Διδυμος ηταν η Π@ με ωροσκοπο αιγοκερω, μου ηλθε flash η λυση...
Καθαρογραψα την ασκηση,ουτε ελεγχο δεν εκανα, τοσο σιγουρος ημουνα, και της παραδιδω την κολλα των εξετασεων...

-Καλα δεν θα κανεις εναν ελεγχο μου ειπε...
-Οχι της απαντησα, ειμαι σιγουρος...
-Ποτε δεν θα μεινεις ανεργος μου απαντησε...
-Και πως ειστε τοσο σιγουρη, τη ρωτησα ξανα με αφελεια...
-με την ιδια σιγουρια που βρηκες τι ζωδιο ειμαι...
εικοσιπεντε χρονια στα σχολεια, δεν μου το εχει βρει κανενας και καμια....!!!
-Δεν μου απαντησατε ομως, της ειπα.....
-Δεν χανεις μου λεει, ποτε το σημειο του θεματος...
σε σημειο που φαινεσαι κολλημενος στους αλλους, μου απαντησε....
Σημερα που τα σκεφτομαι και χαμογελαω, να ειναι παντα καλα, θα τις εδινα ενα ζεστο φιλι...
Ποσο καλα με ηξερε...!!!
Τι και πως το καταλαβε ρε γ@, και εγω ηθελα να το δω αυτο,
επανω μου σαραντα χρονια...
-A, και κατι αλλο, μου λεει....
Τι ...?
-Εχεις σιδερενια θεληση μου λεει για παιδι...
γι αυτο δεν θα μεινεις ανεργος αφενος και δεν εισαι καθολου ναρκισσος αφετερου...
-Οι ναρκισσοι μενουν χωρις δουλεια, επειδη δεν θελουν μεσα τους να δουλευουν....μου απαντησε, και εγω την κοιτουσα σαν "χανος" ...
Αυτο τυπωθηκε για παντα μεσα μου....και σ αυτη τη Χωρα, δεν γνωρισα ποτε την Ανεργια και τα ολεθρια αποτελεσματα της στις ζωες των πιο πολλων....
Ακομα τη θυμαμαι που με πηρε απ το "κλασσικο" Λυκειο και με πηγε στο "πρακτικο"....
παιρνοντας την ευθυνη λεγοντας στον Λυκειαρχη τοτε : δεν θα τον αφησω να χαθει στις φιλοσοφιες ενος κλασσικου λυκειου, αλλα το παιδι αυτο δεν αντεχει τις γενικοτητες των ηλιθιων, θελω να το παρακολουθω στα μαθηματα μου....
Τι συναστρια πρεπει να ειχαμε και τα ελεγε με τετοια σιγουρια...

Αυτος ειναι ο λογος που κατι "παθαινω" σεξουαλικα με τις γυναικες μαθηματικους...
δεν μπορω να τις ξεχωρισω αν ειναι ομορφες, ολες μ αρεσουν....

Η Αληθεια είναι ότι περασαν πολύ καλοι δασκαλοι απ τις γενιες μας…
Ειχα τον Καργακο καθηγητη στην Ιστορια για παραδειγμα.
Ο ανθρωπος τη διδασκε με παθος.
Σε καθηλωνε να τον ακους….
Ηθελες δεν ηθελες την μαθαινες.

Τι να μας ελεγαν μετα πια οι Πινακες των Πτολεμαιων στην Αστρολογια.
Μια απλη παραγοντοποιηση τους ηταν, και η μεγαλυτερη δυσκολια ηταν να φτασεις σε εξισωση β βαθμου.Τι να ερμηνευσεις απ το χαρτη οσα και να μαθεις αν δεν ξερεις στοιχειωδη μαθηματικα και να “τριπαρεις “ και λιγο μ αυτά.Συμβολα είναι όλα.

Βεβαια «παιζει» ρολο και τι μουσικη ακους και ποσο της δινεσαι.
Μην περιμενεις με Ρεμο, καλα να είναι το παιδι, να κανεις και καμια βαθια αναλυση….
Φαγαμε περιουσια που λεει ο λογος στους δισκους και σε βιβλια.Ενα κομματι της ζωης μας ηταν ΜΟΝΟ ΤΕΧΝΗ….

many planets retrogrades και μαλλον θα εχουμε ενα θερμο καλοκαιρι
απ οτι προβλεπει η play list του Συμπαντος...

Τωρα βεβαια εσυ, Καλα εκανες και αρχισες να μαθεις να δερνεις...
εχεις δικιο...
αφου δεν μπορουμε να εχουμε επικοινωνια, τελεια που
θα ειναι να "ξυλο-δερνομαστε"..
Θελεις να με δειρεις τοσο πολυ ?
πω πω, σε καλο δρομο ειμαστε....
Πω πω, παμε για βασικοι στην Barca ....
Τι Κριος ειναι αυτος που βγαζεις....
και κακια μαζι ετσι ?
ειναι η πρωτη φορα που σε βλεπω μετα απο τοσα χρονια...
τοσο σεξουαλικη και τοσο ζωντανη...
Βλεπεις κατι αρχισε να ανθιζει...
Π@να θα τα κανουμε εδω μεσα...στα social media....
γιατι αυτο ειναι το ταλεντο σου το αληθινο....
να τα κανεις ολα π@....
οπου και να εισαι....
αλλαζει η μοιρα κουκλα μου ?
εσυ "αρπαζεσαι" ακομα και αν συμφωνεις
με τον αλλον, σ αυτα που σου λεει...
εισαι ο ορισμος του καυγα και του εμφυλιου πολεμου
λες και σε γεννησε το "σοι" μου...
γιατι το "σοι" σου δεν ειναι ετσι...
εσυ δεν ανηκεις εκει μεσα....
εσυ δεν ανηκεις πουθενα....
ανηκεις μονο σε μενα ...
γιατι μαζι σου, μου χρωστας να γινω universal ψυχιατρος....

 
καλημεραααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου