Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

if its worth doing, it's worth overdoing' ..

if its worth doing, it's worth overdoing' ..

Nostalgia is a poison, a recurring teenage dream, I heard the monster returning to take me back to seventeen
(από το Ammonia Suction)
deep freeze mice

To Leicester το αγαπουσαμε παντα, εξ αιτιας της υπεροχης εναλλακτικης μουσικης του απ τα 80s...
επισης στη φανελα τους με τα μπλε και το ασπρο, εχουν σημα την Αλεπου, γι αυτο και εχουν ψευδωνυμο foxes....

Τι καυλα και αυτη να σηκωνει τροπαιο το αουτσαιντερ...
Αλλα εκει ειναι Αγγλια για αυτο και αγαπαμε αυτη τη χωρα....
Χρωσταω στην κορη μου που λατρευει το ποδοσφαιρο, ενα match εκει...
που ειναι η γιορτη του ποδοσφαιρου....

Αντώνης Κορακής...αν εχεις προχειρα το εξωφυλλο του δισκου απο εκεινα τα χρονια με τη συλλογη απ το Leicester ..προσθεσε το στα comments μου

 

by the way οι Deep Freeze mice ειναι οτι πιο αγαπημενο μου εχει μεινει απ την εναλλακτικη σκηνη των 80s...Με τον Alan Jenkins αλληλογραφουσαμε και τωρα ειμαστε φιλοι στο fcb....
Παντα με συνεπαιρνε το χιουμορ του και οι στιχοι του...ενω μουσικα παρολο που τους θεωρουσαν παραξενους, εμενα μου αρεσαν παρα πολυ και κραταω ακομα τους πιο πολλους δισκους τους...

ισως να ειμαι και εγω ενα deep freeze mice...

γιατι παντα λατρευα αυτους και αυτες που ειχαν το θαρρος να στεκονται ισοτιμα απεναντι στα scary monsters με οπλο μονο το do it yourself ...
αν νιωθεις οτι εχεις συναισθημα που θελει εκφραση....

do it yourself  

'If you are Eurydice, could I be Orpheus, ...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου