Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Mars retrograde in Scorpio : Who is your personal demon..?

Mars retrograde in Scorpio : Who is your personal demon..? 

my personal daimon is fade into you   

το δωμάτιο μου θυμιζει ακριβως το live των Au revoir simone...
ομορφα κοριτσια σαν ξωτικα μου τραγουδανε συνεχεια στο κεφαλι μου,οκτω ωρες να βαλω ταξη στα εγγραφα μου...

αλλά τι να περιμένεις απο ενα Ζαρατουστρα σαν και εμενα...
που μπορει να καταλαβαινω όλη την κινητηρια δυναμη της ανθρωποτητας,αλλά ειμαι τελειως ανικανος να βαλω μια σειρα σε ενα δωματιο...

με εχουν πνιξει τα ψαρια μου ...
δημιουργουν μια συναισθηματικη εκσταση σε όλες,
και ενα χαος σε μενα...
γιατι εχουν μετατραπει σε χρυσοψαρα,
με όλα τα χρωματα της φυσης επανω τους...

αλλά το δογμα μου σαν κριος,
οτι εχω την υψιστη αρετη της ειλικρινειας ...
και παρολο ιδεαλιστης, δεν εχω τη δειλια του ιδεαλιστη,
και ποτε δεν το βαζω στα ποδια μπροστα στην πραγματικοτητα ...

ειμαι ικανος να βλέπω τον ανεμο απ την κλειδαροτρυπα
αλλά να μην βλεπω την πορτα που ειναι ανοικτή
και μενω εκει αλυσοδεμένος στις αγάπες μου,
αλλά γι αυτο φταιει η λαχτάρα μου για αγάπη
και η λαχτάρα μου αυτή, μου στηνει παγιδα
και να γινομαι λεια και να χανομαι μεσα σε οτι υπαρχει
στο δωματιο μου, απο βιβλία, ρουχα,cds και εγγραφα..

και παντα θα σκονταφτω στα καλωδια...
οπως ακριβώς χανομαι μεσα στη γυναικεια ψυχή....
δεν εμαθα να κανω δουλειες,
γι αυτο και δεν με αντεχει καμια γυναικα...

αλλα και αυτες παλι, τοσα τις εχω μαθει για την ψυχη τους...
και ουτε μια να μου κανει μια δουλεια στο σπιτι....
αλλα τι να πεις, και αυτες που ερχονται εδω
ξεχνανε ζακετες, τσαντες, αλλα φευγουν με χαμογελα,
σημασια εχει ότι εγω
δεν μπορω τις δουλειες,
γιατι ο δαιμονας μου είναι ξεθωριασμενος μεσα σου…

I wanna hold the hand inside you
I wanna take the breath that's true
I look to you and I see nothing
I look to you to see the truth
You live your life, you go in shadows
You'll come apart and you'll go black
Some kind of light into your darkness
Colors your eyes with what's not there
Fade into you
Strange you never knew
Fade into you
I think it's strange you never knew
The strange light comes on slowly
A stranger's heart is out of home
You put your hands into your head
And your smiles cover your heart.....
.....
Please allow me to introduce myself
I'm a man of wealth and taste
Hope you guess my name, oh yeah
Ah, what's puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah
I watched with glee
While your kings and queens
Fought for ten decades
For the gods they made….
(sympathy for the devil-rolling stones )

Σε σας ποιος είναι ο προσωπικος σας δαιμονας ?

είναι η απιστία; (λεγε με Μεταβλητο Σταυρο…), αυτό ψαχνεις Διδυμοι-Παρθενος-Τοξοτης και Ιχθεις...
σταματα να τα “ζαχαρωνεις” με μελο ιστοριες…

είναι η άρνηση; (λεγε με Σταθερο Σταυρο…), αυτό ψαχνεις Ταυρε,Λεοντα,Σκορπιος και Υδροχοος…πώς να γελοιοποιεις με την αρνηση σου, οποιαδηποτε μορφη αξιας που σου απαιτει την πιστη σου..

είναι η απογοήτευση;…(λεγε με Παρορμητικο Σταυρο), αυτό ψαχνεις Κριος,Καρκινος,Ζυγος και Αιγοκερως…πώς να δικαιολογησεις πως εισαι χρονια κουρασμενος και ότι θελει ενεργεια η οποιαδηποτε επιχειρηση που εχεις στο μυαλο σου…

Είναι ο φοβος ? …καλα αυτόν τον εχουν όλα τα ζωδια …

Είναι η επιθυμία σου να σταματησεις να υπαρχεις …?
καλα αυτό είναι ένα Chiron theme, που ξεκιναει απ την ανυπαρξια της σεξουαλικης ζωης…
(γιατι αν ο δαιμονας σου, “βγαζει” ικανοποιητικα τα ματια του στο sex, σιγα μην τον ενδιαφερει να μην υπαρχεις και να κανεις τετοιες σκεψεις…συνεχεια το sex θα σκεφτεται…)

Ήρθε η ώρα λοιπον να δειτε το ΔΑΙΜΟΝΑ σας…
και με τη βοηθεια του να πατε πιο βαθιά μέσα σας και να ψαξετε στην περαιτερω αναζωπύρωση του. Ασε που μπορει να δεις και αλλα Δαιμονακια μεσα σου, τα παιδια του Δαιμονα σου…

Κοιτάξτε συνεχεια προς το εσωτερικό σας τα πράγματα.

Νιωθεις σφιξιμο ηδη ? Καλα το νιωθεις αλλα πιο κατω θα είναι πιο άφοβα και γεματο περιεργεια τα πραγματα….
Και αυτά θα είναι πιο εντονα σιγα σιγα, αναλογα με την πρόθεση που εχετε σ αυτά… ...
Μην περιμένετε όμως για αυτή για την ώθηση έμπνευσης καποιο φιλι επιβραβευσης απ την κοινωνια ή απ την ομαδα που ανηκεις….

Αν ξεπερασεις λιγο αυτό το shock, δεν θα σε νοιαζει τι λενε οι αλλοι και οι άλλες για σενα μετα…
Θα αρχιζεις να γινεσαι σιγα σιγα ΕΣΥ…

Εμενα ο προσωπικος μου Δαιμονας είναι η ψυχεδελεια…
Μπερδευω το Δαιμονα μου με τον Αγγελο μου, επειδη τους εχω δωσει την ιδια αξια στη ζωη μου…
Αν δεν ειχα Ασχολια την Αστρολογια, ποτε δεν θα το ειχα καταλαβει αυτό…Αλλα και παλι θελω Μουσικη και Ρυθμο για να εχω έναν διαλογο μαζι τους…
Γιατι φαινεται απ τους Αστρολογικους χαρτες που κατοικουν οι Δαιμονες και οι Αγγελοι στη ψυχη σου…
Και εκει σιγα σιγα τους εκπαιδευεις πως θα χορευουν στο ρυθμο σου...και οχι εσυ στο ρυθμο τους....
αν προλαβεις και δεν σε ξεσκισουν μαζι Αγγελοι και Δαιμονες...

Καλο rave party μαζι τους.... 
yg : αν κανεις τετοια ασκηση στην τελευταια φωτο, δικος σου για παντα και ο δαιμονας μου και ο αγγελος μου....
αλλα πρεπει να πας χωρις παπουτσια και χωρις σουτιεν στο παρκο, αποτι φαινεται στην φωτο...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου