Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

saturn square neptune part 1

 
και όσο μου κάνουν κομμάτια την καρδιά τo uranus square pluto
και το saturn square neptune
πάντα φοβόμουν μην χάσω τους ανθρώπους που αγαπώ
μερικές φορές αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάπου εκεί έξω
αν υπάρχει κάποια που φοβάται μηπως χάσει εμένα,
τοσο πλησιάζει ο καιρός να φύγω οριστικά απ την Αθήνα
και να βρεθω δίπλα απ το νησί του Πατέρα μου
εκεί που υπάρχει και ναός αφιερωμένος στις μαγείες της Ισιδας
να βρεθώ στη Μύκονο
εκεί που θα σε περιμένει η αγκαλιά μου να έλθεις
και ξέρω ότι θα έλθεις
να σε κάνει την Πηνελόπη της καρδιάς μου....
και τώρα που το σκέφτομαι ζω όλους τους συνδυασμους
Κριού και Λέαινας σε όλες του τις εκδοχές
εδω και περίπου τριάντα χρόνια
λέω να αλλάξω το ηλιακό ζώδιο του Λέοντα
και να το πάρω ωροσκόπο σε Λέοντα....
:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου