Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

love will tear us apart



George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.





love will tear us apart :

παρακολουθώντας τις εργασίες του Eurogroup....:)
..ίσως έτσι κάτι να γίνει....
και δεν εννοώ με τον Ομπάμα....
αλλά ο Ομπάμα να παίζει μουσική as dj ....
και να παίζει JOY DIVISION..... :) ♥
και γιατί είναι σίγουρο ότι η Επανάσταση θάρθει απ τις ΗΠΑ....
το λέει και η ιστορία της και η Υστερία της Ευρώπης....
και γιατί : Love Will Tear Us Apart....
και αφού η κόρη μου, έχει γεμίσει τα πινακάκια του σπιτιού μας
μ αυτή τη φράση :love will tear us apart-
ακου τι φράση αρέσει στο παιδί μου-
αλλά συνεχώς μου ενεργοποιεί τις εμμονες μου
λες και θέλω πολύ,
θυμάμαι τη δική μου Nastassja Kinski (stern)....:) ♥
Η Nastassja δεν είναι μόνο : η γυναίκα-ομορφιά πρότυπο που είχα στη ζωή μου...
αλλά η καλύτερη ηθοποιός της γενιάς της....with uranus in leo.....
δηλ.της γενιάς μου....
αλλά έπαιξε το ρόλο της ζωής μου, στο paris texas....
δεν ξέρω πως έγινε αυτό...
ίσως οι διεργασίες της μοίρας,
ίσως όταν βλέπαμε με πάθος τις ταινίες του Wim Wenders...
η κοινή μας αγάπη για τα ίδια μουσικά σχήματα, να τον ενέπνευσε το δικό μου δράμα ζωής...
ίσως γιατί όλοι αυτοί οι μεγάλοι σκηνοθέτες και ηθοποιοί να ενέπνευσαν με τους μουσικούς, εμάς τους αστρολόγους και κλέψαμε κάτι απ την ποίηση τους....
όπως και νάχει, υπάρχει περίπτωση άντρας να μην είχε φαντασίωση αυτή την υπέροχη γυναίκα,
που ακόμα και στη ταινία one night stand, σε έβγαζε απ τα ρούχα σου...?
:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου