Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

i-phone and mythic tarot

η μεγάλη μου κόρη η Δημητρούλα ...
έχω μια μανια μάλλον μ αυτό το ονομα ...
μου δημιουργεί ecstasy με την αναφορά
της great Mother...και μόνο...
Η Δήμητρα είναι απο πισω στο background της
my computer technology in astrology....
αυτή που τα μαγικά της, μου φτιάχνει στα προγράμματα μου
ότι της ζητήσω...
αυτή που μου κράταγε την κοράκλα μου
την Αριάνα μου στις δυσκολες νυχτες των 00s
για να πάω στη δουλειά νύχτα, και να μου ετοιμάζει
και τα ωροσκόπια μου το βράδυ...
και να ξημεροβραδιάζεται μαζί μας
να ακούει όλους τους imaginative μου ερωτες....
να ακούμε φοβερή μουσική
και να "κολυμπάμε" στα εγχρωμα νερά της Τέχνης
και να μου δειχνει σε τεχνολογίες
τις καρτες της mythic tarot
στα i phone μας και στα i pad μας
αναβιώνοντας τους αρχαίους θεούς μας και τις θεες μας
μέσα απ την τεχνολογία
να ψιθυρίζουμε τις νύχτες τους χρησμούς τους
και αυτά που θέλουν για εμάς...
προετοιμάζοντας την νεα μεγάλη εποχή της Αλλαγής
την εποχή του Υδροχόου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου