Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

15 μέρες με χαμόγελα της αριστεράς...

15 μέρες με χαμόγελα της αριστεράς...

ενα εχω να πω που ειτε συμφωνείτε με την εξέλιξη της πολιτικής
κατάστασης στην Ελλάδα...ειτε όχι....
εχουμε πρώτη φορά πρωθυπουργό που μπορεί και μας χαμογελάει
τόσο υπέροχα...επειδή ειναι τόσο καθαρή η ψυχή του απέναντι μας...
αλλά και να δακρύζει όταν συγκινείται και ας κάνει σαρδάμ...
και στην αγαπημένη μας σαρδάμ κάνουμε..όταν τη βλέπουμε...
μπορεί να κάποιες και κάποιοι να ειναι τρομοκρατημένοι
ίσως να έχασαν κάτι...απ τις αλλαγές...
και εγώ ειμαι τρομοκρατημένος
αλλά όχι απ την αλλαγή της κυβερνησης ...
αλλά απ την αισιοδοξία μου...
με τρομοκρατεί η αισιοδοξία μου...
γιατί αυτό που μπορεί να κερδίσουμε μακροχρόνια
είναι πιο σημαντικά απ τα συμφέροντα του μικρόκοσμου μας..
είδωμεν....
και βαλτε το χαμόγελο στις ζωες σας...
πάντα μετά το χειμώνα έρχεται η άνοιξη...
ειλικρινα δεν ξέρω τι θα μπορούσε να σημαίνει η λέξη αριστερά σήμερα...
μπορεί να μην μπορεί να καταργήσει τις διαφορές στις κοινωνικές τάξεις...
αλλά μπορεί να γίνει μια μορφή ιασης στην κατάθλιψη
που προκύπτει απ αυτές τις τεράστιες διαφορές και ανισότητες...
δείτε τη διαφορά στη photo και θα το νιωσετε....

υγ : η photo απ το timeline του ξαδέλφου μου Marios Lolos
που δεν λέει να σταματήσει να ειναι στις επάλξεις του δικού του αγώνα...
smile emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου