Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

We'll take a holiday : You know I'd love you better

We'll take a holiday : You know I'd love you better

ο ψυχολογικός κανόνας λέει ότι όταν μια εσωτερική κατάσταση δεν είναι συνειδητή, αυτό συμβαίνει εξωτερικά σαν μοίρα....
Δηλ. όταν μια ιδιαιτερότητα ...δεν γίνεται συνειδητή των εσωτερικών της αντιφάσεων, ο κόσμος πρέπει αναγκαστικά να ενεργήσει προς τα έξω αυτή τη διαμάχη και αυτή η ιδιαιτερότητα να "σχιστεί" μέσα στα αντίθετα μισά..
(C.G.Yung, Aion : researches in the phenomelogy of the Self)

Ακόμα δε και στις αρρώστειες, όπως η βρογχίτιδα που με έχει «ψιλοσακατέψει» αυτές τις μέρες, σύμφωνα με τη Louise L.Hay, δείχνει τη δύσκολη ζωή σε ένα οικογενειακό περιβάλλον με καυγάδες και φωνές και άλλοτε φυγή στη σιωπή...

Ακόμα πιο παράδοξο ότι σε καμιά απ τις περιπτώσεις διάλυσης της οικογενειακής μου ομάδας που ανήκα, δεν με πείραξε, όπως τώρα που σε λίγο καιρό φεύγω οριστικά απ τον ΟΤΕ, μετα ακριβώς απο 50 χρόνια...!!!!

Oι συνειδητές αντιφάσεις περιγράφονται απ τη σκιά, συνήθως το ζώδιο του Κρόνου στην αναλυτική ψυχολογία, και οι ασυνείδητες αντιφάσεις που είναι και χειρότερες σε δυναμική, γιατί δημιουργούν αρρώστειες, περιγράφονται απ το εξωκρόνιο περιβάλλον....

όσο και να "τεντωθούμε" δεν μπορούμε παρά να φτάσουμε στο ζώδιο του Κρόνου, που είναι "το υπερ-εγω" της Φρουδικής σκέψης....
αλλά ακόμα και αν προσπαθήσουμε να πάμε πέρα απο αυτό φτάνουμε μέχρι το Χειρώνιο περιβάλλον, και εκεί πρέπει να προσέχουμε, γιατί φεύγοντας απ το "εγώ μας", πέφτουμε σε μια απρόσωπη συλλογική περιοχή, που "κρατάει" το χρόνο στα χέρια της, και που στην αστρολογία συμβολίζεται με uranus,neptune and pluto....

ποτέ δεν μπορεί να προσωποποιήσεις τέτοιες ενέργειες...
κάποιες όψεις τους ίσως...
και αυτό γιατί αυτές οι ενέργειες είναι transpersonal...

η Λέξη transpersonal άρχισε να χρσιμοποιείται αππ τον Dane Rudhyar, έναν Κριό, τον μεγαλύτερο πατέρα της Αστρολογίας του 20ου αιώνα, πολύ πριν αρχίσει
"the movement of transpersonal psychology" μια έννοια απόλυτα διαφορετική απ τη λέξη που πρόσφατα βρίσκεται στο πεδίο της ψυχολογίας.
Ο Dane προσδιόρισε σαν transpersonal,μια διαδικασία of ‘descent’ of transcendent spiritual power και διαφώτισης μέσα απ την normal συνειδητότητα, και ουσιαστικά διαμέσου ολόκληρης της προσωπικότητας μιας ανθρώπινης ύπαρξης.

Η πηγή αυτής της δύναμης και του φωτός υπάρχει στην περιοχή ‘beyond’ της προσωπικής συνείδησης και του εγώ, αλλά ο Dane είδε μέσα στην transpersonal δράση a descent of power rather than an ascent of a person's consciousness and emotions.”...

ναι αλλά είμασταν δεκαετία του 30 τότε....
με uranus square pluto και τότε, το τελευταίο του κύκλου uranus and pluto...
και τώρα είμαστε uranus square pluto το πρώτο του νέου uranus, pluto κύκλου...
αν θέλετε να "κρατήσετε" κάτι απόλα που σας έχω γράψει κατά καιρούς, είναι αυτό το άρθρο, γιατί η συνειδητοποίηση του θα σας μεταφέρει σε μια περιοχή που θα νιώσετε -κάποιες στιγμές-ότι κατέρχεται μέσα σας μια δύναμη,
δύναμη πνευματική που σας οπλίζει με ότι καλύτερο για να κάνετε για το μέλλον σας...και γιατί σε λίγο καιρό θα είμαστε στο τελευταίο τετράγωνο του κύκλου, που θα είναι η οριστική εκκαθάριση….

όμως ειναι σπάνιες οι στιγμές αυτές, που κατέρχεται μια τέτοια πνευματική δύναμη..
τις υπόλοιπες, όσο και καλή διάθεση να έχετε όταν προσωποποιείτε uranian energy, αυτό σημαίνει ότι γίνεστε αναρχικοί και διασπαστικοί σε πείσμα του ότι νιώθετε ιδεολόγοι και ψάχνετε να βελτιώσετε τους άλλους,
και τις συνθήκες τους,κανέναν δεν θέλετε να βελτιώσετε..
στην ουσία γίνεστε fussy type, μεταφέροντας τους άλλους στο χάος...
και θέλει μεγάλη εκπαίδευση και αυτοσυγκράτηση να μάθεις να γίνεσαι θεατής...
τι σημασία έχει αν βλέπεις μεγαλύτερη εικόνα εσύ...
και ποιός είσαι εσύ που θα του τροποποιήσεις τη εμπειρία της ζωής του..

το ίδιο και με την neptune energy...
η αφέλεια και η παιδικότητα που προσεγγίζετε τους άλλους είναι το δίχτυ που ρίχνετε στην εξαπάτηση και την παλινδρόμηση προκειμένου να τους εξαθλιώσετε συναισθηματικά...

σαδισμός και εκμετάλλευση είναι τα χρώματα της pluto energy που αποβλέπουν στην ολοκληρωτική κυριαρχία σας...
προκειμένου να μην έχετε σεξουαλικές και συναισθηματικές παρενέργειες μαζί του...
και όλες τις φορές καταλήγετε σ αυτό που ονομάζουμε crisis...
παρόλα αυτά μπαίνουμε σε transpersonal σχέσεις, ακόμα και εις βάρος μιας υγιούς σεξουαλικής ζωής μας....
που σημαίνει ότι το θέμα μέσα απ την όποια κρίση, είναι η αύξηση της συνειδητότητας μας σε πείσμα της μεγαλύτερης απόλαυσης που νομίζουμε...
αλλά πρέπει να θυμόμαστε ότι στο περιβάλλον αυτό που μπαίνουμε δεν υπάρχει χώρος για να γειωθούν τέτοιες ενέργειες...
τον ξεπερνάνε....
μοιάζει με τα ρευστά όρια που υπάρχουν ανάμεσα στον καλλιτέχνη και έναν ψυχωτικό...

Γιατί υπάρχει ψυχολογία, που τη διαμορφώνει ο χώρος....
και υπάρχει ψυχολογία που τη διαμορφώνει ο χρόνος.
Και υπάρχουν και πράγματα που είναι πολύ βαθιά στη ψυχή μας...
ομορφιές που υπάρχουν μέσα μας, και έχουν διαμορφώσει τη ψυχή μας...

ο ΟΤΕ που δούλευε ο πατέρας μου, διαμορφώθηκε η ουράνια σκέψη μου, εκεί μέσα ένιωσα για πρώτη φορά ότι μπορώ να συνδέσω πράγματα που φαίνονται στους ανθρώπους με άλλα που δεν φαίνονται...
και ήμουνα δεν ήμουνα 6 ετών....
και αυτό ήταν μια Νοσταλγία απ το μέλλον !!!!
και αυτό φάνηκε στην αστρολογία μου..
Τώρα το Μέλλον είναι Εδώ, και για πρώτη φορά "μια ιδέα οικογενειακή αρχίζει να παντρεύεται με έναν μεγάλο Μύθο" ...
Η οποία δεν ξέρω ποια είναι…
μια ιδεολογία μου βρίσκεται σε αρραβώνα με μια μου, ενόραση θρησκευτικής φύσεως που συμπεριλαμβάνει και τη σεξουαλική μου και συναισθηματική μου ζωή....
αλλά εγώ δεν έχω καμιά ιδεολογία…
παρα μόνο φαντασία…
η μόνη μου ιδεολογία είναι τα όνειρα…
στα χρόνια του 93...έκανα synthesis of opposites και γεννήθηκε η κοράκλα μου, αφού είχα γραφεί τότε στο Faculty astrological studies...

τώρα ειναι ακόμα πιο προσωπική η σύνθεση...
εισχωρώ σε ένα χώρο που θα δώσω μεγαλύτερη ποίηση στα όνειρα μου, και θα κάνω τους προγόνους μου να συμμετέχουν στο Μύθο μου...
και αυτό έχει πολύ αγωνία, κόβεται η ανάσα μου και με "πιάνει" κρύος ιδρώτας"....
τι δουλειά έχω με τους προγόνους μου και τι θέλουν από μένα, να εκφράσουν..
αυτοί ήταν όλο ερωτικά σκάνδαλα απ τα 40s και 50s….
Μπορεί να μου ζητάνε να ξαναεφεύρω τον Εαυτό μου…

πίστευα ότι θα έχω την αγάπη μου να με προσέχει
μετά απο μια τέτοια κατάδυση στον ωκεανό των συναισθημάτων...
never mind...
πάντα μόνος μου ήμουνα...τελικά…
με τη διαφορά ότι τώρα το ξέρω, και ότι κάτω απ το χταπόδι που βλέπω σ αυτή την υποβρύχια βουτιά μου βρίσκεται ο θησαυρός της αθανασίας και το ελιξήριο που ψάχνω στη ζωή μου...
και αυτός ο θησαυρός θα μου επιτρέψει να παρουσιάσω τον Πλούτωνα στον Όλυμπο....
ίσως και τα χθόνια θηλυκά που λατρεύω να καταφέρω να τα ανεβάσω στον Όλυμπο..
ίσως να γεμίσω με τα άνθη του Κακού για να μπορέσω να παντρέψω τον ουρανό με την κόλαση....
και όσο σκάνδαλο να φαίνεται αυτό....
κανένας δεν θα το καταλάβει..
θα λείπω για πάντα διακοπές....ποιός εγώ ....
the greatest worhacolic....
και όσο σκάνδαλο να φαίνεται αυτό ...
είναι κάτι που μου αξίζει και το δικαιούμαι ....

γιατι "αχνίζει" η οραση του Avalon ...
το μυθικό μέρος του Βασιλιά Αρθούρου...
εκεί που η αναζήτηση του χρυσού δισκοπότηρου συμβολίζει την αναζήτηση για το νόημα της ζωής....
μόνο που αγάπη μου, στο Avalon ζούσαν συναισθηματικό τρίγωνο εκει :
O Βασιλιάς Αρθούρος, η Γκουινεβίρ...και ο Λάνσελοτ ...
και ένα τέτοιο συναισθηματικό τρίγωνο ξεπερνάει τα όρια της ρομαντικής ποίησης...και αν "τρέχει" στο αίμα σου και δεν το ζήσεις....
μπορείς να φτιάχεις μια σχεδία να μπούμε στη θάλασσα και να μας κάψουν ζωντανούς εκεί...
 

We'll take a holiday
You know I'd love you better
We'll take a holiday
You know I'd love you better
We'll take a holiday
You know I'd love you better

We'll take a holiday
You know I'd love you better
We'll take a holiday
You know I'd love you better
We'll take a holiday
You know I'd love you better

We might ever have problems in life
This party has the best view but no lie
Headstrong my precious alibi
I refuse to complicate you more than is right

You are no reason to give, you are no reason to try
Catch up to find out, I've never seen this life
Caught up, I was caught up in the times
Catch up to find out I've never seen this life

What's the difference if it's yours or if it's mine
There's no difference if it's your or if it's mine
What's the difference if it's yours or if it's mine
There's no difference if it's your or if it's mine

We'll take a holiday
You know I'd love you better
We'll take a holiday
You know I'd love you better
We'll take a holiday
You know I'd love you better....
 
καλό τριήμερο του Αγίου Πνεύματος και να περάσετε καλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου