Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

fuck your Mundial ....FIFA GO HOME...

fuck your Mundial ....FIFA GO HOME...
είμαι απ τους άντρες που μετράω τα χρόνια με τα mundial...
εκτός απ τους άλλους τρόπους μου
είμαι απ αυτούς που απ το 1970 ερωτεύτηκα τη μπάλα
παρακολουθώ ανελλιπώς, όλα τα mundial...
στις αναμνήσεις μου στέκονται απ τον Πελέ,Κρόυφ, Κέμπες, Μαραντόνα, Πλατινί,Μαρκο Βαν Μπάστεν, και ο κατάλογος τελειωμό δεν έχει...
όμως αυτό που διεξάγεται αυτή τη στιγμή εκεί στη Βραζιλία
είναι ένα εγκλημα κατά του Λαού, κατά των ανθρώπων που υποφέρουν
αν δεν σταματήσει η γελοιότητα αυτή
θα έχουμε θύματα κατά τη διάρκεια των αγώνων
ήδη φτάνουν τα νεκρά παιδιά
απ τις επεμβάσεις της Αστυνομίας....
Οι γιορτές της μπάλας, οι γιορτές του ποδοσφαίρου είχαν νόημα
όσο το Κράτος είχε μια παρέμβαση και μείωνε την ανεργία
και προσφέροντας ένα στοιχειώδες επίπεδο διαβίωσης
στον λαό του Καπιτωλίου και μπορούσες να θαυμάσεις τον πόλεμο
σε επίπεδο αθλήματος....
Ποιός είναι αυτός και ποιά είναι αυτή που θα ευχαριστηθεί να βλέπει
το θέαμα της τέχνης της μπάλας κρατώντας στο ένα χέρι την πίτσα
και στο άλλο τη μπύρα και να διακόπτει το πρόγραμμα,
να σου δείχνουν πορείες, διαμαρτυρίες, επεμβάσεις της αστυνομίας..
αλλά δεν θα σου δείχουν
θα τα βλέπουμε στα social media
θα βλέπεις μόνο τις διαφημίσεις των προφυλακτικών
και των ταμπόν της περιόδου
και αυτοί που θα συνεχίσουν να βλέπουν
δεν θα μπορούν πια να γαμήσουν τις γυναίκες τους
απ το πάχος του μυαλού τους...
και εγώ θα στηθώ κάτω απ το σπίτι της αγάπης μου
για να της προσφέρω τριαντάφυλλα
για να μου δώσει ένα ζεστό φιλί
να βρώ τη δύναμη να φτύσω όλους αυτούς
που μας κλέβουν τη ζωη...
γιατί η ίδια η ζωή είναι επάνω απ αυτούς
και θυμηθείτε μου
θα το αποδείξει σ αυτό το mundial....
αυτοί που θα συνεχίσουν να βλέπουν την εικονική
βλακεία απλά συμμετέχουν στην παραγωγική διαδικασία
που λέγεται πάμε στοίχημα
και που εδώ και αρκετό καιρό
ζούνε απ αυτό
είναι η ανάπτυξη που έχει προσφέρει ο καζίνο καπιταλισμός......
γι αυτό fuck your mundial.....
και γεμίστε όλους τους τοίχους με graffiti
για να τους δείξετε ότι
άλλο δεν πάει πια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου