Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

stay in the horizon .....

stay in the horizon .....

αυτές τις μέρες τυχαίνει πλην της καθιερωμένης οπισθόδρομης κίνησης του Ερμή...να έχουμε ακόμα οπισθόδρομους τους Κρόνο,Πλούτωνα και Ποσειδώνα, ενώ 

ο Άρης έχει "σπάσει" όλα τα κοντέρ στο Ζυγό που βρίσκεται τόσο καιρό...
κάτι που συνοψίζεται σε μια υπέροχη φράση του Charles Bukowski : "και καθώς ντυνόμαστε συζητάμε τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε, αλλά το να είμαστε μαζί λύνει τα περισσότερα θέματα, στην ουσία τα λύνει όλα…."

όμως τα πράγματα εξελίσσονται διαφορετικά, και κάποια αποκατάσταση πρόκειται να γίνει όταν ο Άρης θα εισέλθει στο ζώδιο του Σκορπιού...

ο Άρης έχει μια winner συνειδητότητα αλλά η χρόνια του εγκατάσταση στο Ζυγό και το too much water, στον ουράνιο θόλο, τον έχουν μετατρέψει απο Λύκο σε "γατούλη"...
και όταν ο Άρης γίνεται "γατούλης" είσαι στο φαρμακείο για παυσίπονα απ τους πονοκεφάλους...
Βέβαια μπαίνοντας στο Σκορπιό και με δεδομένο ότι επειδή θα έχει μπεί και ο Δίας στο Λέοντα, το τετράγωνο το μεταξύ τους θα δημιουργήσει τρομακτικές υπερβολές προκειμένου να ξεκολλήσουμε απ το τέλμα...

Αλλά ποιό είναι το τέλμα μας ...

οι άνθρωποι φαίνεται να είναι κλειδωμένοι σε κάποια κατάσταση, σε κάποιο περιβάλλον ή συναισθηματική σχέση που προκαλεί κατά κάποιο τρόπο τους συνήθεις ορισμούς των σχέσεων.
Αυτό μοιάζε με τις καταστάσεις συναισθηματικών τριγώνων, αλλά και εαν δεν μοιάζει, είναι πολλοί οι άνθρωποι που βιώνουν συναισθηματικό τρίγωνο, χωρίς να το γνωρίζουν πολλές φορές...
ναι μια χαρά περνάω με το "στεφάνι μου", αλλά έχω τρακάρει τρείς φορές στα φανάρια, επειδή μου έχουν φύγει τα μάτια που την/τον ψάχνω στο fcb απ το κινητό...
μετά η συντρόφισα μου παραπονιέται που είναι τόσος κόσμος και δεν ξεσηκώνεται...
μα ξεσηκωμένος είναι στο fcb και ενω είναι με άλλους, σκέφτεται άλλους...

Αλλες φορές θυμίζει εκείνη την αμήχανη και περίεργη συναισθηματική κατάσταση ανάμεσα σε ενήλικες όταν ένα παιδί εισέρχεται στη ζωή τους...
άλλοι παίρνουν ζώα...
και τονίζω ξανά : έτσι το βιώνουν οι πιο πολλοί....και οι πιο πολλές ...

όμως αυτό που είναι πιο δύσκολο είναι ότι βρίσκετε ακατόρθωτο να επιλέξετε αυτό που θέλετε, καθώς οι άλλοι έχουν συνήθως κάτι διαφορετικό να σας πουν.
Τα δικά σας "θέλω" ταλαντεύονται απ το ένα άκρο στο άλλο...
Η μεγαλύτερη ανάγκη μας είναι όμως, ότι θέλουμε να ξεφύγουμε απο εκείνους τους ανθρώπους που προσπαθούν να μας μπερδέψουν με τις αντικρουόμενες απόψεις τους,
παρόλο κάποιες φορές σας φάινεται αδύνατο....
το δυσύχημα είναι ότι παρόλο το too much water, είναι περιφραγμένα σε πολύ λίγο χώρο, παρόλο ότι έχουμε και τα social media, και εννοώ κυρίως την έκφραση των συναισθημάτων.
Έχουν πολύ λίγο χώρο για να κινηθούν.
Η Έλλειψη μιας αξιόλογης ιδιωτικής ζωής οδηγεί σε δεσμούς απομόνωσης.
Απ την άλλη η αντιπαλότητα οδηγεί στην αποθέωση και το θρίαμβο του "κέρατου"..
Αλλες φορές κλειστοφοβικά συναισθήματα γίνονται μια έμμονη ιδέα, ένας αγώνας για να γίνεις το επίκεντρο και να δημιουργήσεις νέες ερωτικές υποθέσεις....
Καλή περίοδος για all around παίκτες...

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ : Αυτή τη φορά δεν βλέπουμε όλη την εικόνα.
Καυγάδες για ποιός θα κερδίσει ακόμα κάτι απ την απέναντι πλευρά,λίγο περισσότερο έδαφος
Έχοντας πάρα πολλούς ανθρώπους να διερευνήσεις.
Συνεπώς άντε να ζήσεις κάτω απ το φάντασμα του «κάποιου άλλου ακόμα», άρα συναισθήματα ζήλιας και απιστίας.
Ανεπιθύμητες και απορριπτέες σχέσεις.

Όμως το κυριότερο βλέποντας εδω μέσα photo,διαβάζοντας κείμενα, μην προτρέχετε να βγάζετε συμπεράσματα...
μπορεί αυτό που βλέπετε σε μια photo να μην είναι ο θρίαμβος του τρόπαιου που έχει κατακτήσει, αλλά μην ξέρει τι να το κάνει αυτό το τρόπαιο...
γιατί τα συναισθήματα επιδέχονται πολλές ερμηνείες....
και τα χαμόγελα μιας photo να καλύπτουν την απόρριψη που έχουμε υποστεί απ το ερωτικό αντικείμενο του πόθου μας...
Εκφράζομαι εγώ ποιητικά για την αγάπη μου, αλλά εγώ ζω σε Μύθους, και αυτή στους δικούς της....
όμως, που σπάνια συμπίπτουν οι Μύθοι μας...

Για όλα τα παραπάνω θα πρέπει να προσπαθήσουμε να δώσουμε τι ακριβώς είναι το Εγώ …
γιατί είναι μια έννοια παρεξηγημένη και κακοποιημένη.
Ακόμα μπερδεμένη με την εγωπάθεια.
Το πρώτο πράγμα που σκεφτόμαστε είναι ότι το Εγώ είναι το σύνολο των συνειδητών στοιχείων που έχουμε στον εαυτό μας.
Εγώ και συνειδητότητα πάνε μαζί.
Απ την άλλη το ξεχωρίζουμε απ την persona ή τη μάσκα μας που είναι γνωστή και με το όνομα προσωπικότητα….
Όχι δεν είμαστε η προσωπικότητα μας.
Είμαστε το Εγώ μας....
πότε θα το καταλάβουμε....
μόνο κάποιοι ηθοποιοί, το νιώθουν...

Γιατί η προσωπικότητα μας συνδέεται με κάποιες ικανότητες μας να επηρρεάζουμε τους άλλους ή τα πιο εντυπωσιακά και χτυπητά μας σημεία.
Πχ η εντυπωσιακή ομορφιά της αγάπης μου…
ή η εντυπωσιακή ομορφιά των γυναικών...
Αλλά η μάσκα αυτή ή το πρόσωπο παρουσιάζεται απ το Εγώ μας, κύρια σαν μια επιρροή του αρχετυπικού προσανατολισμού της ταυτότητας μας.
Δηλ. αστρολογικά μιλώντας του Ήλιου μας.
αλλά έχω παρατηρήσει και κάλλιστα Σελήνες-γυναίκες να "φτάνουν" πιο εύκολα στον Άρη τους...αλλά με too much θυμό....
Και παρόλο αντίθετοι σαν ενέργειες, ο Άρης με τον Ήλιο
είναι ο μοναδικός υπηρέτης του.
Δεν υπάρχει Άρης που να εξυπηρετεί τους άλλους.
εκτός και αν είσαι μαλάκας....είναι και αυτό βέβαια μέσα στη ζωή...
Δεν είναι υγιής Άρης και αργά ή γρήγορα θα ξεσπάσει με προβλήματα υγείας.
Όλο το αρχέτυπο του Άρη είναι βασικό κύτταρο του Εγώ μας.

Αναγνωρίζοντας τα πιο πάνω, θα μπορέσουμε να νιώσουμε και να καταλάβουμε ότι η προσωπικότητα μας ή η περσόνα μας δεν είναι ποιοι είμαστε ή τι είμαστε.
Είναι μια τεχνητή κατασκευή, μια πρόσοψη,
(όχι απαραίτητα αρνητική-γιατί μας επιτρέπει να κάνουμε σχέσεις, αλλά μια μάσκα) που δημιουργήθηκε για να μπορείς να έχεις και να εκφράζεις στη φυσική πραγματικότητα, την ιδέα αυτού που ονομάζεις πνεύμα-mind and mentality.
Συνεπώς είναι η περσόνα ένας ειδικός μηχανισμός, ένα κανάλι για να μπορεί να διοχετεύεται η φιλοσοφία σου και η συνειδητότητα σου.
Δεν εννοείται, Εγώ, χωρίς να έχει κάποιος definition of identity, με τον ίδιο απλό τρόπο που δεν γίνεται να κυκλοφορείς χωρίς ταυτότητα….
ενα δυστήχημα με τα παραπάνω είναι ότι άνθρωποι με υγιές εγώ παρεξηγούνται απ αυτούς που δεν έχουν, σαν ιδιοτελείς....

Αλλά δεν επιβιώνουμε στα δύσκολα χωρίς υγιές εγώ.
Γιατί υπάρχει μια σύσταση εκείνη που μας επιτρέπει να επιβιώνουνουμε στα δύσκολα, που οι ψυχολόγοι το ονομάζουν αυθεντικότητα και κάποιοι άλλοι τύχη….
Μπορεί να ισχύουν και τα δύο…..
Έτσι όταν αγαπάμε κάποια ή κάποιον αυτό προσπαθούμε να κάνουμε : να του τονίσουμε τα θετικά τονίζοντας τον κίνδυνο να «φουσκώνει»….
και να σκάει με δραματικό τρόπο σαν μπαλόνι….
Γιατί το βάθος της ψυχής, το ασυνείδητο, γίνεται εχθρικό στο Εγώ μόνο όταν αυτο έχει μια μονόπλευρη και ψεύτικη στάση απέναντι στο βάθος της Ψυχής, της οποίας είναι τμήμα…

Εκτός απο μένα, που μάλλον έχω "μάνα"...
γιατί πως να εξηγήσεις αφου είμαι all around παίκτης, ο δαίμονας μου σιγοψιθυρίζει απο μικρό παιδί στο αυτί μου :"Δεν φταίω εγώ που ονειρεύτηκα ένα ψέμα...
Φταίει το ψέμα που μου έταξε αλήθεια.''
Αλλά ο δαίμονας μου είναι η δημιουργική μου ικανότητα...
η αποκάλυψη της τέχνης μου...
Και αυτό με έχει οδηγήσει να έχω "σωθεί" πολλές φορές...
δεν ξέρω πως...
και τώρα με φωνάζει η Ζωή να τον αποκαλύψω με ποιό τρόπο το έχω κάνει..

Μπορεί και εσάς.....αλλά να θυμάστε ότι :
το Εγώ δεν είναι κάτι κακό εκ προδιάθεσης, ουτε χρειάζεται να το αφαιρέσουμε από κάποια ή κάποιον.
Αυτό έχει θετικές και αρνητικές εκφράσεις, όπως το οτιδήποτε στο Σύμπαν…..
Και το πιο υγιές που έχουμε να κάνουμε αυτή την περίοδο, πέρα απ το σεβασμό στους άλλους είναι να σταματήσουμε να ανεχόμαστε άλλο τους εχθρούς της ανεκτικότητας μας…..
Θέλουν να μας τσαλαπατήσουν το δικο μας Εγώ….

και επειδή ο άρης στο ζυγό, προσδιορίζει τις διαφορές των εγω μας, μέσα στις σχέσεις μας, ενθυμούμενοι τα λόγια του Bukowski στην αρχή, τα πράγματα γίνονται πολύ απλά : Εαν μια σχέση μου προσθέτει περισσότερα προβλήματα απόσα μου λύνει, με ένα αποχαιρετιστήριο fucking, τελειώσαμε....
οτιδήποτε άλλο είναι η λογική του looser,και έχει πρόβλημα ο Άρης σας...

και εδώ είμαστε as astrologers και σας περιμένουμε...
για να σας τον περιποιηθούμε όπως ξέρουμε as all time classic Aries type...
που είμαστε...
κάτι που σημαίνει : όσες "σφαλιάρες" και να μου δώσετε είμαι εδώ όρθιος...
και όποιος ή όποια τολμήσει να εισβάλλει στο χώρο μου τον στέλνω στην ευχή της Παναγίας....για να μην πω κάπου αλλού....

Καλημέραααααααα   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου