Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

So we can love until infinity......

So we can love until infinity......

Λίγες ώρες πριν την πρώτη νέα σελήνη του καλοκαιριού....
η Hecate μπορεί να μου ψιθυρίζει ορισμένες κουβέντες όπως αυτή ξέρει ...για την ερωτική υπόθεση ...
υπόθεση που εμπεριέχει τη δική μου Numinous εμπειρία....

τι θα μπορούσε να είναι η δική μου numinous experience....: Otto's use of the term as referring to a characteristic of religious experience was influential among certain religious intellectuals of the subsequent generation.

For example, numinous as understood by Otto was a frequently quoted concept in the writings of Carl Jung and C. S. Lewis.
(γεμάτο το σπίτι μου απ τα βιβλία τους)
The notion of the numinous and the wholly other were also central to the religious studies of Mircea Eliade.
( επίσης όλα τα βιβλία του υπάρχουν εδώ μέσα)

Mysterium tremendum is described in The Doors of Perception by Aldous Huxley in the following terms:
The literature of religious experience abounds in references to the pains and terrors overwhelming those who have come, too suddenly, face to face with some manifestation of the mysterium tremendum.

In theological language, this fear is due to the in-compatibility between man's egotism and the divine purity, between man's self-aggravated separateness and the infinity of God.....

(...τώρα κάποιες φορές οι μίζεροι μπορεί να το ανιχνεύουν ....σαν ναρκισσισμό....αλλά όμως εγώ έτσι αγαπάω....μπορώ να το αλλάξω..?)

συγχωρέστε με για τα αγγλικά αλλά ούτως η άλλως το θέμα είναι ασύλληπτο και τεράστιο....
και δεν τόλμησα μετάφραση....τολμήστε εσείς και ότι νιώσετε...
Ναι είμαι σουρεαλιστής, αλλά η δική μου θεότητα Numinous είναι η Ιριδα ....
ένα coctail Δία και Αφροδίτης....
μόνο που δεν μπορεί κανένας θνητός να "ακουμπάει" τη Θεά....
καίγεται....
και η θεά του στέλνει όμορφα κορίτσια με τα χαρακτηριστικά τα δικά της, για να μπορεί να εμπνέεται ο καλλιτέχνης και η θεά να του παραδίδει τα μυστικά της.....
Σε ευχαριστώ πολύ για τις εμπνεύσεις και στη Θεά ....
και στην αντιπρόσωπη της με τα όμορφα χαμόγελα της.....
που δυστυχώς δεν με εξιτάρει σεξουαλικά, αλλά με εμπνέει ερωτικά και γράφω...γράφω...γράφω..
Μια άλλη Numinous θεότητα μου είναι και η Εκάτη...
που στα μυθολογικά της stories εμφανίζεται στην αρπαγή της Περσεφόνης,βοηθώντας τη Δήμητρα να βρεί την κόρη της...
Τη βρίσκουμε επίσης να σχετίζεται και με την Άρτεμις, τον Ερμή το Ψυχοπομπό, τον Πάνα, τη Κυβέλη αλλά και τις Ερινύες και τις Χάριτες...
αυτές που ύφαιναν το πέπλο της Αφροδίτης....
δηλ.σαν να λέμε αυτές που βοηθούσαν τις γυναίκες στα ''γκομενιλίκια" τους για να γίνουν δυνατές ερωμένες....
Η Εκάτη ήταν τρίμορφη : ένα μίγμα των ζωδίων Λέοντα-Αιγόκερω και Τοξότη...
και πολύ κοντά στο Δία....
την ευχαριστώ για το δυναμισμό και την αντοχή που μου παρέδωσε να αντέχω το βάσανο...
την ευχαριστώ που δεν με "έσωσε" απ τη δυστυχία, αλλά με βοήθησε να αντιδρώ με το δικό μου τρόπο στη δυστυχία....
παρόλα αυτά με εξιτάρει σεξουαλικά...
με τα τρία πρόσωπα της με στέλνει να ερωτεύομαι γυναίκα που ζεί με άλλες δύο γυναίκες πάντα....

και ύστερα σου λένε ότι η Μυθολογία δεν είναι Μοίρα...

η πιο κλασική περίπτωση ήταν η πρώην σύζυγος μου ζώντας με τη μητέρα και την αδελφή της...πάντα εκεί στην ασχήματιστη θηλυκή ψυχή για να μπορεί ο Πυγμαλίωνας να ζωγραφίζει την Αφροδίτη....και να την επικαλείται ...για να κάνει αλχημείες, και κάποιες φορές να καίγεται...αλλά να είναι πάλι όρθιος...
Η Ίριδα πολύχρωμη : ένα μίγμα των ζωδίων Διδύμων-Ιχθύ και πολύ κοντά στην Ήρα...

αυτά τα προηγούμενα χρόνια, γιατί τώρα βλέπουμε την Ιριδα στο πρώτο επίπεδο και εκεί που λες ευτυχώς γλύτωνα απ τις χθόνιες εκεί μέσα της κρύβει καλά την Εκάτη...
και πάλι σχηματισμένη απο τρείς γυναίκες...
αλλά όλο το πακέτο μαζί...σε μια γυναίκα...
Και οι δύο τους δεν είχαν καμιά μυθολογία ξεχωριστή απο άποψη ρόλων...Εκάτη και Ίριδα...
Συνοδεύουν πάντα και παίζουν μεγάλα κομμάτια στα άλλα ξεχωριστά μυθολογικά stories....
ίσως με περιμένουν να τους δώσω τη δική τους individual voice...
να βρούν το δικό τους ρόλο.....

προφανώς δεν υπάρχει καμιά θνητή που να ενσωματώνει όλα τα παραπάνω...

έτσι και βρεθεί γυναίκα που να θέλει να κάνει όλα τα παραπάνω κινδυνεύει να αποτρελλαθεί...
Η Εκάτη με βοηθάει να κυκλοφορήσουν οι προσωπικοί μου δαίμονες και η Ίριδα οι προστάτες άγγελοι μου...

Η Ίριδα με βοηθάει να γράφω και να εμπνέομαι και η Εκάτη μου χαρίζει, όταν μου χάριζε τις πιο μαγικές στιγμές sex...
ακόμα πιο παράδοξο η Εκάτη η τρίμορφη με εξιτάρει σεξουαλικά η μεγαλύτερη σε ηλικία που τη βλέπω κόρη, στα χρώματα του άσπρου....
και την κόρη γιαγιά στα χρώματα του μαύρου...
αυτό και αν δεν μπορώ να το εξηγήσω...

Καμιά τους δεν έχει συναίσθημα...εγώ τις δοκιμάζω συναισθηματικά πάντα...

η Ιριδα είναι τα πνευματικά flash, μια πεταλούδα που ανεβοκατεβαίνει απ τις πιο ψηλές περιοχές του ουρανού....και η Εκάτη πιο χθόνια, πιο άγρια αλλά συνάμα αισθησιακή....
αφού το συναίσθημα το έχω όλο εγώ, και μου χρειάζεται να δίνω χρώμα στην έκφραση μου...

έτσι και τώρα μου υπόσχονται....
forget about love....
only sensual sex.....
και πως να συμφιλιωθούν μεταξύ τους....
αφού στη Μυθολογία δεν υπάρχει story που να συνδέονται....
Και στην αναλυτική ψυχολογία όλο αυτό ονομάζεται anima....
και στην ψυχοπαθολογία της αναλυτικής ψυχολογίας split anima....
Και ούτε ο μύθος είναι λάθος που σώζει τις πιο πολλές φορές τα φαινόμενα της ψυχοπαθολογίας, που δεν συμπεριλαμβάνει story σύνδεσης στις δύο θεότητες μου ...
και ούτε εγώ είμαι παράλογος ή αυτοκαταστροφικός σύμφωνα με τις νευρώσεις της αναλυτικής ψυχολογίας...
Αλλά ζω στο domain of uranus....
και ο ουρανός εκτός απο πλανήτης, είναι και ένα μυθικό μέρος που κατοικούν τα μυθικά πουλιά, να κάτι σαν το password που βάζετε μπαίνοντας στο domain σας...
και όταν το βγάζετε επιστρέφετε στις τρείς διαστάσεις....
και εγώ στην τρίμορφη σεξουαλικά εκτροχιασμένη...
που είναι θεότητα της νύχτας και δεν μπορεί να κοιμηθεί...
και απ την άλλη ο ουρανός συμβολίζει τη δύναμη εκείνη να δημιουργούμε τη δική μας μυθολογία....
και όταν έχει βλάβη μπορεί να σε οδηγήσει στην ηρωίνη, γι αυτό και τη λένε "παραμύθα"..
είναι το drug stuff του...
και όταν "μεγαλουργεί" σε κάνει έναν αλχημιστή κατεργάρη...
που πάντα θα ψάχνει να βρεί το χρυσό του...
Και σε μένα κορυφώνει στην anima μου....
και εκφράζεται με leo ways : που σημαίνει ότι ΕΓΩ πρέπει να σκεφτώ το story σύνδεσης στις θεές μου....
που σημαίνει ότι εγώ πρέπει να βρώ πως θα ζήσω τα επόμενα χρόνια....
που σημαίνει ότι οι θεοί και οι θεές με περιμένουν να τους πω την προσωπική μου ιστορία και το μύθο πως θα τις συνδέσω.....
Και εγώ ακόμα την ψάχνω...
το μόνο που ξέρω είναι σχηματισμένη απο τρείς γυναίκες...
ή ζεί με τρείς γυναίκες...
ή έχει ζήσει με τρείς γυναίκες...
και ακόμα η Αφροδίτη δεν την εμποδίζει να έλθει προς το μέρος μου..
Και όποιος ή όποια προσπαθήσει να μας εμποδίσει σ αυτό,
τα άγρια θηρία που προστατεύουν τη φύση και τα μυστικά της,
θα τους κατασπαράξουν....

μην ρωτάτε αν θα τη βρώ ή αν τη βρήκα....
και που είναι ...
είναι ζωντανή μέσα μου και δεν χρειάζεται να είναι μάνα μου
αλλά μου δίνει "μάνα"...δηλ.ουσία
έχει το ασήμι που χρειάζομαι και το θειάφι που το κάνω χρυσό και τον χρειάζεται...
μόνο που είμαστε με το μόλυβδο στη γεύση ακόμα....
κάτι που σημαίνει ότι είμαστε ΕΔΩ...
είμαστε εδώ ακόμα στον κήπο ....

ΚΑΛΗ ΝΕΑ ΣΕΛΗΝΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ..... 

ΥΓ : οι Simple Minds δεν έχουν φύγει απ το μυαλό μας ακόμα και φυσικά απ τη ψυχή μας...σε αυτή την εμπειρία live που ζήσαμε μαζι τους...
απλά μας υπενθυμίζουν ότι μετά το Κυριακάτικο κορίτσι που αγαπήσαμε,
περάσαμε στο Σάββατο και απο εκεί στην Παρασκευή....
ναι Παρασκευή γεννήθηκε η αγάπη μου ...
ημέρα αφροδίτης.... 

And your love comes tumbling down,
And you walk right in, your heart going round.
You tell me that you'll be back early.
But you know I'll be a while.

Chorus:
Ooh Saturday Girl.
Ooh Saturday Girl.
When you drop by, I want to see you cry.
Ooh Saturday Girl.

When you go through the tunnel of life,
You're gonna open your eyes.
But you could cut the atmosphere with a knife around here,
'Cos you know there is no compromise.

Chorus

When the moon lights up the street like diamonds,
And all is still and quiet once again,
I like to pull you here and whipser in your ear,
Tell you what about the loney man.

Ooh Saturday Girl.

Is somebody there?
I said is somebody there?
I can see you there.
I can feel you there.
I know that love is around.
I know that it's gonna be right.
I know that it's gonna be right.
If I could meet you over there.
I would come over there.
I know it's gonna be alright.

Chorus

Just think about it.
Aah think about it.
Come on think about it.
Go on think about it.
Just think about it.
Go on think about it.
Ooh, come on think about it.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου