Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Live your life : this is what I do and this is my star

Αυτές τις μέρες βίωσα mini το athens festival 85...:)
Έμελλε να κλείσει με Boy George,ο οποίος είχε γιουχαριστεί εκείνα τα χρόνια... Πέρασε πολλά χρόνια απο τότε... Η διψα μας για μουσική δεν σταμάτησε και ο Boy εξελίχτηκε σε έναν απίστευτο μουσικό συνθέτη pop .... Νομίζω οτι κάποιος ο χρόνος τους κάνει καλύτερους ακριβώς επειδή δημιουργούν συνθήκες synthesis....
Αλήθεια τι μουσική παίζει ο Boy George ?......
Και του χρόνου να είμαστε ξανά στο festival να γιορτάσουμε .... :)



Live your life : this is what I do and this is my star

"Artists provide the contemporary metaphors that allow us to realize the transcendent, infinite, and abundant nature of being as it is."
Joseph Campbell

Σε όλη μου τη ζωή ακολουθούσα το ένστικτο μου,
το οποίο με οδηγούσε να είμαι με τους φίλους μου συνεχώς...
η ζωή με έστελνε στην αγκαλιά της Μουσικής
ακόμα και όταν χρειαζόταν να αφήνω σχέσεις, δεσμούς και κορίτσια...
Αυτές τις μέρες σας παρουσίασα όλο το μουσικό μου background...
αυτό που με διαμόρφωσε...πέρα απ την υπόλοιπη my culture
απ τη μουσική κατέληξα στην αστρολογία, και την ίδια ώρα ήμουνα μέλος της Τηλεπικοινωνιακής οικογένειας που λεγόταν ΟΤΕ....

στην αστρολογία προσπαθούσα να κάνω σύνθεση επάνω στη βάση
σαν να έπαιζε κάποιος ρυθμός...
θεωρούσα πιο σημαντικό να δω στην πράξη το μουσικό ρυθμό συμπεριφοράς ενός ωροσκοπίου, παρά να "αναμασάω" βιβλιογραφίες...
με ενδιέφερε να βρω το ρεφραιν της συμπεριφοράς κάποιου ή κάποιας
γιατί η συμπεριφορά μας έχει ένα ρυθμό, είναι ένα τραγούδι
πολλές φορές avant garde....
γι αυτό και "ρούφαγα" άπειρα μουσικά είδη....
για να μου αποκαλύπτονται συμπεριφορές ανθρώπινες...
δεν το κάνει πάντα με επιτυχία η ψυχολογία και η ψυχιατρική...
είχε ένα κόστος όλο αυτό βέβαια....
απομακρυνόμουν συνεχώς απ τις προσωπικές συναισθηματικές σχέσεις
και παρόλο που "βούτουγα" σε εσωτερικούς θηλυκούς χώρους
δεν έχανα ποτέ την ταυτότητα του φύλου μου
ίσα ισα γινόμουν πιο άντρας
αλλά δεν με ενδιέφεραν οι γυναίκες σε επίπεδο σχέσεων
γιατί συνεχώς τις εκπαίδευα...
πως να κάνεις sex με κάποια που τη μαθαίνεις εσυ
όταν το αποφάσιζα ξεπέρναγαν κάθε βαθμό ναρκισσιστικού παροξυσμού
και αυτό με τα χρόνια γίνεται όλο και πιο έντονο...
αλλά αυτό ήταν και είναι και η ιδιαιτερότητα μου
μπορείς να είσαι κάτι άλλο εκτός απ αυτό που είσαι
γιατί πολλές φορές είναι πολύ δύσκολο να αποδεχτείς αυτό που είσαι...
γι αυτό αποφάσισα σαν μοναχός, σαν καλόγερος
να αφοσιωθώ σ αυτό που κάνω στην τέχνη μου
και η τέχνη μου ειναι να μιλάω με τη Ψυχή
και αυτό είναι δύσκολο να προσωποποιηθεί
γιατί κάνει την άλλη να νιώθει σαν αυτοκράτειρα
μόνο που εγώ δεν ήμουνα αυτοκράτορας
αλλά ένας υπηρέτης της αισθητικής
και η αισθητική μπορεί να είναι θηλυκού γένους
αλλά αφορά το αντρικό μυαλό κατά βάθος
γιατί την ίδια την Αφροδίτη τη μαθαίνουν οι άντρες στις γυναίκες
Όπως και οι γυναίκες κάνουν τους άντρες πολύ Άρη
Εκτός από μένα που ο Αρης είναι κολλητάρι με το Χείρωνα
Όπως ο Ηρακλής με τον Κένταυρο Χείρωνα
Και η Αφροδίτη είναι η θηλυκή εκείνη ενέργεια που αποβλέπει
και βλέπει τη γυναίκα σαν ένα ανεξάρτητο θηλυκό δημιούργημα
που βλέπει τη γυναίκα ίση και απέναντι απ τον άντρα...
αυτή είναι η αλχημεία μου
και σ αυτό με βοήθησε η μουσική, ο ρυθμός και η ενέργεια που μάθαινα
και σ αυτό με βοήθησαν οι φίλοι μου
το στήριγμα μου ήταν και είναι οι φίλοι μου
τα μαργαριτάρια της ζωής μου
γιατί στον Ουρανό των indra
στα παράθυρα της ζωής μας, υπάρχει ένα κύκλωμα
απο μαργαριτάρια οργανωμένα κατά τέτοιο τρόπο
που όταν βλέπεις το ένα
βλέπεις όλα τα άλλα να καθρεφτίζονται μέσα σ αυτό
αυτοί είναι οι φίλοι, αυτοί υπήρξαν οι φίλοι μου ....
ένα τέτοιο μαργαριτάρι είναι ένας φίλος μου
που ανοίγουμε κωδικούς να μιλήσουμε, και τηλεφωνικές γραμμές
αλλά μπορεί να στέλνει στο inbox της καρδιάς μου
Τις πληροφορίες που θέλω να συμπληρώσω τα άρθρα μου
Αφού οι φίλοι μου είναι οι εμπνεύσεις των άρθρων μου
Απ τις άπειρες συζητήσεις που έχω κάνει μαζί τους
Αφού κάνω την performance που θέλουν και θέλω…

" Δύο ανάσες
Με μας τους δυο κάτι θα γίνει,
έλα κοντά να δεις μέσα στα μάτια τι φαίνεται.
Η επαφή είναι μια δίνη,
έλα κοντά να δεις πόσο η ζωή σου ζεσταίνεται.
Οι κινήσεις θα απλωθούν,
μες τα μάτια σφίγγει μια θηλιά,
δάχτυλα μπερδεύονται μες τα μαλλιά,
οι αισθήσεις φαίνονται δυο μυστικά.
Δυο ανάσες θα ακουστούν και όλα κρέμονται από μια κλωστή,
κάποια λέξη στο αυτί θα χρειαστεί σαν το κλέφτη θα έρχεται η ηδονή.
Με μας τους δυο κάτι θα γίνει,
έλα κοντά να δεις μέσα στα μάτια τι φαίνεται. Η επαφή είναι μια δίνη, έλα κοντά να δεις πόσο η ζωή σου ζεσταίνεται Οι κινήσεις θα απλωθούν και τα χέρια θα ‘ναι χαλαρά,
σαν καθρέφτης το κορμί θ’ αντανακλά όλα τα αγγίγματα και τα φιλιά.
Δυο ανάσες θα ακουστούν,
ενα ίχνος μένει στην αφή, ψίθυροι θα φτάσουν ως την ακοή,
μες τα χάδια κρύβονται χαρταετοί....."
(Βασίλης Λέκκας)
Υγ : μέσα είσαι αγαπημένε Greg….αυτό μου κάνει η αγάπη μου

έτσι είναι , όπως λένε οι στίχοι του Λέκκα
γι αυτό live your live....
τότε θα ανακαλύψεις και το αστέρι σου...
όσο για μένα, μέχρι τον επόμενο χρόνο
θα σας έχω παραδώσει μια αστρολογία
που θα είστε εκστασιασμένοι φεύγοντας
θα της έχω αλλάξει τόσο τα φώτα
όσο χρειάζεται για να βρείτε τα δικά σας
και αυτή είναι η υπόσχεση μου σε όλες και όλους σας...

ειναι καλοκαίριιιιιιιιι ....καλή κυριακήηηηηηηηη .....καλημέραααααα
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου