Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

today is my Moon new year's day....  

"....Θα 'θελα να θα 'θελα να 'μουν κηπουρός 
σ' ένα κοραλλένιο κήπο στο βυθό 
γερο-πουρός θαυματοποιός 
με τα στοιχειά της νύχτας να μεθώ

Θα 'θελα να θα 'θελα να 'μουν παπουτσής
το χρόνο να μετρώ με το σφυρί
το γυάλινο γοβάκι της να κρύψω
και κανείς να μην το βρει

Βάλε βήμα κι έμπα στο χορό
γέλα και συ αγαπούλα χρυσή
βάλε βήμα κι έμπα στο χορό
το δάκρυ σου είναι το δικό μου αθάνατο νερό

Θα 'θελα να θα 'θελα να 'μουν κυνηγός
χαμένος σ' ένα δάσος μαγικό
σαν τον Ορφέα το μουσικό
από τις μάγισσες να φαγωθώ

Μ' αφού δεν είμαι κηπουρός
ας ήμουν της αγάπης μας φρουρός
Μ' αφού δεν είμαι κυνηγός
ας ήμουν στην ποδιά σου ναυαγός

Βάλε βήμα κι έμπα στο χορό γέλα
και συ αγαπούλα χρυσή
βάλε βήμα κι έμπα στο χορό
το δάκρυ σου είναι το δικό μου αθάνατο νερό"
.....  

υγ : υπάρχουν στιγμές που σκέφτομαι ότι όταν ταυτίζεσαι με κάτι
σου συμβαίνει στη ζωή σου ...


γιατί και κυνηγός υπήρξα
και σε δάσος μαγικό χάθηκα και χάνομαι
και οι διάφορές μάγισσες με έχουν κάνει κομμάτια ...


η 10/6 είναι μια ξεχωριστή ημερομηνία για μένα
όπως ακριβώς η 26/3 που είναι τα ηλιακά μου γενέθλια
και η 1/1 που είναι για όλες και όλους σας η πρωτοχρονιά
10/6 είναι η nood date μου, κάτι που στη γλώσσα μας
την αστρολογική σημαίνει,
ότι είναι η ημερομηνία που αντιστοιχούν
οι τρέχουσες θέσεις του προοδευμένου σου ωροσκοπίου,
και χωρίς προοδευμένο δεν υφίσταται καμιά πρόβλεψη
καμιά εξέλιξη του εσωτερικού σου κόσμου
γιατί τίποτε δεν είναι στατικό....
τα πάντα ρεί έλεγε ο Ηράκλειτος

και για να βρείτε αυτή την ημερομηνία είναι απλό :
υπάρχει μια αντιστοιχία,για κάθε έτος πραγματικής ζωής 

συμβολικά αναλογεί 1 μέρα ή ένα 24ωρο μετά την γέννηση μας...

στην ημερομηνία και τη χρονιά της γέννησης μας...

12 ώρες 6 μήνες,6 ώρες 3 μήνες,2 ώρες 1μήνας,
1 ώρα 15 ημέρες,30 minutes 7.5 ημέρες,
10 minutes 2.5 ημέρες και 5 minutes 1 ημέρα...
συνεπώς κάποιος πχ εγώ, που γεννήθηκα 26/3 και ώρα 0900 πμ :
έχουμε 0900-2=0700 η αφαίρεση γίνεται για να εξισωθεί η ώρα του τόπου γέννησης
με την GMT, την παγκόσμια ώρα Γκρήνουιτς...
12 το μεσημέρι -7 =5 ώρες που αντιστοιχούν σε 2 μήνες και 15 μέρες...
αν αθροίσει κάποιος στην 26/3 2μήνες και 15 μέρες θα βρεί καταληκτική ημερομηνία 10/6...


η διαδικασία γίνεται αντίστροφα δηλ.αφαιρείς όταν πρόκειτα για γεννήσεις μετά το μεσημέρι...

η ουσία είναι τελικά ότι η απεικόνιση αυτής της ημερομηνίας
που αναλογούν οι προοδευμένες ετήσιες θέσεις για το μεσημέρι
είναι η ετήσια soul making για να χρησιμοποιήσω
τον όρο του αγαπημένου μου James Hillman
"turns events into experience, is communicated in love, and has a religious concern
κάτι που σημαίνει ότι η ψυχή εμβαθύνει τα γεγονότα μέσα στην εμπειρία...
ο James λέει ότι η λέξη ψυχή σημαίνει : η ευφάνταστη δυνατότητα που υπάρχει μέσα μας, 

ο στοχαστικός αντανακλαστικός συλλογισμός μας, το όνειρο, η εικόνα,
η φαντασία-η λειτουργία, η οποία αναγνωρίζει όλες τις πραγματικότητες σαν κύρια συμβολικές ή μεταφορικές....

10/6 γιορτάζει η αγάπη μου...
η αγάπη της ψυχής μου...
γιατί μόνο έτσι μπορεί να κάνει στοχασμό στα γεγονότα
και αυτή η αγάπη είναι ένα μαργαριτάρι
που κολυμπάω πολύ βαθιά για να το δω...
μπορεί να έκανα και πέντε χιλιάδες χρόνια για να το βρώ ...
είναι όμως η αγαπημένη μου, η βασίλισσα της ψυχής μου...

να έχετε ένα όμορφο βράδυ...και στην υγειά σου
στην υγειά μας....  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου