Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

I am hypnotized when i see your grace but i need to keep the distance....

I am hypnotized when i see your grace but i need to keep the distance....  

ήταν τέλη 1979 και βρισκόμουνα στο bar Luki στο Κολωνάκι...
ιδιοκτήτης του ο τότε star της τηλεόρασης Αλέξης Γκόλφης 
ο πιο famous "Χριστός Ξανασταυρώνεται" του Καζαντζάκη
έκανε και τέτοια η ΕΡΤ, τότε ....
εγώ με τη Νιόβη μια φοιτήτρια ιατρικής που δούλευε
προσωρινά στον ΟΤΕ
αλλά μοιράζαμε την ίδια αγάπη για την new age και το new wave...
όταν σταματάγαμε τα υπέροχα φιλιά μας..
και ξαφνικά άρχιζε να παίζει αυτό το τραγούδι...
simple minds είναι ? απο ποιό...?
real to real cacophony καινούργιο...
καινούργιο και ήταν τέλη 1979 ή αρχές 80 ....
τι σημασία έχει...
ήταν ακόμα τότε που λατρεύαμε τη reggae
και τους sandinistas...τους clash και τους madness..
ξαφνικά την άφησα τη Νιόβη, άλλωστε ήταν
η μοναδική που μπορούσε να τα ανεχθεί....
και μαζί με άλλους αρχίζαμε και χορεύαμε...
και ο en lefko 87.7 εφέτος έχει αρχίσει να παίζει
με την ψυχεδέλεια των αναμνήσεων μας ...
φυσικά και δεν νοσταλγώ τίποτε απο εκείνη την εποχή
είναι η πληροφορία όμως που "μαζέψαμε" για
να μάθουμε την anima μας...
να μάθουμε την ψυχή μας...
και ο en lefko μας τους φέρνει όλους
απ τους simple minds έως και τον Karuan ....
όλα μαζί μουσική...
όλα μαζί dance culture....
όλα μαζί ποίηση....
στην εβδομάδα του αφιερώματος της Μουσικής στη ζωή μου
γιατί μόνο αυτή υπήρξε τόσο πιστή δίπλα μου
τροφοδώντας με ρυθμό και ενέργεια
το πνευματικό μου σπίτι
ότι έμαθα στη ζωή μου
το χρωστάω σ αυτή.....
δημιουργώντας μου όνειρα και γεφυρώνοντας τα
με τον αληθινό μου κόσμο ....
όμως το πιο σπουδαιότερο της ήταν ο ρυθμός της....
ο ρυθμός της ζωής μου....

Αλλά εμείς όπως έλεγε και ο μεγάλος Μ.Χατζιδάκης :
Αδιαφορούσαμε για τη δόξα και την κοινωνική επιτυχία....
" Με φυλακίζει στα όρια που εκείνη καθορίζει κι όχι εγώ.
Πιστεύω στο τραγούδι που μας αποκαλύπτει κι όχι σ’ αυτό που μας διασκεδάζει και μας κολακεύει εις τας βιαίως αποκτηθείσας συνήθειές μας." (Μάνος)
και εγώ αποκαλύφτηκα τόσο
όσο χρειάστηκε να μείνω μόνος μου παρακολουθώντας
με θρησκευτική ευλάβεια τις συναυλίες της ζωής μου...
γιατί ....

“since feeling is first
who pays any attention
to the syntax of things
will never wholly kiss you;

wholly to be a fool
while Spring is in the world

my blood approves,
and kisses are a far better fate
than wisdom
lady i swear by all flowers.
Don't cry
--the best gesture of my brain is less than
your eyelids' flutter which says

we are for eachother: then
laugh, leaning back in my arms
for life's not a paragraph

And death i think is no parenthesis”
(― E.E. cummings..............)

Καλημέρααααααααα   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου