Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

αναμνήσεις from mercury retrograde....

αναμνήσεις from mercury retrograde....

...να σας εκμυστηρευτώ ότι μια απ τις μεγαλύτερες μου αγάπες είναι η Argentina....με την αγαπημένη μου La Selección, ο έρωτας εμφανίστηκε στα 1982, αφού στο προηγούμενο mundial του 78, ήμουνα φανατικός Ολλανδός του Ρέζεμπρινγκ....λίγο πριν αρχίσει το mundial του 82, τρείς μήνες περίπου εμφανίστηκε μια συντρόφισα απ τον τότε Ρήγα, και μου έφερε ένα ζευγάρι αδέλφια το Federico και τη Veronika για να τους φιλοξενήσω για καμιά εβδομάδα, αφού έμενα μόνος μου στο Παγκράτι...χορευτές και τα δύο αδέλφια θα έφευγαν για Παρίσι, και είχαν ενδιάμεσο σταθμό Αθήνα...
στο σπίτι μου...ο Federico έφυγε στη βδομάδα, αλλά η Veronika αν και δυσκολευόμασταν αφάνταστα να συνεννοηθούμε, πολύ φτωχά τα αγγλικά της, καλά όχι ότι τα δικά μου σκίζανε, κάθε φορά έψαχνα το σύντροφο απ το Ρήγα, που ήξερε ισπανικά για να βγάλω μια άκρη...ξέμεινε 8 μήνες σπίτι μου....Με τη Βερόνικα τοξοτίνα στο ζώδιο, είδαμε το mundial του 82, με έκανε φανατικό Αργεντίνο, μου άρεσε βέβαια και ο πρωτοεμφανιζόμενος Diego, αφού η επιχειρηματολογία της ήταν ακαταμάχητη....
γέλαγε συνέχεια, ιδιαίτερα με την αμηχανία μου που δεν μπορούσαμε να συνεννοηθούμε
κάθε φορά που δεν μπορούσαμε να συνεννοηθούμε, ήθελε να κάνουμε έρωτα....
και φυσικά κάναμε αφού ήταν μια ινδιάνα κούκλα, και της είχα βγάλει ένα άλλο όνομα Diana...και γέλαγε ακόμα περισσότερο...
και το υπόλοιπο διάστημα ήταν ή στο μπάνιο και πλενόταν συνεχώς ή θα χόρευε κάνοντας ασκήσεις όταν αποφάσιζε να βγεί....
το απίστευτο ήταν μ αυτή ότι χωρις να της πει κανένας τίποτε, ερχόταν και με ξύπναγε για να πάω για δουλειά το πρωί....στις 0600 πμ.....με μια υπέροχη αγκαλιά και ένα χαμόγελο
που με έκανε να μετράω τις ώρες που ήμουνα στη δουλειά μέχρι να επιστρέψω σπίτι....για να τη ξαναδώ...παρόλο που η επικοινωνία ήταν απίστευτα δύσκολη....
τι να την κάνεις την επικοινωνία όταν the body mind is speaking....
κλάψαμε πολύ και οι δύο όταν αποφάσισε να φύγει για Παρίσι, αφού εγώ δεν γινόταν να φύγω, λόγω ΟΤΕ, και σπουδών αφου την είχα δει οικονομολόγος τότε....
ξανάρθε απ την Ελλάδα στα 1986, στο άλλο mundial,αλλά πολύ πριν τη διεξαγωγή του, αρραβωνιασμένη με Έλληνα απ το Παρίσι και με επιτυχίες στο χορό...
ήταν πάντα πολύ όμορφη και χαμογελαστή....αλλά έφυγε με τον αγαπημένο της οριστικά για Buenos Aires....
μου άφησε την τρέλα και την αγάπη για τη χώρα του tango ....σε υψηλό σημείο, που δεν μπορούσα να συμπαθήσω Βραζιλιάνους....
ήμουνα πάντα μαζί τους...μου άφησε και την παρακαταθήκε να προσέχω ιδιαίτερα τα χαμόγελα των κοριτσιών....αφού απ τις λίγες φορές που ήθελε να βγαίνει έξω, οι πλατείες στο Παγκράτι έμεναν "έκθαμβες" απ το χαμόγελο της....
άλλες φορές πίστευα ότι ήμουν μετενσάρκωση ινδιάνου μάγου απ τη ν.αμερική, όπως χαριτωμένα με προσφωνούσε....
ΑΦΟΎ έβλεπε τα τεύχη του Ουρανού απ τα σεμινάρια της αστρολογίας που έκανε τότε η Θ.Ντάκου ....by the way her sun in sag and her ascendant in leo....
το αντίθετο απ τη μητέρα της κόρης μου....που έμπαινε σε λίγο καιρό στη ζωή μου τότε....

sometimes the magic is working.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου