Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

we can run away

we can run away ...

the ship of the fools είναι μια δράμα ταινία του 65, με τη σύνοδο του ουρανού και πλούτωνα..
the ship of the fools είναι μια κατάσταση σε όλα τα 80s, ιδιαίτερα εμείς που τα ζήσαμε απο μέσα, και μάλιστα όταν πια ο pluto είχε περάσει στο περιήλιο του, κάνοντας τον neptune τελευταίο πλανήτη στο Ηλιακό μας σύστημα..

the ship of the fools είναι ένας απ τους πιο καταπληκτικούς δίσκους των tuxedomoon που ακούγαμε με πάθος στα mid 80s...

the ship of the fools είναι μια κατάσταση για όλους εμας που ερωτευτήκαμε με τόσο πάθος, που σπαταλήσαμε το χρόνο μας, τις περιουσίες μας και τέλος τη ψυχή μας με αντάλλαγμα να "πετάξουμε", αφού πρώτα περάσαμε απ τα έγκατα της γης...
απ τον Άδη, για να δούμε τι σημαίνει να "καίγεσαι"...

κάπως έτσι ήταν τα 80sαπο μέσα, και η πιο σωστή φράση θάταν βαθιά ...στο κέντρο της γης...

the ship of the fool είναι ένα όνειρο που με ξύπνησε σήμερα, βλέποντας ότι είμαι με την αγάπη μου αγκαλιά, την οποία σύστηνα στη μητέρα μου και την αδελφή μου...

" Σου έχω δείξει χιλιάδες τρόπους ότι με νοιάζει
γιατί τα μάτια σου μου λένε κάτι ιδιαίτερο
θα μπορούσα να σου δώσω το οτιδήποτε
θα μπορούσα να σου δώσω τα πάντα
αρκεί να τρέξουμε για λίγο μακριά
όπως στη μαγεία του ονείρου
γι αυτό κλείσε για λίγο τα μάτια σου
ονειρευόμενη τα πιο όμορφα πράγματα
και στο Φεγγάρι που θα κατεβαίνεις
θα κοιτάς κάτω και θα σκας στα γέλια
γιατί ξέρω όλα τα μυστικά σου μικρό μου κορίτσι
και αυτό με κάνει και αισθάνομαι ασφαλής
γιατί είναι και ο τρόπος που σε τρομάζει
εσυ τότε θα μου κρατάς το χέρι
θα είμαστε δυνατοί
εγώ θα σου δείχνω χιλιάδες τρόπους για να σε φροντίζω
και η αγάπη μας θα κρατήσει για πάντα.."

οι virgin prunes ήταν ένα εκπληκτικό post punk σχήμα earlys 80s και είχαν και σχέση με τους U2 του Bono, που τους είχα ξεχάσει για λίγο για να είμαι ειλικρινής...
ναι αυτός ο "ξενέρωτος'' είχε σχέση και με alternative groups...
αλλά τότε δεν ήταν ξενέρωτος
μετά έγινε...στα 90s....

έχω ακούσει τόσο πολύ μουσική στη ζωή μου, που τώρα μετουσιώνεται στα όνειρα μου και με οδηγεί στο the ship of the fools
και μου φέρνει μουσικά σχήματα πια στον ύπνο μου...που είχα ξεχάσει τα ακούσματα τους απο τότε...

η αγάπη μου πάντως γεννήθηκε λίγο πριν τα 80s...
ήταν ένα μωρό τότε, ονειρευόμενη τα πιο όμορφα πράγματα
ότι η αγάπη μας θα κρατήσει για πάντα
πιστεύοντας ότι θα ανέβει στο φεγγάρι
και απ εκεί θα μας βλέπει και θα γελάει

μου τα έλεγε...απο τότε, που ήταν μωρό....
....
"We can run away..."

I know all your secrets
Please little girl
I like the way you frightened,
It makes me feel secure
Your eyes say something special
"We can run away"
"We can run away"
Pushed against the wall
Never are we wrong
You can hold my hand
We can be strong
A thousand ways to show I care
I could give you anything
I could give you everything
I like the way you frightened

"We can run away"
"We can run away"

Please close your eyes
So you cannot see
Go to sleep
Dream of happy things...
Blue sky above
Hell waits below
Angels dancing
Angels falling

Devil looks at me
Spits into my eye
Angels dead
Angels dead
Our love will last forever
Our love will last forever
Until the day it dies
Until the day it dies

Until the day it dies...:) <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου