Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Γλωσσολαλιά...

 cocteau twins : the beauty της γλωσσολαλιάς....

δεν τους έχω δεί ποτέ μου live....και είναι απ τα μεγαλύτερα παράπονα μου...

απ την άλλη τους μάθαινα στην tutor μου που ήταν απ τη Σκωτία...

η γλωσσολαλιά της Elizabeth Frazer δημιουργεί μια φαντασμαγορία ενός παραμυθιού που ανοίγει τη ψυχή μιας αισθητικής μέχρις τα πέρατα της οικουμένης....

το μπάσο του Robin σκάβει να βγάλει προς τα έξω και τα υπόλοιπα φαντάσματα να λάβουν μέρος στο party...

δεν ξέρω τι σας αρέσει απ τους Cocteau Twins ...

ειλικρινά απ την πρώτη φορά που τους άκουσα στα 1981, δεν μπόρεσα να ξεπεράσω και να απομυθοποιήσω όλη αυτή την αισθητική...

γιατί η γλώσσα του τραγουδιού εδώ σε επαναπροσανατολίζει για άλλες διαστάσεις.

Και γιατί η Γλωσσολαλιά ή γλωσσολαλιάς είναι το ρευστό vocalizing, και πολλές φορές ο τρόπος που γράφω, ασύντακτος, χωρίς να φαίνεται καμιά συνοχή, επίτηδες για να νιώθετε περισσότερο, παρά να σκέφτεστε αυτά που διαβάζετε.

η γλωσσολαλιά το ρευστό vocalizing, είναι μια ομιλία με συλλαβές που εύκολα στερούνται κάθε νοούμενης έννοιας, και σε κάποιες ορισμένες περιπτώσεις είναι μέρος μιας θρησκευτικής πρακτικής.

Η σημασία της γλωσσολαλιάς ποικίλει σε πλαίσιο, με μερικούς υποστηρικτές να τη θεωρούν ως ένα κομμάτι μιας ιερής γλώσσας, και πιο περίοπτη θέση έχει μέσα στους Πεντηκοστιανούς,χριστιανική αίρεση, αφού θεωρούν αυτή την κατάσταση σαν μια κατάληψη του πνεύματος.

Και σαν αιρετικός γνήσιος που είμαι, έχω ψάξει όλες τις αιρέσεις για να μπορέσω να βρώ και να δώσω σχήμα στις αλχημείες μου....
και μια απ αυτές είναι της γλωσσολαλιάς.....

Και στη γλωσσολαλιά, το πιο περίεργο είναι ότι στον κάθε ακροατή φαίνεται όλο αυτό τόσο οικείο, που δεν αντιδράει....

Θυμάμαι ενα απ τα μαγικά που μου είχε πει η Θοδώρα η Ντάκου, ήταν να πάρω ένα λεξικό και να προφέρω μ αυτό τον τρόπο, όσο μπορούσα λέξεις όσο το δυνατόν πιο άγνωστες....

και κατάφερα να είμαι για πάντα ασύνταχτος....αλλά οι δονήσεις των λέξεων μου να δημιουργούν περισσότερο συναίσθημα.....

συνεπώς η γλωσσολαλιά είναι μια μορφή μαγείας που έχει σαν σκοπό να περάσει το πνεύμα των θεών μέσα σου, με σκοπό να σου κάνει ένα delete στα παλιά σου αρχεία.....

αντίθετα με τα Σανσκριτικά που σκοπό έχουν να σε κάνουν να υποταχθείς στις επιθυμίες της άλλης πλευράς.....αλλά αυτά είναι για τη Madonna ...και τους χορούς της....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου