Σάββατο 24 Μαΐου 2014

new moon in Gemini 28/5 : the magic of story teller : running on empty ...

new moon in Gemini 28/5 : the magic of story teller : running on empty ...

Έμαθα να πλάθω και να λέω ιστορίες απο μικρό παιδί με τη γιαγιά μου...
μ αυτές μεγάλωσα τα αδέλφια μου...
απολάμβανα τις δικες της ιστορίες και αυτή τις δικές μου ..της γιαγιάς μου...
ήταν απίθανες οι ώρες που τρώγαμε μαζί ...
η γυναίκα άφηνε τις δουλειές της, και ήταν με ένα βελονάκι στα χέρια....
έραβε και κένταγε...κένταγε και έραβε....και μιλούσε ακατάπαυστα...
και κανένας δεν ενδιαφερόταν τι ήταν αλήθεια απ όλες αυτές τις ιστορίες ...
το ίδιο και τα αδέλφια μου, η πρώην γυναίκα μου, οι φίλοι μου ....
κανέναν δεν ενδιέφερε τι ήταν αλήθεια.....

γιατί οι ιστορίες δίνουν την αναπνοή στη ζωή :όπως το ζώδιο των Διδύμων...
δίνουν αναπνοή και εμψυχώνουν την ίδια τη ζωή...
όπως κάνω στην αγάπη μου, αφού δεν μπορώ να την έχω στο αυτοκίνητο και να τις λέω όμορφες ιστορίες
της γράφω ιστορίες απ το timeline...και ξέρω όταν τα διαβάζει, χαμογελάει..
γιατί το χαμόγελο της είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου...
όπως με τη γιαγιά μου, όταν ήμουνα μικρός....
που άφησε τον παπού μου να έρχεται απο πίσω μου και να λέμε ιστορίες...

γιατί αυτός είναι ο τρόπος μας να κάνουμε πιο πλατειά την αναπνοή της συνειδητότητας με αυτούς τους ανθρώπους που συνδεόμαστε.
Το πάθος και το πνεύμα που διαποτίζονται απ τις ιστορίες που λέμε και η πρόθεση που υπάρχει πίσω απ την ιστορία...
(πόσο μ αγαπούσε, πόσο την αγαπούσα, τη γιαγιά μου ...
πόσο την αγαπάω και πόσο μ αγαπάει τη λατρεία μου...)  

η πρόθεση που υπάρχει πίσω απ την ιστορία, διαμορφώνει την πραγματικότητα με όλους αυτούς που επικοινωνούμε...
Μια ιστορία που έχει ειπωθεί με χρώματα, με μουσική με ιδέες και με όμορφα λόγια σε εμπνεέει, σε αφυπνίζει, και εν τέλει σου κλονίζει τον πυρήνα σου, έτσι ώστε να ξανα- δημιουργήσεις έναν νέο τρόπο για να βλέπεις τον κόσμο και συνεπώς να έχεις μια νέα αίσθηση της ύπαρξης σου....

οτιδήποτε έχεις στη ζωή σου, μπορεί και είναι πιο όμορφο απο μένα....
με τίποτε όμως δεν συγκρίνονται με τις ιστορίες μου και τις ιστορίες μας...
γιατί έχουν τον πυρήνα της αγάπης....
και δεν υπάρχει υποκατάστατο για την αγάπη, γιατί ο άνθρωπος βιώνει την αγάπη
σαν τη μοναδική φροντίδα της ζωής του που επενδύει σ αυτήν τον εαυτό του και τα οράματα του...
όπως μου αναφέρει η μεγαλύτερη δασκάλα μου όλων των Εποχών μου,
η Liz Greene και όπως χαρακτηριστικά εκφράζεται και ο Θάνος Ασκητής στα βιβλία του..
η επένδυση στην αγάπη καθορίζεται και απ τις συνθήκες που βιώνεται η ζωή και επενδύουμε σ αυτήν...
τα ίδια τα παιδιά μας...
δηλ. το υποκατάστατο της αγάπης είναι τα ίδια τα παιδιά...
και η μοναδική αγάπη που δεν μπορείς ποτε να υποκαταστήσεις είναι η αγάπη για τα παιδιά...
για να μπορέσεις να τα καταφέρεις στην αγάπη πρέπει να έχεις τρία βασικά χαρακτηριστικά
να είσαι ψυχικά ώριμος
σταθερά αυτόνομος και συντροφικός σ όλη τη διάρκεια της ζωής σου...
αυτά τα τρία "πρόσωπα" χαρακτηρίζουν τον ανθρώπινο κύκλο ζωής που είναι η ίδια η σχέση των ανθρώπων....
Επικοινωνία, σεξουαλική έκφαση και ψυχική επαφή....
αν και η σεξουαλική έκφραση δεν είναι στις άμεσες προτεραιότητες του ζωδίου των Διδύμων...
τα άλλα τα δύο είναι τα πιο βασικά τους κλειδιά στην ύπαρξη τους...
παρόλο που σου δίνουν την εντύπωση του running on empty...

Τι θα λες θα μπείς στο αυτοκίνητο μου, να σε κάνω βόλτες στα μέρη
που μεγάλωσα και να σου λέω ιστορίες...?

να έχετε ένα όμορφο καλοκαιρινό απόγευμα   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου