Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

November days : Are you happy or pretend to be ?....Λοιπόν fake it `til you make it…..

November days : Are you happy or pretend to be ?....Λοιπόν fake it `til you make it…..
Ξερετε τι είναι η Συμβολικη Πραγματικοτητα….?
Η Συμβολικη Πραγματικοτητα είναι ολο το εργο και το σεναριο που παιζουν οι Θεοι Του Ολυμπου….για τις ζωες των ανθρωπων, για τις ζωες μας…
Και αυτό το σεναριο το δινουν και το γνωριζουν με τη μορφη της προβλεψης, καποιοι και καποιες χαρισματικοι μεσα απ τη μορφη της τεχνης τους….
Και αυτό είναι το μεγαλυτερο μαρτυριο που θα μπορουσε να φανταστει καποιος για την προσωπικη του ζωη…
Γιατι οσο και γοητευτικο και να φαινεται στους αλλους, το δωρο της ενορασης που εχουν δωσει οι θεοι, εχει έναν βαθυ πονο και μια βαρια δεσμευση :
Αυτό το ταλεντο και το χαρισμα το εχεις για να βοηθησεις τους άλλους, να εισαι υπηρετης στην ευημερια τους και στον πλουτο της ομαδας που αυτοι ανηκουν…
Για να εχεις αυτό το χαρισμα, οι θεοι σου αποδιοργανωσαν το μηχανισμο να μπορεις να κανεις κακο στους άλλους ή να γινεις πλουσιος απ αυτό.
Γι αυτό οσοι μαγειες και να κανουν οι μαυροι αστρολογοι που θα σου λενε θα σου λυσω τα μαγια και θα στον φερω πισω, οι ιδιοι το πληρωνουν με ακομα μεγαλυτερες καταστροφες στην προσωπικη τους ζωη.
Γιατι η Συμβολικη Πραγματικοτητα όταν είναι δωρο στην κατοχη σου σε κανει να νιωθεις ποσο Είναι συγκλονιστικό το πόσο γρήγορα αλλάζει η ροή στο ποτάμι του Χρόνου…δεν μου το εμαθε η αστρολογια αυτο, το ειχα απο μωρο παιδι αυτο το δωρo, η αστρολογια ηταν η φορμα για να εκφραστει...
Και είναι μαγικό πως οι θεοί και οι θεές στο δικό τους puzzle, στο δικό τους συναρμολόγημα που κάνουν με τα δικά τους παιγνίδια τους πλανήτες, αφήνουν να τους ξεφύγουν τα γεωμετρικά σχήματα που εμείς οι θνητοί συλλαμβάνουμε με έναν συμβολικό τρόπο…
Άλλες φορές με τα συναισθήματα μας…
άλλες φορές με την ποίηση μας και ακόμα πιο λίγες φορές
με τις πτήσεις απ τη λαχτάρα μας να γίνουμε σαν και αυτούς…
Τα σχήματα αυτά εμείς οι αστρολόγοι τα λέμε t –square, grand cross, grand trine, finger of god…κλπ, προσπαθώντας με αγωνία να δώσουμε μια μορφή στη θέληση τους, που είναι στην ουσία μια : πώς να γίνουν οι Εαυτοί τους οι ανθρωποι, την ίδια ώρα που θα συμμετεχουν ενεργά μέσα στις ομάδες…..
Αλλα τι να προβλεψεις για να το καρπωθεις στην προσωπικη σου ζωη με όλα αυτά….
Γιατι όταν ερμηνευεις τους άλλους δεν εισαι το «εγω» σου αλλα το «εσυ» σου…
«Εσυ»… είναι η υποκειμενικη ικανοτητα του εαυτου σου για να διαβαζεις και να συνεργαζεσαι με τους άλλους …
Και όταν δειχνεις το ταλεντο σου στους άλλους μεσα απ την τεχνη σου εισαι το εσυ σου, το οποιο σε εχει ριξει μια κατασταση εκσταση, επειδη διπλα σου είναι ολοι οι θεοι και οι θεες και σε παρακολουθουν σ αυτά που κανεις…
σιγα σιγα μην σ αφησουν…αφου ειπαμε ζηλευουν τη ζωη μας που ειμαστε θνητοι, που κανουμε τα πραγματα με τετοιο παθος, που ελεγε και ο Ομηρος….
αφουμε τα ζουμε για πρωτη φορα…
Απ την άλλη σου εχουν δωσει και συνειδητοτητα στην ελευθερια της θελησης, που δεν σημαινει να κανεις ότι θελεις, αλλα ελευθερία θέλησης είναι να κάνω με χαρά αυτό που μου αναλογεί απ το Σκοπό της Ζωής μου…
ποσοι εχουν μια τετοια επιγνωση συνειδητοτητας…
Στην εκσταση που εισαι για τους άλλους, Ecstasy είναι (μια συγκίνηση ), μια trance ή σαν trance κατάσταση, στην οποία μια ιδιαιτερότητα υπερβαίνει κάποιες φορές μια normal συνειδητότητα.
Θρησκευτική ecstasy, μια κατάσταση συνειδητότητας που χαρακτηρίζεται από μια επεκτεινόμενη spiritual ενημέρωση και ενοράσεις, ή μια απόλυτη ευφορία.
Φιλοσοφική Ecstasy, ένας όρος που χρησιμοποιείται να δείξει ότι κάποιος είναι «εκτός εαυτού» , ζει συνεχώς εξωτερικά του εαυτού του…..
Και κατι δυνατο υπαρχει μεσα σου, η σφραγιδα που σου εδωσαν οι Θεοι…για να ξεχωριζεις το ΕΣΥ απ το δικο σου αδυναμο εσυ, που υπηρετει παντα το εγω σου, ενώ το άλλο με τα κεφαλαια γραμματα τους Θεους…και είναι the spirit of the Great Father..
το πνεύμα του your great father….καποιες φορες…
Μόνο που δεν είναι ψηλά….είναι μέσα σου….
και ονομάζεται στη γλώσσα των συμβόλων Uranus, «The Father of Archetypes» …
Και όπως λέει ο Alan Oken όταν ενεργεί ολοκληρωμένα και individually μέσα στη συνειδητότητα σου μπορεί να παράγει ένα αρχέτυπο που ονομάζεται “YOU.”
Και όχι το εσύ….
Και είναι παράδοξο γι αυτούς που ασχολούνται με την αστρολογία μια τέτοια ερμηνεία για τον Ουρανο, που τον ταυτίζουμε από άποψης προσωπικότητας με το δικο μας Εγω…
Το συλλογικό μας Εγώ…
Αυτός είναι, the You, αυτό που ονομάζουμε your Higher Self, και προσωποποιείται από την Αγάπη η οποία κεντράρεται στο σκοπό σου και στον προσανατολισμό της ζωής σου και της καρδιάς σου.
Έτσι το πιο όμορφο πράγμα που εμφανίζεται σ αυτή τη διαδικασία, το περισσότερο εξατομικευμένο άτομο μπορεί να γίνεσαι και περισσότερο universal γίνεται η συνειδητότητα σου….
Με τι εσυ μετα, να κανεις σχεσεις με τους άλλους ανθρωπους και μαλιστα συναισθηματικες, όταν ξερεις απ την ενεργειακη εξισωση, ότι αυτή σταθερη τιμη και όταν ανεβαζεις κατι στα υψη κατι άλλο μειωνεται αντιστοιχα…
« Σ αρεσει ο Νοεμβρης αγαπη μου, ρωτησα την κορη μου που περπαταγαμε χθες το απογευμα, στην καθιερωμενη μας γυμναστικη με περπατημα…
Όχι μπαμπα, με κουραζει ολο δουλεια, δουλεια, δουλεια και δεν εχω να περιμενω τιποτε…ενώ ο Δεκεμβρης…:) smile emoticon
Και σκεφτομουν την αγαπη μου που της αρεσει ο Νοεμβρης…
μου εκανε εντυπωση…
δεν το πιστευα ότι υπαρχει άλλος ανθρωπος που να του αρεσε ο Νοεμβρης, όπως σε μενα….
Η αλήθεια ειναι οτι ο Νοέμβρης ειναι ένας απο τους αγαπημένους μου μήνες !!! ηταν ακομα στα αυτια μου η κουβεντα της…
μονο οι ερωτικοι ζεστοι ανθρωποι τον αγαπανε...τον ειχα για ψευδωνυμο μου καποτε που εγραφα κειμενα..της απαντησα…
αλλα δεν ειχα δωσει την ολοκληρωμενη απαντηση που ηθελα : μονο οι τελεια ζεστοι ερωτικοι ανθρωποι είναι αυταρκεις με τον εαυτο τους, και δεν εχουν να ελπιζουν τιποτε απ τους αλλους και πεφτουν με τα «μουτρα» στη δουλεια και δουλευουν, δουλευουν, δουλευουν…
Και να είναι τοσο ολοκληρωμενοι με τον εαυτο τους…
Μα να της αρεσει ο Νοεμβρης που ολοι εχουν μια ατελειωτη μελαγχολια απ τις δυσκολιες του….
ποσο θεα είναι η γυναικα …
μου το ειπε στην αρχη, που γνωριστηκαμε και το εννοει…είναι θεα….
Δια μου, τελευταια φορα δεν θα σε ξανα –ενοχλησω…
τελευταια μα τελευταια φορα…μεταμορφωσε με σαν και σενα με οποιους τροπους θελεις και κανε τη δικη μου εστω και μια φορα….
Θεε μου ποσο κριος ειμαι, δεν αλλαζω με τιποτε… εάν δεν κατακτησω το αδυνατο δεν μπορω…Δεν με ενδιαφερει ουτε οι αποστολες που μου δινουν οι θεοι ουτε τα δωρα τους…Ειμαι ενας ξεροκεφαλος που δεν τον νοιαζει ποσο καιρο θα περιμενει γι αυτό…οι αποστολες σας θεοι μου σαν αθανατοι που ειστε εχουν καιρο να περιμενουν….
το δικο μου θελω δεν γινεται να περιμενει…
Και εγω οσο ζω θα θελω, θα θελω, και θα την θελω…
that s all...smile emoticon heart emoticon
Αυτο είναι το το συμβολικο νοημα του Νοεμβρη μηνα..
οχι μια personal will αλλα μια transpersonal will και ολοι οι θεοι θα σου δωσουν τη δυναμη για να το επιτυχεις….
Αλλα αυτό το μηνα μονο…στο κανουν,με δουλεια, δουλεια,δουλεια….και οχι στους άλλους μηνες, και απλα σου ξαναγελανε για να δουνε τι ακριβως πετυχες τον Απριλη ….
Το ηξερες αγαπη μου ότι αυτό είναι το συμβολικο νοημα του Νοεμβρη που
σ αρεσει τοσο πολύ…
μου το χρωστας το τριημερο δεν γινεται αλλιως...
και αν το ξεχασεις θα στο κλεψω και θα σε κλεψω...smile emoticon heart emoticon
Και ολοι οι θεοι θα ειναι με το μερος μου, εκτος απ την Εριδα που θα ειναι με τους αλλους....
Καλημερααααα και καλη εβδομαδα smile emoticon heart emoticon
υγ : α και κατι αλλο για να ξεχωριζετε τις θεες που θα κυνηγεσετε : οι θεες γεννανε και παιδια θεους, οχι παιδια ειδικων αναγκων, και τα μεγαλωνουν και τα καθοδηγουν μονες τους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου