Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

my Memories on facebook : 20/12/2012

my Memories on facebook : 20/12/2012
" η διαδρομή μου στον ΟΤΕ ..
άρχισε στα 1965, όταν διορίστηκε ο πατέρας μου στο Μεσολόγγι..
το ουράνιο περιβάλλον που μεγάλωσα άρχισε να ενεργοποιείται...
και είχε μια ενδιάμεση στάση, mid80s, στην Αμοργό, που με έστειλαν να σπουδάσω μαγεία στο νησί της Κίρκης....
όμως εκεί γνώρισα όμορφους ανθρώπους και έζησα ανεπανάληπτες φιλίες....
Ο άνθρωπος που με έκανε να κλαίω, κάθε φορά που έφευγα απο εκεί, ο Μιχάλης, αυτός ο υπέροχος Νησιώτης, που με έκανε να λατρέψω τις Κυκλάδες και ειδικά αυτό το νησί και τους ανθρώπους του...
τώρα που πλησιάζει το τέλος της διαδρομής μου στον ΟΤΕ, θα θυμάμαι πάντα την αγάπη του, που με έκανε να πιστέψω, όταν δουλεύεις με κέφι, μόνο ο ύπνος σε σταματά, δεν υπάρχει ωράριο...
Μαζι του εμαθα τη μαγεια να ζεις με Τοξοτη,πολυταλαντουχο και καλλιτεχνη...
Μαζι του εμαθα τη θετικη εννοια της θρησκευτικοτητας...
Μιχαλη μου να σε έχει ο Θεός καλά εσένα και την οικογένεια σου...."
Εικονες μιας άλλης Εποχης...αλλωστε τι σημασια εχει πως ειμασταν, αλλα πως και που ειμαστε, χωρις να ξεχναμε τη διαδρομη μας...
smile emoticon heart emoticon
με Popi Prasinou....καλημεραααα Ποπακι και ελπιζω να μου φιλας τον μπαμπα...smile emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου