Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

mercury stationary : σκεψεις για ενδοσκοπηση from trick of the light....smile emoticon heart emoticon Check out your Present Truth....

mercury stationary : σκεψεις για ενδοσκοπηση from trick of the light....smile emoticon heart emoticon
Check out your Present Truth....
Μετά απο ενα εξαντλητικο Σαββατοκυριακο, και με την σκεψη οτι ερχεται ο αρχηγος αυριο, ετσι λεει την κορη μου η αγαπη μου, αρχισα να περπατάω μέσα στη νύχτα στο Γαλάτσι, αποφάσισα να ξανα- αρχίσω το τρέξιμο μου....
πέρασα απ το δρόμο του σχολείου της κόρης μου, ένας υπέροχος δρόμος με δέντρα : η οδός Αγ.Ειρήνης, που το «κλάμα» μου έπεφτε κορόμηλο παλιότερα,και σήμερα τελείως απόμακρος από εκείνη την περίοδο, θυμήθηκα ότι δεν είχα κανένα σχέδιο που πήγαινα τότε...
όπως και τώρα...
τι freak control ειμαι θεε μου...
αφου ουτως η αλλως οτι και να προσπαθησουμε να ελεγχουμε,
μονα τους ερχονται τα πραγματα, περα απ τον ελεγχο μας...
Και μάλλον κάποια θεά με προστατεύει και προχωράω τόσο μόνος…
Δεν αναφέρομαι στους φίλους μου, που αναμφισβήτητα με βοήθησαν….
Και τώρα που το παιδί μου μεγάλωσε ….
πρέπει να ασχοληθώ με μένα και μάλιστα συναισθηματικά…
και δεν ξέρω τι να με κάνω….
και που αυτές που αγαπάω συνήθως είναι τριαντάφυλλα….
αλλά τα τριαντάφυλλα είναι φυτά….
Κοινώς ηλίθιες….
που δεν μπορούν να καταλάβουν τι είναι αυτά που
νιώθω γι αυτές…
και τότε μου επιστρατεύουν τα αγκάθια τους....
και μου ματώνουν τα χέρια ...
και αυτά τα τριαντάφυλλα γίνονται bloodflowers ...
γιατί δεν γίνεται ένας άντρας να τις στολίζει έτσι με τέτοια λόγια, να γράφει έτσι «κλέβοντας» τα καλύτερα words-colours απ τους θεούς και να τους τα προσφέρει …
Και αυτές να είναι θυμωμένες….
αλλά θυμήθηκα κατι που ειχα διαβασει στα διαφορα timeline
γιατί τώρα έχουμε παρέα στο νυχτερινό μας περίπατο το i-phone μας…
και περπατάμε και βλέπουμε στο internet…
γι αυτό και δεν χρειάζομαι παρέα,
σιγά μην απαντάω στα τηλέφωνα….
η κόρη μου εκεί μου στέλνει μήνυμα για να με βρεί στο fcb….
" Συνήθως ο άνθρωπος που σου θυμώνει με το παραμικρό ...
αυτος που σου κρατάει μούτρα και σε τιμωρεί με τον τροπο του...
ο ίδιος που προσπαθεί να σε χειραγωγήσει ....
αυτος, οσο απιστευτο και αν ακούγεται ..
αυτος ειναι που σε αγαπάει οσο τιποτα στο κόσμο …."
Ετσι είναι τελικα, αλλά οποια/ος προσπαθεί να σε χειραγωγήσει,
να σου κάνει manipulative δηλ…
και να σε έχει με ένα δικό του τρόπο ….
εξαρτημένο εκεί….
Αυτο με θυμώνει …
και με κάνει αεροπλάνο…
λες και θέλω πολύ να γίνω έτσι…
εγω...τοσο uranus type...
Και από εκει ψηλά που είμαι βλέπω τα δύο μάτια της σαν κουκίδες, και από εκεί που ήθελα να είμαστε εραστές, νιώθω ότι πέσαμε σε ένα δάσος, που χαθήκαμε και που δεν ξέρουμε που πάμε...
Αλλά βλέπω τα δάκρυα στα μάτια της που ψάχνουν να με βρούν
Γιατί θέλει αυτό που θέλω,
Αλλά βλέπω ότι ποτέ δεν θα γίνω φίλος της, που τραγουδάει
και ο Κωνσταντίνος ο Βήτα σε ένα τραγούδι του,
γιατι η αοριστία της ηλιθιότητας της,
έτσι είναι τα τριαντάφυλλα,
ζητάει μια ακούραστη αγάπη, γιατί είναι αιώνιο φυτό
που θέλει βροχή τα συναισθήματα μου
για να συνεχίζει να ζει την αυταπάτη της
μια μεγάλη αυταπάτη που να τα αφήσει όλα ένα όνειρο….
Και σε μένα ένα τραγούδι αγάπης …..
out of this world, …lost flower ….
απ τα trick of lighjt...
Γιατί οτιδήποτε είναι περισσότερο όμορφο, είναι καταδικασμένο
Να είναι περισσότερο αγαπητό όπως είναι τώρα,
Γιατί ποτέ δεν θα είναι έτσι ξανά όπως είναι τώρα…
λέει ο μεγαλύτερος ποιητής των αιώνων ο Ομηρος ….
Και γιατί ένα απ τα μεγαλύτερα προβλήματα στην Μυθολογία,
Που λένε και οι φίλοι μου οι ψυχολόγοι και οι συμμαθητές μου αστρολόγοι :
Είναι να προσπαθήσεις να βάλεις ένα άτομο άτομο σε συμφωνία με τη φύση.
Στον κόσμο που ζουν οι πιο πρωτόγονοι άνθωποι…
Να του μυθολογικοποιήσεις τη ζωή…
αλλά αυτό θέλει ένα μέρος…
ένα χώρο...
και αυτό είναι κάπου αλλού…
Και έτσι χάνεις όλο το νόημα της συμφωνίας με τη φύση….
Και αν δεν είναι εδώ, δεν είναι πουθενά.
Ακριβώς το ίδιο ….
αν δεν είσαι εδώ, δεν είσαι πουθενά…
Out of this world …lost flower….
καλημέρααααααααα και καλη εβδομαδαααα.....smile emoticon heart emoticon
trick of the light ...
I'm half a crazy man
Waiting for confirmation
Signs keep changing and
I need some more information
Some tricks of the light
You never know
Make a flickering midnight light
Into a glow
It's a trick of the light
It's a trick of the light
Something tells me how
Her bright blue eyes are smiling
She turns her head now
Will she won't she deny him
Some tricks of the light
You never know
Make a flickering midnight light
Into a glow
And spark that you saw so bright
Was just for show
Could it ever have turned out right
You'll never know
It's a trick of the light
It's a trick of the light
She turns she takes his hand
Breaking his concentration
She burns at his command
Makes some transfiguration
Some tricks of the light etc.
You never know

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου