Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

We are What We listen : Baby i`m gonna leave you...

We are What We listen : Baby i`m gonna leave you...

αν και δεν κατάγομαι απο original αστική οικογένεια, που συνήθως διαμορφώνει μια πολιτιστική αισθητική, μάλλον αποδείχτηκε σωτήριο αυτό για τα διάφορα πειράματα μου, στη διαδρομή της ζωής μου συναντούσα διάφορους που μου έδιναν τις ηχητικές παραστάσεις που χρειαζόμουν για τη διαμόρφωση της αισθητικής μου ταυτότητας....
Σε ηλικία 10 ετών έμενα στην Ανθούπολη, και εκεί ένας χίππυς ονόματι Σωκράτης, με μάζευε, για να με γλυτώσει απ τα άγρια παιγνίδια με τους άλλους, "ανοίγαμε κεφάλια"...και μου έβαζε μουσική, που δεν άκουγε κανένας άλλος τότε...
Εκεί άκουσα για πρώτη φορά savage rose!!!!!...
δίσκο που βρήκα στου Φώτη στα εξάρχεια, μετά στα 1989...!!!!

έτσι ήλθα σε επαφή με το baby i`m gonna leave you των led zeppelin...
μάλιστα ο δίσκος τους άνοιγε με το good times bad times και μετά δεύτερο track αυτός ο απίστευτος ύμνος...
ένα τραγούδι που έμελλε όχι μόνο να διαμορφώσει αισθητική αλλά και φιλοσοφία...
εκεί ένιωσα αργότερα, ότι πρέπει να αποχωρώ απ τις συναισθηματικές μου σχέσεις πριν αυτες αρχίζουν και μιζεριάζουν...
εκεί ένιωσα, καθώς λατρεύει αυτό το τραγούδι και η κόρη μου, ότι καλύτερα να μην συμμετέχεις σε κανένα παιγνίδι αν οι φυσικές σου δυνάμεις δεν επιτρέπουν να
δημιουργείς στην άλλη πλευρά την υπερδιέγερση της έξαψης...
τι να κυνηγήσεις αν δεν "βγάζεις" ερωτισμό και σεξουαλικότητα πια...και κυρίως το δεύτερο...
γιατί δεν γίνεται να κυνηγάς ένα sexual feeling over the top,αδιαφορώντας τι νιώθει η άλλη πλευρά ...είναι μονομανία,νεύρωση και αρρώστεια..
χάριζα αυτό το τραγουδάκι στις αγαπημένες μου και "εξαφανιζόμουν" απ τις ζωές τους...
πολλοί φίλοι μου θεωρούσαν ότι το έκανα για να "γλυτώσω" τη χυλόπιττα, θεωρούσαν ότι δεν την άντεχα...
αλλά ο λόγος δεν ήταν αυτός : εξ άλλου η δουλειά και η χυλόπιττα κάνουν τον άντρα...
δεν άντεχα το συναίσθημα του να μην είμαι ποθητός...ιδίως όταν ήμουν μέσα στις σχέσεις...γιατί άλλου είδους χυλόπιττα δεν υπάρχει....
το να απορρίπτεις κάποια ή κάποιον που δεν σου εχει δώσει κανένα τέτοιο δικαίωμα, δεν είναι χυλόπιττα αλλά αγένεια....
no2 : baby i m gonna leave you from led zeppelin και το εκπληκτικό τους led zeppelin I ..όσα remix και να γίνουν θα μας υπενθυμίζουν ότι πρόκειται ένα απ τα καλύτερα τραγούδια στην ιστορία της μουσικής και όχι μόνο του rock and roll...
Καλημέραααααααααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου