Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

.Είσαι Το Μυστικό Μου,Το Πιο Ομορφο Ονειρο......

.Είσαι Το Μυστικό Μου,Το Πιο Ομορφο Ονειρο......

το αεροπλάνο του ρεαλισμού μου, έχει κάνει μια στάση
στη δική μου dreamland .....΄
και θέλω να χορέψω μόνο μαζί σου....
Σε Βλέπω Κάθε Βράδυ Στο Ιδιο Σημείο,
Ολα Κινιούνται, Μα Είναι Σταματημένα
Παγώνει Ο Χρόνος,Τα Φώτα Αρχίζουν Να Χορεύουν
Κλείνω Τα Μάτια,Τίποτα Αναμεσά Μας
Μόνο Εσύ Και Εγώ
Αγκάλιασε Με,Φίλησέ Με....
Ζω Τα Πάντα Με Μάτια Κλεισμένα
Ολα Γυρίζουν Για Σένα Και Μένα
Ζω Τα Πάντα Με Μάτια Κλεισμένα
Ολα Γυρίζουν Για Σένα Και Μένα...................
Ο Δρομος Χάνεται,Παντού Χρώματα
Μου Κρατάς Το Χέρι,Χόρεψε Μαζί Μου
Ξέχνα Τα Ολα
Στιγμές Που Φεύγουν,Κι Ας Είναι Ονειρο...
Μα Εσύ Είσαι Δική Μου,Μόνο Δική Μου
Ζω Τα Πάντα Με Μάτια Κλεισμένα
Ολα Γυρίζουν Για Σένα Και Μένα
Ζω Τα Πάντα Με Μάτια Κλεισμένα
Ολα Γυρίζουν Για Σένα Και Μένα
Σ’ Αγαπάω................. Και Ας Μην Το Ξέρεις
Ισως Να Μη Σε Είχα Ποτέ,Ισως Να Μη Το Μάθεις Ποτέ
Είσαι Το Μυστικό Μου,Το Πιο Ομορφο Ονειρο
Μόνο Εσύ και Εγώ
Αγκάλιασε Με,Φίλησέ Με
Φίλησέ Με
Ζω Τα Πάντα Με Μάτια Κλεισμένα
Ολα Γυρίζουν Για Σένα Και Μένα
Ζω Τα Πάντα Με Μάτια Κλεισμένα
Ολα Γυρίζουν Για Σένα Και Μένα
Παγώνει Ο Χρόνος,Τα Φώτα Αρχίζουν Να Χορεύουν
Μόνο Εσύ Και Εγώ
Αγκάλιασε Με,Φίλησέ Με
Ζω Τα Πάντα Με Μάτια Κλεισμένα
Ολα Γυρίζουν Για Σένα Και Μένα
Ζω Τα Πάντα Με Μάτια Κλεισμένα
Ολα Γυρίζουν Για Σένα Και Μένα.....

Φαντάζομαι ότι ξέρεις που θα με βρείς....
θα είμαι στις Κυκλάδες...όπως το φαντάστηκες....
Στη Μύκονο....στο χωριό του Απόλλωνα ....
forever and ever....
χόρεψε μαζί μου, ξέχνα τα όλα...
η Μαριάνθη και η Σόφη τραγουδάνε για εμάς
και κεντάνε το εργόχειρο
στα ηλεκτρονικά της ψυχής μας..........
θάρθεις να κάνουμε έρωτα στο φεγγαρόφωτο.....?
γιατί ο ηλεκτρισμός σου έχει βάλλει φωτιά στη θάλασσα μου....
αλλά όπως λέει η αδελφή μου στη Μύκονο
"θα σε βοηθήσω να έλθεις, εαν έρχεσαι...
Και να μην έλθεις, εαν δεν έρχεσαι..."

Kαλημέρααααααα και καλή εβδομάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου