Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

walking through heaven ....

walking through heaven ....

συνέχεια της 50άδας μου, της προσωπικής μου λίστας, για να γιορτάσω την κατάδυση στο βάθος του Αιγαίου, του αεροπλάνου μου που το έχω κάνει υδροπλάνο με μηχανή εσκαφέα μπροστά, για να πετάει αλλού τις λάσπες που βρίσκει στη διαδρομή του...και να βλέπει καθαρά τις νεράιδες, τα ξωτικά και τα αερικά...
υπενθυμίζω no1: hip kit by les rita mitsouko
2.baby i m gonna leave you...by led zeppelin
3.no 3 : walking through heaven by Chris and Cosey...
τους Chris and Cosey τους άκουγα full,όταν είχα πέσει στην έκσταση του Έρωτα που ζούσα...με είχε δελεάσει η θεά Κίρκη, και με είχε κάνει dj στο νησί της...
Υπήρχαν βραδυές στα Κατάπολα, ειδικά Μάη και Σεπτέμβρη που δεν είχε κόσμο και στα μαγαζιά έπαιζε μουσική για εμάς τους μονιμους...
και όταν δεν γινόταν οι βραδυές συνεχιζόταν σπίτια μας...ο Petros Theologitis...
μπορεί και να θυμάται, αν και ήταν μικρός...και σήμερα έχει απ τα καλύτερα μαγαζιά εκεί, με φανταστική μουσική, το "ΤΕΛΩΝΕΙΟ..."...αν μας θελήσει είμαστε στη διάθεση του τωρα...
και φυσικά τους άκουγα μετά το exotika τους και άρχισα και έπεσα με τα μούτρα σε όλες τις προηγούμενες δουλειές τους και τις μετέπειτα...
οι pagan dance αναζητήσεις αυτού του υπέροχο duo...
που πάντρευε την ωμό πορνό με μια απροσδόκητη συναισθηματική έξαρση και τρυφερότητα...μας έκανε στην κυριολεξία μάγους στην αστρολογία μας...
σημασία δεν έχει πως εκφράζεσαι, εαν έχει τη σφραγίδα της individual σου η οποία έχει επαφή με την ποιότητα της καρδιάς σου, έχει και αυτόματα και μια αισθητική και αισθησιακή ποιότητα...
είναι σαν να βλέπεις τσόντα μαζί με την καψούρα της ζωής σου...
και την ώρα αυτή να επικρατούν τα γλυκόλογα και οι ψίθυροι του έναστρου μαγικού ουρανού, γιατί :
.πάντα μου άρεσαν τα κορίτσια και τα χαμόγελα τους...
εαν θέλεις να διακρίνεις την ίδια την Αφροδίτη,
κάνε μια γυναίκα να νιώσει κορίτσι...
κάνε ένα κορίτσι να χαμογελάσει...
και αυτή θα σου χαρίσει το δικό της χαλκό ...
τη γεύση που έχουν τα φιλιά της...
που είναι η βάση του μαγνητισμού της....
που παίρνει μπρος ο δικός σου ηλεκτρισμός...
...αλλά αυτές που μου άρεσαν,
δεν άρεσαν σε κανέναν απ τους υπόλοιπους....
αλλά κυρίως δεν άρεσαν σ αυτές οι υπόλοιποι
μετά τις αλχημείες μας ...
γιατί τις ανέβαζα και τις ανέβαζα τόσο ψηλά...
όσο άντεχαν να πετάξουν...
και άλλες έπεφταν επειδή δεν άντεχαν να είναι τόσο ψηλά...
και άλλες επειδή ξαφνικά ανεκάλυπταν
ότι αρέσουν τόσο πολυ και στους άλλους...
και μ αφηναν να πάνε με τους άλλους...
και γύρναγαν τόσο γρήγορα πίσω...
γιατί ειχαν τα δικά μου φτερά....
και άλλες γιατί οι λάσπες του χθόνιου μυαλού τους
τις κόλλαγε κυρίως στο έδαφος...
και μ αυτές βλέπαμε πορνό ταινίες για να ξεκολλησουν
και μετασχηματιζόνταν σε λουλούδια του βάλτου
που by the way κάποιες φορές είναι πιο όμορφα...
Γιατί του Δαίδαλου είναι η τέχνη
που βρέθηκε στου Μίνωα τα παλάτια,
αλλά του Ικαρου είναι η πτώση....
γιατί δεν μπορείς να πας πιο ψηλά, απόσο αντέχεις
εκτός και αν έχεις τα φτερά του Έρωτα....
του γιού της Αφροδίτης....
και τα έχεις φορέσει στης Αριάδνης με φιλιά
για να μπορέσει να πετάξει.....
Έκανα πολλά χρόνια να φύγω απ το trip των Chris and Cosey
και του έρωτα μου...
πω πω, πως ξεκόλλησα....?
είχα εξαντλήσει όλο το οξυγόνο της συνέχειας μου
και ζητησα βοήθεια απ τους προγόνους μου....
γιατί αν θέλεις να ζητήσεις απ αυτούς να είσαι ο αληθινός σου Εαυτός
θα έχεις την αμέριστη βοήθεια τους....
η γιαγιά μου η μοιρολογίστρα με έστειλε στην αγκαλιά των
αναγεννησιακών ήχων των cocteau twins και του
παγανιστικού πορνό διονυσιακού στοιχείου...
ότι δεν εζησαν οι πρόγονοι αιώνες, τα ζούσα σε ένα transit of uranus....
Να έχετε μια όμορφη νύχτα....
με πολύ άγριο και παγανιστικό sex...
και προσοχή απ τους αγάμητους και τους κακώς γαμημένους...

yg : αν εσύ αγαπούλα μου γλυκια, βρεις σόλη την Αθήνα να
ακούει τέτοια μουσική και να σε ψυχοθεραπεύει με τα δικά του άστρα....
σκλάβος σου σ όλη μου τη ζωή....
όπως ο Οδυσσέας με την Κίρκη...
χαλάρωσε ρε γαμώτο να το απολαύσεις...
όλα τώρα παίζονται....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου