Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

L (usy)..I (n)...S (sky) ..with sensual musical D (iamonds)...

L (usy)..I (n)...S (sky) ..with sensual musical D (iamonds)...

συνέχεια απολογισμού μου...
Στα 50 χρόνια που έχω στον ΟΤΕ, που συμπεριλαμβάνονται και αυτά του πατέρα μου, όλη η Σύγχρονη νεότερη Ελληνική ιστορία και η Μεταπολίτευση πέρασε απ τα μάτια μου....
θα σας αφιερώσω 50 τραγούδια, και όποια και όποιος θέλει μπορεί να μου τα ζητήσει και σε cd...
ήταν αυτά τα οποία ίσως να με ξεχώριζαν απ τους άλλους μουσικόφιλους, αφού ως γνωστόν πάντα ήμουνα αιρετικός, και σε rockers κύκλους έβαζα φανκιές και σε disco κύκλους punk...
με τον καιρό κατάλαβα ότι μάλλον ήμουνα προσωποποίηση της Διονυσιακής κουλτούρας και δεν με ενδιέφερε καμιά άλλη ποιότητα, εκτός απο εκείνη που "καύλωνε" τα κορίτσια, και μετέδιδε ενθουσιασμό στους υπόλοιπους...
ήθελα να ξυπνήσω τους θεούς και τις θεές μέσα στις ψυχές των ανθρώπων ...

και ήταν 1990 όταν ο Willian Orbit "πείραξε" τους ήδη "Tony Visconti "Les Rita Mitsouko, και μου έδωσε το δικαίωμα να στείλω όλη την παρελθοντική κουλτούρα μου στο recycle bin...
Mε τους πιο πολλούς αρχαίους rockers πήρα διαζύγιο, αφού τα νέα acid ecstasy μου άλλαζαν το μυαλό...τη ψυχή και το σώμα....
ότι δεν είχε sex και χορό...
δεν με ενδιέφερε καθόλου...έκλεψα έτσι όση ενέργεια χρειαζόνταν απ το Σύμπαν, για να φέρω την κόρη μου σε λίγο καιρό...
Και η πλάκα είχα μετατραπεί σε τελείως υγεινή ζωή...η μόνη κατάχρηση που έκανα ήταν εμφιαλωμένο νερό-10 espresso and 10 χυμούς πορτοκάλι....και ήμουνα durbo όλο το 24ωρο....
no 1 : hip kip, les rita mitsouko...απ το εκπληκτικό album RE...
που αν το βρείτε το αγοράζετε....για να μπείτε στα προκατακτικά της Διονυσιακής κουλτούρας...
....θα ακολουθησει η μουσική λίστα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου