Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

black sheep : be original....be you ...

black sheep : be original....be you ...

...το σπίτι μου έχει τόσους θεραπευτές όσους δεν έχει όλο το ΕΣΥ....
με πέντε γιατρούς, μια φαρμακοποιό, μια οικονομολόγο τι να την κάνω
εγώ τη σχέση και την οικογένεια...
όλη αυτή είναι η παρέα της κόρης μου
έτσι το αρχαίο μου motto, μότο της ζωής μου : όταν αξίζει να κάνεις κάτι
, πρέπει να το παρακάνεις, αποχτάει άλλη διάσταση πια...
αν είσαι να είσαι ερωτευμένος αξίζει να παρα είσαι
αν είναι να πίνεις, αξίζει να σε βρίσκουν τάβλα οι γιατροι του σπιτιού σου.....
υποτίθεται ότι προστατεύω τα μικρά και μου δίνουν αυτές συμβουλές...
τώρα πια είναι ανοικτός ο δρόμος
δεν υπάρχει περίπτωση ...βρήκα το ελιξήριο της νεότητας....
η κόρη μου έκανε δώρο ένα μπρελοκ με το μαυρο πρόβατο και τον τίτλο :be original ......
όσο για την αγαπούλα μου τη μικρή, που την έχω χάσει
ας μυρίσει το άρωμα που φοράω...spicebomb : viktor and rolf...
για να αντέχει τις λιποθυμικές της κρίσεις....

όσο για τους υπόλοιπους και υπόλοιπες...ας περάσουν απ το σπίτι,
έχουμε τόσους γιατρούς να μας προσέχουν
και τόσα κορίτσια που τα χεράκια τους πλέκουν ερχόχειρο...
για το δικό μας hi...
που είναι φτιαγμένο απ το μέλι της Αμοργού...ο Νικήτας να είναι καλά
με τα μέλια του...
έτσι αν αξίζει κάτι να κάνετε...αξίζει να το παρακάνετε...
αν αξίζει να μου δώσεις ένα φιλί στο στόμα
παρε μου και τη γλώσσα μαζί ....
να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο....όπως θα έχω
εγώ απο εδώ και πέρα σ όλη μου τη ζωή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου