Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Venus in Libra...

Venus in Libra...

Απο χθες βράδυ, το μητροπολιτικό σχολείο μας στην Αστρολογία, μας ενημέρωσε ότι η Αφροδίτη, εισήλθε στην περιοχή του εγκεφαλικού Ζυγού, όπου αυτή σύμφωνα με τους αγαπημένους μας δασκάλους και tutors μας βρίσκεται στο σπίτι της...
Πολλές φορές σας έχω πεί ότι δεν είμαι ιδιαίτερα ευτυχής το τι είναι σε κυριαρχία ή βλάβη
στις πλανητικές ενέργειες και θεότητες, όπως δίνεται απ τον Πτολεμαίο...
Μακάρι η ζωή να ηταν τόσο απλή...παρόλα αυτά ο πίνακας του είναι σπουδαίος, γιατί μας δίνει μια εικόνα της ιεραρχίας των πλανητικών δυνάμεων.
Όμως αυτή Αφροδίτη θα συμμετέχει στις εκλείψεις δίπλα στον Ήλιο, στο μόνιμο και χρόνιο πια uranus square pluto, και θα φέρει ένα τεράστιο δίλημμα μέσα στις συναισθηματικές σχέσεις...Το δίλημμα θα πάρει το χαρακτήρα διαζυγίων και τέλειας διάλυσης των υπόλοιπων συναισθηματικών σχέσεων που έχουν παραμείνει ακόμα σε ένα μέτριο επίπεδο...τον επόμενο Μάρτη, όπου πάλι θα έχει εκλείψεις και πάλι θα είναι στο σπίτι της...αλλά στον Ταύρο τότε...
Εκτός και αν έχετε συναισθηματικές σχέσεις σύμφωνα με τις ποιότητες της και είστε λίγο καλλιτέχνες και αλχημιστές....
Κρίση πάντως θα υπάρξει επειδή σαν κόρη του Ουρανού, και σαν Περσεφόνη σύζυγος του Πλούτωνα, αφού εκεί θα κορυφωθεί το τετράγωνο Ουρανού και Πλούτωνα σύμφωνα με τη Μυθολογία τους...
Θα σας τα πάρει όλα ο Πλούτωνας στον κάτω κόσμο ή όλα θα εξανεμιστούν στους πέντε ανέμους...Θα είστε συνειδητά ενήμεροι της ομορφιάς και των αντίστοιχων επιλογων σας ή θα καταπιείται ''αμάσητα" το ρόδι που θα σας επιφυλάσσει ο μόνιμα Κάτω Κόσμος που θα ζείτε...
Έχουμε καιρό μέχρι τότε...και θα τα ξαναπούμε αλλά να έχετε υποψη σας...
πάντα θα υπάρχει μέσα σε οποιαδήποτε κρίση :
η τάση μας να "δραπετεύουμε" στον αισθησιασμό....
ο αισθησιασμός είναι ύλη, είναι ο κόσμος των 5 διαστάσεων, σε αντίθεση με την αισθητική που είναι μια πιο spiritual κατάσταση, γιατί είναι το άνοιγμα του μυαλού σε άλλες διαστάσεις..
Και όμως είναι η ίδια Θεότητα που εκπροσωπεί αυτές τις δύο ιδιότητες ύλης και πνεύματος...
στην πρώτη περίπτωση είναι η Διώνη κόρη του Δία και της Ήρας το σπίτι της είναι στο ζώδιο του Ταύρου, και στη δεύτερη αυτή που γεννήθηκε απ τους αφρούς των κυμάτων της Θάλασσας κόρη του ευνουχισμένου Ουρανού, γι αυτό και τα σύμβολα τους τα αστρολογικά είναι ακριβώς αντίθετα....
και το σπίτι της είναι η περιοχή του Ζυγού...
Είναι η ίδια η Αφροδίτη.......!!!
Είναι η δική μου spiritual Mother, που την υπηρετώ με αυταπάρνηση σε όλη μου τη Ζωή,
γι αυτό και μου χάρισε το πλεονέκτημα να βλέπω ολα τα χρώματα και τα χαμόγελα του θηλυκού...και μου σιγοψιθυρίζει πάντα στις νύχτες, ότι το αληθινό της σπίτι είναι εκεί...εκεί...
παρόλο ότι εμείς τραγουδάμε :
"Ουρανέ όχι δε θα πω το ναι, ουρανέ φίλε μακρινέ....
Πώς να δεχτώ άλλης αγκαλιάς τη στοργή πώς να δεχτώ μάνα μου είναι η γη.
Πώς ν' αρνηθώ της ζωής το φως το ξανθό αχ ουρανέ πόνε μακρινέ.
Κάθε δειλινό κοιτώ τον ουρανό το γαλανό
κι ακούω μια φωνή καμπάνα γιορτινή να με παρακινεί.
Κάθε Κυριακή μου λέει να πάω εκεί εκεί εκεί
που χτίζουνε φωλιά αλλόκοτα πουλιά στου ήλιου τα σκαλιά.
Πώς να δεχτώ άλλης αγκαλιάς τη στοργή πώς να δεχτώ μάνα μου είναι η γη.
Κάθε δειλινό κοιτώ τον ουρανό το γαλανό
κι ακούω μια φωνή τρελή σα χάδι κι απειλή κοντά της να με καλεί.
Κάθε Κυριακή μου λέει να πάω εκεί εκεί εκεί...
μου τάζει ωκεανούς κομήτες μακρινούς και ό,τι βάζει ο νους.
Ουρανέ όχι δε θα πω το ναι ουρανέ φίλε μακρινέ.
Πώς να δεχτώ άλλης αγκαλιάς τη στοργή πώς να δεχτώ μάνα μου είναι η γη.
Πώς ν' αρνηθώ της ζωής το φως το ξανθό αχ ουρανέ πόνε μακρινέ...."
Συνεπως το σπιτί της αληθινά είναι στους Ωκεανούς του Διόνυσου, αγκαλιά και στεφανωμένη με τον Άρη της...
σταματώντας αυτός τους πολέμους του...
και όμως οι άνθρωποι προτιμούν να την δίνουν στον Ήφαιστο
και συνεχίζοντας τους πολέμους τους....
Πόσες ενσαρκώσεις χρειαζόμαστε για να το καταλάβουμε...?
Καλημέρααααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου