Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2018

Transit Uranus in taurus square mars in aquarius –Sun in taurus and venus in gemini declination : the final hit ---who is your personal daimon

Transit Uranus in taurus square mars in aquarius –Sun in taurus and venus in gemini declination : the final hit ---who is your personal daimon

Όλες οι δυστυχίες μου προέρχονται από το γεγονός ότι είχα υπερβολικά καλή γνώμη για τους άλλους μας ελεγε ο Ζαν-Ζακ Ρουσσώ.
Γι αυτό ποτέ μην εξιδανικεύεις τους άλλους.
Δεν θα ανταποκριθούν ποτέ στις προσδοκίες σου..
Αν περιμενει καποιος και καποια μια Πνευματική πρόοδο, υπάρχει εκεί που υπάρχει η αίσθηση ότι όλα είναι χάλια….

Σε σας ποιος είναι ο προσωπικος σας δαιμονας ?

είναι η απιστία; (λεγε με Μεταβλητο Σταυρο…),
αυτό ψαχνεις Διδυμοι-Παρθενος-Τοξοτης και Ιχθεις...
σταματα να τα “ζαχαρωνεις” με μελο ιστοριες…

είναι η άρνηση; (λεγε με Σταθερο Σταυρο…),
αυτό ψαχνεις Ταυρε,Λεοντα,Σκορπιε και Υδροχοε …
πώς να γελοιοποιεις με την αρνηση σου, οποιαδηποτε μορφη αξιας που σου απαιτει την πιστη σου..

είναι η απογοήτευση;…(λεγε με Παρορμητικο Σταυρο),
αυτό ψαχνεις Κριος,Καρκινος,Ζυγος και Αιγοκερως…
πώς να δικαιολογησεις πως εισαι χρονια κουρασμενος και ότι θελει ενεργεια η οποιαδηποτε επιχειρηση που εχεις στο μυαλο σου…

Είναι ο φοβος ? …καλα αυτόν τον εχουν όλα τα ζωδια …

Είναι η επιθυμία σου να σταματησεις να υπαρχεις …?
καλα αυτό είναι ένα Chiron theme, που ξεκιναει απ την ανυπαρξια της σεξουαλικης ζωης…
(γιατι αν ο δαιμονας σου, “βγαζει” ικανοποιητικα τα ματια του στο sex, σιγα μην τον ενδιαφερει να μην υπαρχεις και να κανεις τετοιες σκεψεις…συνεχεια το sex θα σκεφτεται…)

Ήρθε η ώρα λοιπον να δειτε το ΔΑΙΜΟΝΑ σας…

και με τη βοηθεια του να πατε πιο βαθιά μέσα σας και να ψαξετε στην περαιτερω αναζωπύρωση του. Ασε που μπορει να δεις και αλλα Δαιμονακια μεσα σου, τα παιδια του Δαιμονα σου…

Κοιτάξτε συνεχεια προς το εσωτερικό σας, τα πράγματα.

Νιωθεις σφιξιμο ηδη ? Καλα το νιωθεις αλλα πιο κατω θα είναι πιο άφοβα και γεματο περιεργεια τα πραγματα….

Και αυτά θα είναι πιο εντονα σιγα- σιγα, αναλογα με την πρόθεση που εχετε σ αυτά… ...
Μην περιμένετε όμως για αυτή για την ώθηση έμπνευσης καποιο φιλι επιβραβευσης απ την κοινωνια ή απ την ομαδα που ανηκεις….

Αν ξεπερασεις λιγο αυτό το shock, και αυτο ειναι ενα uranian shock κατα τα αλλα, σε λιγο δεν θα σε νοιαζει τι λενε οι αλλοι και οι άλλες για σενα μετα…
Θα αρχιζεις να γινεσαι σιγα- σιγα ΕΣΥ, για την επομενη επταετια.…

Ο Ουρανος είναι στοιχειο του Ασυνειδητου, καθως και η Αφροδιτη στους αντρες και ο Αρης στις γυναικες, και σαν τετοια στοιχεια ασυνειδητα στην προσωπικοτητα και το εγω, είναι εχθρικες δυναμεις απεναντι σου και συνεπως είναι λιγο δαιμονες μεσα σου….

Σε μενα ο Ουρανος μου δινει το δαιμονιο του Ζαρατουστρα, που με κανει να μπορω να καταλαβαινω όλη την κινητηρια δυναμη της ανθρωποτητας,αλλά ειμαι τελειως ανικανος να βαλω μια σειρα σε ενα δωματιο...

από την άλλη με εχουν πνιξει, τα αλλα δαιμονια που είναι τα θηλυκα μου, η anima μου τα ψαρια μου ...
που δημιουργουν μια συναισθηματικη εκσταση σε όλες,
και ενα χαος σε μενα...
γιατι εχουν μετατραπει σε χρυσοψαρα,με όλα τα χρωματα της φυσης επανω τους...

αλλά το δογμα μου σαν κριος,στον αληθινο εαυτο μου,
οτι εχω την υψιστη αρετη της αφελειας και της ειλικρινειας ...
και παρολο ιδεαλιστης, δεν εχω τη δειλια του ιδεαλιστη,
και ποτε δεν το βαζω στα ποδια μπροστα στην πραγματικοτητα ...
ειμαι ικανος να βλέπω τον ανεμο απ την κλειδαροτρυπα, αλλά να μην βλεπω την πορτα που ειναι ανοικτή…
και μενω εκει αλυσοδεμένος στις αγάπες μου,αλλά γι αυτο φταιει η λαχτάρα μου για αγάπη, και η λαχτάρα μου αυτή μου στηνει παγιδα, για να γινομαι λεια και να χανομαι μεσα σε οτι υπαρχει στο δωματιο μου, απο βιβλία, ρουχα,cds και εγγραφα..

και παντα θα σκονταφτω στα καλωδια...
οπως ακριβώς χανομαι μεσα στη γυναικεια ψυχή....
δεν εμαθα να κανω δουλειες,γι αυτο και δεν με αντεχει καμια γυναικα...

αλλα και αυτες παλι, τοσα τις εχω μαθει για την ψυχη τους...
και ουτε μια να μου κανει μια δουλεια στο σπιτι....
αλλα τι να πεις, και αυτες που ερχονται εδώ ξεχνανε ζακετες, τσαντες, αλλα φευγουν με χαμογελα,

σημασια εχει ότι εγω, δεν μπορω τις δουλειες, γιατι ο δαιμονας μου είναι πια ξεθωριασμενος μεσα σου…

Γιατι τα δαιμονια είναι αθανατα, και όταν νομιζεις ότι ξεμπερδευεις εσυ μαζι τους, αυτά φευγουν με τις προβολες σου και κατοικουν μεσα στις ψυχες των αλλων, ιδιως αυτων που υποτιθεται ότι λυπασαι επειδη μπηκαν καποτε στην καρδια σου και ξεφτιλιστηκαν στα ματια σου….

Πως δουλευεις εσωτερικα με αυτό ?

καλη προσπαθεια στο νέο σας αγωνα..αυτο θα αποτελεσει το νεο συστατικο για τη νεα σου ταυτιση…
και ελπιζω να μην εχεις εκκρεμοτητες από προηγουμενους ρολους και ταυτισεις…

καλη συνεχεια και καλο απογευμα
yg : δευτερη φωτο του αγαπημενου fcb friend Aki Perdiki...
Ακη μου σε ευχαριστω που κατακλεβω τον κηπο σου απο το timeline σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου