Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018

Aftermath of full Moon and Venus retrograde :προσκληση σε ένα ταξιδι χωρις επιστροφη…



Αυτή τη φορά δεν βλέπουμε όλη την εικόνα, καλα ποτε την βλεπαμε, αλλα αυτό είναι μια άλλη ιστορια, αλλα η ψυχεδελεια του χρονου, μας οδηγει να βλεπουμε μια εικονα πολύ μεγαλυτερη από ότι είναι, ενω είναι μια απλη σχισμη της πραγματικοτητας.
Και αυτό γιατι ψυχεδελεια είναι ένα ειδος μεγεθυντηρα της ψυχης, και μια προσωπικη σου μυστικιστικη λαχταρα κατανταει να φαινεται στα ματια σου το συνολο της πραγματικοτητας….
Γιατι τι να την κανεις την πραγματικοτητα…
Ο Κουντερα ελεγε ότι η πραγματικοτητα είναι μια Ηπειρος που δεν επισκεφτεται κανενας πια… .
Από την άλλη οι συγκρουσεις των αντιθετων φερνουν συνεχως Καυγάδες για ποιός θα κερδίσει ακόμα κάτι απ την απέναντι πλευρά,λίγο περισσότερο έδαφος.
Αλλα αυτό σε κανει να εχεις πάρα πολλούς ανθρώπους να διερευνήσεις.
Συνεπώς άντε να ζήσεις κάτω απ το φάντασμα του «κάποιου άλλου ακόμα»,δεν φτανουν τα δικα σου, άρα συναισθήματα ζήλιας και απιστίας και συνεπως ανεπιθύμητες και απορριπτέες σχέσεις.
Γι αυτό το κυριότερο βλέποντας εδω μέσα photos,διαβάζοντας κείμενα, μην προτρέχετε να βγάζετε συμπεράσματα...
μπορεί αυτό που βλέπετε σε μια photo να μην είναι ο θρίαμβος του τρόπαιου που έχει κατακτήσει, αλλά μην ξέρει τι να το κάνει αυτό το τρόπαιο...
γιατί τα συναισθήματα επιδέχονται πολλές ερμηνείες....
και τα χαμόγελα μιας photo να καλύπτουν την απόρριψη που έχουμε υποστεί απ το ερωτικό αντικείμενο του πόθου μας...
Εκφράζομαι εγώ ποιητικά για την αγάπη μου, αλλά εγώ ζω σε Μύθους, και αυτή στους δικούς της....όμως, που σπάνια συμπίπτουν οι Μύθοι μας...
Και το διαφορετικο Εγω μας είναι αυτό που μπορει να ξεχωρισει την κατασταση…
Για όλα τα παραπάνω θα πρέπει να προσπαθήσουμε να δώσουμε τι ακριβώς είναι το Εγώ …
γιατί είναι μια έννοια παρεξηγημένη και κακοποιημένη.
Ακόμα μπερδεμένη με την εγωπάθεια.
Το πρώτο πράγμα που σκεφτόμαστε είναι ότι το Εγώ είναι το σύνολο των συνειδητών στοιχείων που έχουμε στον εαυτό μας.
Εγώ και συνειδητότητα πάνε μαζί.
Απ την άλλη το ξεχωρίζουμε απ την persona ή τη μάσκα μας που είναι γνωστή και με το όνομα προσωπικότητα….
Όχι δεν είμαστε η προσωπικότητα μας.
Είμαστε το Εγώ μας....
πότε θα το καταλάβουμε....
μόνον ισως κάποιοι ηθοποιοί, το νιώθουν...επειδη εκπαιδευονται επανω σ αυτο...
Γιατί η προσωπικότητα μας συνδέεται με κάποιες ικανότητες μας να επηρεάζουμε τους άλλους, ή τα πιο εντυπωσιακά και χτυπητά μας σημεία.
Πχ η εντυπωσιακή ομορφιά της αγάπης μου…
ή η εντυπωσιακή ομορφιά των γυναικών...
που σε καμια περιπτωση δεν μας ανηκει όπως παραμυθιαζονται οι περισσοτεροι εξ αιτιας της ταυτισης τους με τη μασκα και την προσωπικοτητα…
Γιατι η μάσκα αυτή ή το πρόσωπο παρουσιάζεται απ το Εγώ μας κύρια, σαν μια επιρροή του αρχετυπικού προσανατολισμού της ταυτότητας μας.
Δηλ. αστρολογικά μιλώντας του Ήλιου μας.
αλλά έχω παρατηρήσει και κάλλιστα Σελήνες-γυναίκες να "φτάνουν" πιο εύκολα στον Άρη τους...
αλλά με too much θυμό....
Και παρόλο αντίθετοι σαν ενέργειες, ο Άρης με τον Ήλιο,είναι ο μοναδικός υπηρέτης του.
Δεν υπάρχει Άρης που να εξυπηρετεί τους άλλους.
εκτός και αν είσαι μαλάκας....
είναι και αυτό βέβαια μέσα στη ζωή...
Δεν είναι υγιής Άρης και αργά ή γρήγορα θα ξεσπάσει με προβλήματα υγείας.
Όλο το αρχέτυπο του Άρη είναι βασικό κύτταρο του Εγώ μας.
Αναγνωρίζοντας τα πιο πάνω, θα μπορέσουμε να νιώσουμε και να καταλάβουμε ότι η προσωπικότητα μας ή η περσόνα μας δεν είναι ποιοι είμαστε ή τι είμαστε.
Είναι μια τεχνητή κατασκευή, μια πρόσοψη,
(όχι απαραίτητα αρνητική-γιατί μας επιτρέπει να κάνουμε σχέσεις, αλλά μια μάσκα) που δημιουργήθηκε για να μπορείς να έχεις και να εκφράζεις στη φυσική πραγματικότητα, την ιδέα αυτού που ονομάζεις πνεύμα-mind and mentality.
Συνεπώς είναι η περσόνα ένας ειδικός μηχανισμός, ένα κανάλι για να μπορεί να διοχετεύεται η φιλοσοφία σου και η συνειδητότητα σου.
Δεν εννοείται, Εγώ, χωρίς να έχει κάποιος definition of identity, με τον ίδιο απλό τρόπο που δεν γίνεται να κυκλοφορείς χωρίς ταυτότητα….
ενα δυστυχημα με τα παραπάνω είναι ότι άνθρωποι με υγιές εγώ παρεξηγούνται απ αυτούς που δεν έχουν, σαν ιδιοτελείς....
Αλλά δεν επιβιώνουμε στα δύσκολα χωρίς υγιές εγώ.
Γιατί υπάρχει μια σύσταση εκείνη που μας επιτρέπει να επιβιώνουνουμε στα δύσκολα, που οι ψυχολόγοι το ονομάζουν αυθεντικότητα και κάποιοι άλλοι τύχη….
Μπορεί να ισχύουν και τα δύο…..
Έτσι όταν αγαπάμε κάποια ή κάποιον αυτό προσπαθούμε να κάνουμε : να του τονίσουμε τα θετικά τονίζοντας τον κίνδυνο να «φουσκώνει»….
και να σκάει με δραματικό τρόπο σαν μπαλόνι….
Γιατί το βάθος της ψυχής, το Ασυνείδητο, γίνεται εχθρικό στο Εγώ μόνον , όταν αυτο έχει μια μονόπλευρη και ψεύτικη στάση απέναντι στο βάθος της Ψυχής, της οποίας είναι τμήμα…
Βεβαια υπαρχουν και αλλοι όπως εγω και ο Λαζαρος ο Χριστοδουλοπουλος που από εξτρεμ παιζει σεντερ-φορ τωρα, οι all around παικτες…
που νομιζουν τις πιο πολλες φορες ότι εχουν "mana"...
Και αυτό γιατι μπερδευεται η διπλη φυση του Κρονου, που δειχνει αν εχεις “mana» και αντοχες για τη συνεχεια σου…
Αλλα σιγα που θα ταυτιστουν οι περισσοτεροι με τον Κρονο με τοση διαθεσιμη ψυχεδελεια εκει εξω…
Αλλα στον Αιγοκερω που βρισκεται,αρεσει δεν αρεσει στους πιο πολλους θα το δουν και θα πουν και ένα τραγουδι…
Γιατι στους all around παικτες, ο δαίμονας σιγοψιθυρίζει στο αυτί :" Δεν φταίω εγώ που ονειρεύτηκα ένα ψέμα...Φταίει το ψέμα που μου έταξε αλήθεια.''
Αλλά ο δαίμονας από την άλλη μπορει να είναι και η δημιουργική μας ικανότητα...
η αποκάλυψη της τέχνης μας ...
Και αυτό προσωπικα με έχει οδηγήσει να έχω "σωθεί" πολλές φορές...
δεν ξέρω πως...
και τώρα με φωνάζει η Ζωή να αποκαλύψω με ποιο τρόπο το έχω κάνει..
Και φυσικα ο Κρονος στον Αιγοκερω θα το κανει και σε εσας :
αλλά να θυμάστε ότι :
το Εγώ δεν είναι κάτι κακό εκ προδιάθεσης, ουτε χρειάζεται να το αφαιρέσουμε από κάποια ή κάποιον, για να τον αλωσουμε και να κανουμε το δικο μας…
Αυτό έχει θετικές και αρνητικές εκφράσεις, όπως το οτιδήποτε στο Σύμπαν…..
Και το πιο υγιές που έχουμε να κάνουμε αυτή την περίοδο, πέρα απ το σεβασμό στους άλλους είναι να σταματήσουμε να ανεχόμαστε άλλο,τους εχθρούς της ανεκτικότητας μας…..
Θέλουν να μας τσαλαπατήσουν το δικο μας Εγώ….
Όταν μπορεσεις να ξεχωρισεις το υγιες Εγω σου, από τους αλλους μπορεις να ελπιζεις σε μια Ανοιξη παρομοια με εκεινη του Μποτιτσελι, που προσεγγιζει τη γνωση με τη διαλεκτικη : καλλος-αγαπη-ηδονη.
Γιατι η γνωση που είναι αγαπη, γεννιεται από την περιεργεια που είναι η ομορφια και παει προς το αντικειμενο της που είναι η ηδονη.
Η ομορφια ξυπναει την ερευνητικη διαθεση που με την ελξη πλησιαζει το παρατηρουμενο και από τη σχεση της μ αυτό αποκτα ηδονικες εμπειριες.
Ναι η αληθινη γνωση οδηγει στην ηδονη, όταν καταφερει να φτασει σε μια συγχωνευση και ενσωματωση με το αντικειμενο της.
Γιατι αντιθετα αν η γνωση διαχωριζεται απ αυτό αναλυοντας το από μακρια, ψυχρα, τοτε είναι διαμελισμος,αναλυση,ελεγχος και χειραγωγηση, δηλαδη εξουσια μα όχι ηδονη…
Καπου εδω δεν ειμαστε …
Το μονο που εχω από τις εμπειριες μου να συμπληρωσω είναι ότι η προσωπικη σου ηδονη σε οδηγει στη χαρα που μονον ετσι μ αυτή ανοιγει η καρδια.
Και όταν ανοιγει η καρδια στη χαρα, μπορεις να αφησεις το φοβο να χαθει στη σκια ενός ξεχασμενου παρελθοντος και όχι να το παιζεις χαρουμενη και χαρουμενος για να ξεχασεις τη σκια που σε χορευει αναλογα τους σκοπους της…
Αν ζεις ετσι, μπορεις να υψωσεις τα ματια σου στον Ουρανο και να πεις : δεν ειμαι ενοχος για τιποτε, ειμαι ένα πλασμα που μεσα από μια μακρινη και βασανιστικη πορεια, ξεπερασα τα φυσικα εμποδια με την ευφυια, ανεκαλυψα πώς να ζω χαρουμενα και αρα ελευθερα, σε ειρηνη με τον εαυτο μου και ετσι με ολους τους ανθρωπους γυρω μου.
Αυτο θα γινει αυτοματα όταν οι ανθρωποι διαλεξουν τη χαρα αντι της ενοχης.Και ακομα οι μορφες γνωσεις σου πρεπει να οδηγουν στην ηδονη.
Αυτα το μαθαμε από τις εναλλακτικες και underground κουλτουρες που βουτηξαμε σ αυτές, πώς να ανακαλυψουμε την ηδονη και συνεπως τη χαρα της ζωης…
Γιατι αυτές οι μορφες γνωσης οδηγουν στην ηδονη.Και αυτές οι μορφες είναι συμπληρωματικες στην αγαπη και για τη σοφια είναι φιλοσοφιες.
Αλλα είναι αλογες, γιατι αναζητουν μια εμπειρια που δινει χαρα.Kαι μην το μπερδευετε με τη Μεταφυσικη...
Υστερα από αιωνες χρησης η λογικη εχει αποδειξει πως η δικη της γνωση είναι η δυναμη, και ακομα εχει αποδειξει πως η δικη της δυναμη δεν φερνει τη χαρα.
Για να δωσει ο νους τη χαρα, το πιο πιθανο ισως εχει αναγκη την αλογη φιλοσοφια, και ακομα να μην μπερδευεται η ενοχη με την πειθαρχια που πρεπει να δειξεις σε ένα στοχο…
αυτό είναι ένα ταξιδι χωρις επιστροφη που υποσχεται η Αφροδιτη τελειως γυμνη που είναι στον Κατω Κοσμο,γιατι ολοι ειμαστε σε μια Αλχημικη διεργασια μεταστοιχειωσης.
ο Κρονος ειναι στον Αιγοκερω και μαμη της Αφροδιτης στο Μυθο της Γεννησης της,υποσχεται το μολυβδο σου να τον μετατρεψει σε χρυσο...
αλλα αυτο θα γινει όταν η Αφροδιτη θα ανελθει στους Ουρανους...
αφομοιωνοντας μια τετοια ψυχεδελικη εμπειρια, που ειναι η αλχημικη σας μεταστοιχειωση με καρπο τη χαρα της ζωης που θα είναι αυτη που θα εχετε κατακτησει…
Να εχετε ενα ομορφο Σαββατοκυριακο
υγ : οι φιλοι μας οι καλλιτεχνες στο fcb μας εμπνεουν με τις δικες τους φωτογραφιες που δεν ξερω αν το νιωθουν ειναι οι αλχημειες της μεταστοιχειωσης τους....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου