Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Sun in Scorpio -Mars in Aquarius-Pluto square Uranus in Aries Mars/Uranus energies in mutual reception : Η Δραση της Θελησης

Sun in Scorpio -Mars in Aquarius-Pluto square Uranus in Aries
Mars/Uranus energies in mutual reception : Η Δραση της Θελησης

πόσο δεν μπορώ να εκφράσω τα συναισθήματα μου ?
και τελικά πόσο μυαλό και νους μου έμεινε για να σκέφτομαι...?
Αλλά όπως αναφέρει ο θαυμάσιος ιδρυτης της
psychosynthesis, Roberto Assagioli
στο υπέροχο "η δράση της θέλησης" :
"έχω ένα σώμα, αλλά δεν είμαι το σώμα μου...
έχω συναισθήματα, αλλά δεν είμαι τα συναισθήματα μου
έχω νου, αλλά δεν είμαι ο νους μου...
Τότε τι είμαι ?
Τι απομένει μετά τη διαφοροποίηση του εαυτού μου απο το σώμα μου,
τις αισθήσεις μου, τα συναισθήματα μου,
τις επιθυμίες μου, το νου μου, τις πράξεις μου ?
Απομένει η ουσια του Εαυτού μου-ένα κέντρο καθαρής αυτοσυνείδησης.
Είναι ο μονιμότερος παράγοντας στην προσωπική μου ζωή
που κυλάει ασταμάτητα μέσα απο φοβερές εναλλαγές.
Είναι εκείνο που μου δίνει μια αίσθηση ύπαρξης,
μονιμότητας,εσωτερικής ισορροπίας.
Βεβαιώνω την ταυτότητα μου,
με αυτό το κέντρο και αντιλαμβάνομαι την μονιμότητα και την ενέργεια του..."
Να είστε σίγουροι ότι για να δείτε την Ουσία του Εαυτού σας, πρώτα πρέπει
''να τα δείτε όλα" και θα τα δείτε...
να είστε σίγουροι...

Γιατί είναι ο καιρος που θα σας δείξει όλη τη χρονιά μπροστά σας,
θα σας δείξει σε ποιό σημείο το uranus sqaure pluto σας έχει αλλάξει "τα φώτα και τη ζωή σας"..

Και ακόμα χειροτερα τη σεξουαλική σας μιζέρια και ανεπάρκεια, που γίνεται ακόμα μεγαλύτερη με την οικονομική κρίση και τις ανταλλαγές που κάνατε για να την αποφύγετε...
Και ακόμα, ακόμα πιο χειρότερα το μπλοκαρισμένο σας σώμα, το καμμένο σας body mind έχει μπλοκάρει συναισθήματα και νου...
και δεν σας "ξεπλένει" ένας Νιαγάρας Διόνυσος...
Cool και προσοχή μην προκαλείτε κανέναν και καμια...
ένας καυγάς μπορει να σας στοιχίσει "για πάντα"...
και να μην γυρίσει τίποτε όπως ήταν πριν...
o Υπολοιπος καιρος παίζει έργο thriller και θα σας πετάει
απ τον Ουρανό στα Τάρταρα,
ακόμα θα υπάρχουν και στιγμές
που θα πετάς με τις πτήσεις σου στο Αιθερικό,
ακόμα και αν δεν το θέλεις...

Ο Αρης στον Υδροχοο αλλαζει ολο το τοπιο…
και αρχιστε και μετρατε συντριβες και ηττες…γι αυτό και το δυνατοτερο του οπλο είναι στο sex…
αν συντριβεις εκει ζεις μονιμα στο αιθερικο των απολαυσεων της λαγνειας και του ποθου…
οποτε θα συντριβεις που θα συντριβεις ας συντριβεις κανοντας sex…
To sex για τον Αρη στον Υδροχοο μοιαζει με την Ανασταση εκ Νεκρων…

Και αυτό γιατι υπαρχει μια ολοκληρη ιεροτελεστια διαστροφης και ελευθεριας ανταλλαγης ιδεων γυρω από αυτό…
Αυτό και αν είναι υπεροχο …
σε καψουρευει πρωτα πλατωνικα για να του ανοιχτεις και να σε διαβασει μετα τι ακριβως θελεις στα πειραματα του sex…
Συνηθως το επιτυχαινει με μαθηματικη ακριβεια αφου την πιο συνηθισμενη κουβεντα που ακουει από τον/την partner του είναι : εμεις ηρθαμε να σε δοκιμασουμε για λιγο καιρο και φαγαμε 14 χρονια μαζι σου…

Ελπιζω να μην ειστε ερωτευμενες με Αρη στον Υδροχοο..καπου τοσα χρονια θα φατε για να ξεμπερδεψετε, και αν ξεμπερδεψετε και δεν εχεις παθει ηλεκτροσοκ από τις επιληπτικες του δονησεις μεσα σου….
Τελος να εχετε υποψη σας ο Αρης στον Υδροχοο αν δεν είναι παρανοικος, via sex θεραπευει μια για παντα όχι μονο την σεξουαλικη σας ανεπαρκεια αλλα οποιαδηποτε άλλη ψυχοπαθεια σας διακρινει σ αυτό το επιπεδο…
και ειναι απλα τα εργαλεια της εκπαιδευσης του...
Σας μαθαινει αστρολογια,μουσικη,ρυθμο, ιστορια και πολιτικη...
σε ενα κολαζ με απιστευτους individual ways...
προσπαθειστε να ακουσετε με ακουστικα το τραγουδι των Αir -
La Femme D'Argent και ισως ετσι μπορεσετε και τον στειλετε μια και καλη απο εκει που ηρθε -στο Διαστημα-ησυχασει και αυτος, ησυχασετε και εσεις με κανεναν αλλο Αρη στον Υδροχοο :) <3

Δεν το κρυψαμε ποτε ότι εχουμε Αρη στον Υδροχοο, μια σπανια θεση σχετικη, κυριως για την ερμηνεια της, και σας αποκαλυπτω ότι κάθε τετοια βραδια που είναι στα τελευταια λεπτα του Αιγοκερω, λιγο πριν εισελθει στον Υδροχοο, προσπαθω να δω ποιες και ποιοι είναι διπλα μου….

Είναι η βασικη μου ομαδα για την επομενη διετια μου…
Τωρα θα το δειτε ολοι και ολες σας αυτό το εργ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου