Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Memories from Future

Memories from Future
 
ελενη πορετσανου, είναι ο πρώτος άνθρωπος που γνώρισα δουλεύοντας στον ΟΤΕ...
εκείνα τα χρόνια ήταν η μοναδική...
Που μπορούσε όχι μόνο να ανεχτεί την εναλλακτικότητα μου αλλά συναντιόμασταν στα bars στο Κολωνάκι, μετά τη δουλειά μας , όπως οι 9 Mούσες, το Λούκι, το τοπ χατ...
τα χρόνια περάσανε ...

Αλλά αγαπιόμασταν πάντα με μια λατρεία, παρακολουθώντας ο ένας τη ζωή του άλλου, καραφλιαζε βεβαια η γυναικα βλεποντας τις οριακες διακυμανσεις της ζωης μου, απο την Κολαση στον Παραδεισο και παλι πισω...
Ουτε η δικη της ζωη βεβαια δεν ηταν στρωμενη με τριανταφυλλα...
Σημερα μαζι της διπλα στο fcb ενιωσα οτι δουλευα μαζι της στο 131.
Σήμερα επισης λατρεύει και την κόρη μου, παρόλα αυτά δεν θέλει να με παντρευτεί....
είναι γιαγιά λέει....
με μια εγγονη μικρη πριγκιπισσα ...
Ιχθεις με ωροσκοπο Λεοντα..
εξασφαλισμενος ο βασιλικος γαμος...
και επειδη η Ελενη ειναι λιγο δυσπιστη στην αστρολογια μου, της εδειξα ενα δειγμα βασιλισσας Ιχθεις με ωροσκοπο Λεοντα και
σαν γνησια Αριστοκρατισα το παραδεχτηκε...
αυτο παλι γυναικα να παραδεχεται την ομορφια μιας αλλης γυναικας ...
μονο τρεις εχω γνωρισει στη ζωη μου με αυτο το χαρισμα...
Παρόλα αυτά θα τη κλέψω για να μείνουμε στη Μύκονο,ή στη Ναξο να μας ξεματιαζει ο Διονυσος εκει σε λίγο καιρό...
ούτως ή άλλως δεν είχαμε ανάγκη τον ΟΤΕ για παρέα....
ο πρώτος μου έρωτας στα 1979....:)
καλα Ελενη, μεχρι και τα αντιγραφα σου ερωτευομουνα μεχρι σημερα ακομα,
Θυμασαι κατι χορους επανω σε τσοχες σε ενα μπιλιαρδαδικο στο Ψυχικο με τους ηχους του rivers of Babylon...Boney M era γαρ ...
Ελενη τι εγινε καθε 30 χρονια θα μου δινεις αλλο ωροσκοπιο γεννησης σου...?
by the way, οσες πιστες για υποψηφιοτητα κουμπαριας δεκτες...
<3
καλημέραααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου