Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Τωρα μεταξυ μας υπηρξε ο καλυτερος προεδρος των ΗΠΑ...

Τωρα μεταξυ μας υπηρξε ο καλυτερος προεδρος των ΗΠΑ...
εγω απο οσους θυμαμαι το λεω ανεπιφυλακτα
εσεις ?
8 years... NO scandals. NO drugs. NO mistresses. NO impeachment hearings. NO NOTHING!!!
The First Family personifies grace and class! <3
οπως λεει και η Δασκαλα μας Erin Sullivan απο τις USA
ανετα μεγαλε Barack πηγαινα σε party μαζι σου...
και θα τα επινα μαζι σου μετα....
εξευτελισες τελειως τη λευκη φυλη στην πατριδα σου,
ο πρωτος Μαυρος Προεδρος καλυτερος απο ολους τους αλλους τους λευκους...
συμπληρωνουμε εμεις...
καλα ποσο λιγος ηταν μπροστα σου ο Bill ...
τι μας εμεινε λοιπον αγαπημενε...
ο χορος που ουτως ή αλλως η φυλη σας, ριχνει κανταρια στις υπολοιπες...
υγ 1 : no5 playlist christmas : Amy Winehouse - You Know I'm No Good Skeewiff Mix
no6 playlist christmas : KARL BISCUIT - La Morte (Rmx)
ακουγοντας το no6 με ακουστικα μπορειτε να νιωσετε πως λειτουργει o ρυθμος του μυαλου μου, αφου ουτως ή αλλως αυτο το track δεν ελλειπε απο τις λιστες μου στα parties των 80s...
απο τον ανεπαληπτο δισκο του secret love ...τι αλλο τιτλο θα ειχε ...
και θα μου αρεσε...
σε ενα party σε ενα classico bar στα Καταπολα της Αμοργου στα 1988,την Kentia, στο τραγουδι αυτο, κατεβηκαν ολοι οι κυριλε απο την πιστα, και ανεβηκαν ολοι οι δικοι μου...δεν ειμεινε τιποτε ορθιο..ακολουθησαν και οι tuxedomoon...μετα...
ηταν καλοκαιρι του 88...:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου