Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

stars stories.....:" το τρένο της μεγάλης φυγής "....

stars stories.....:" το τρένο της μεγάλης φυγής "....

εμενα προσωπικά το uranus square pluto, μου άλλαξε τελείως τη ζωή μου...
λίγο πριν με ρίξει τελείως στα βαθιά της αλλαγής και της μεταμόρφωσης μου
"Αυτό που η κάμπια ονομάζει τέλος του κόσμου, η ζωή το λέει πεταλούδα..."
που έλεγε και ο Λάο Τσε,
όλο αυτό ήταν η ζωή μου, τον τελευταίο καιρό...
γι αυτό και απ το 12, via astrology, σας περιγράφω με έναν druggy way
ειναι αλήθεια αυτό, γι αυτό και κάποιες δεν καταλάβαιναν...
αλλά δεν ειναι ειναι το ίδιο
music drug culture, με την ψυχολογία του βάθους, τη ψυχολογία του ασυνείδητου
και την ψυχολογική αστρολογία...
αλλά αυτό δεν είναι μια μορφή ποίησης...
όχι δεν βιωνω κάποιο προσωπικό γηινο έρωτα, έναν έρωτα με μια
sensual αναφορά, στη ζωή μου, δεν έχει πάντα σημασία αυτό....
ακομα τουλαχιστον…
σημασία έχει ότι συμφωνει και η αγαπημένη μου επάνω σ αυτό...
στο ακομα τουλαχιστον….
αν με ρωτούσαν επάνω σ αυτό τι ειναι η αγάπη μου...
οι πρώτες λίγες λέξεις που θα σκεφτόμουν, γι αυτή ειναι : τι ειναι αυτό που δεν ειναι κανονικό..?
Εμένα με έσπρωξε να γίνω ένας μετανάστης στον κόσμο των ονείρων, ένα τρένο
σε μια βαθιά νύχτα...που τραγουδούσε και η Ni co...
Και αυτό με έκανε απο τότε, να νιώθω σαν να προσπαθούσα σε όλη μου τη ζωή
να πιάσω τον εαυτό μου...
όμως οι ιδέες μου δεν ειναι τόσο πρωτοποριακές....
και ας έχουν "ξυνίσει" κάποιες φίλες μου και φίλοι μου να μάθουν ποιά
επιτέλους είναι αυτή που με εμπνέει....και την αγαπω και μ αγαπαει
ο δικός μας έρωτας ειναι μια day dreaming healing φάση που μπορεί
να βοηθάει στην απελπισία και το μουντό της επιλογής της δικής σας ζωής ..
εγω τι φταίω μωρό μου, που τα επέλεξες έτσι...
Πως μπορεί να αλλάξω τη ρομαντική μου προδιάθεση...
i am only a type uranus in leo....
sun in 11th house and mars in aquarius....
έτσι για να καταλάβετε τι ακριβώς εννοω...
Ένα Υβριδιο και ενας αστροναυτης στην ερημο…
που μαζεύει επάνω του, όλα τα αγρια θηρία της ζούγκλας
και μάλιστα τις βασίλισσες ...
σκέφτομαι να υιοθετήσω απ τη wwf
όλες τις τιγρεις και τις λέαινες ....
και τα Ψαρια μαζι …
αυτή ειναι η δουλειά μου η νέα άλλωστε
να εξημερώνω τα άγρια θηρία....κατι παθαινω με τα θηριομορφικα ζωδιακα συμβολα…
μπας και μπουν
στη θέση κάποιων ανθρώπων που ειναι χειρότεροι απ αυτά...
και ετσι αν βρεθώ κοιμισμένος στη ζούγκλα,
ειμαι σίγουρος ότι θα με προστατεύουν απ τις υπόλοιπες ύαινες...
νιώθουν τόσο πολύ τη λατρεία που τους έχω....
τι ειναι αυτό πάλι η μια να μου δίνει την άλλη
αφου εχω ωροσκόπια και ξέρω ποιες ειναι....
και ειναι αλήθεια όσο και να τους έρχεται να με κατασπαράξουν
στην ουσία θέλουν να με "ξεσκίσουν" αλλιώς
γιατι ειμαι ο μοναδικός που μπορεί να της πάει
απ τη ζούγκλα στο Hollywood ....
κατευθείαν εκεί....
μόνο που χάνουν το δρόμο και θέλουν να κοιμούνται συνέχεια μαζί μου...
για να με κάνουν αδρανή
βλακείες ειναι το glamorous των λιονταριών και των Ιχθυων…
θέλουν να σε εχουν αιχμαλωτισμένο στη σπηλιά τους τα πρωτα
και να σε πνιξουν στην αγκαλια της θαλασσας τους τα δευτερα….
και αυτό ονομάζεται vena cava της καρδιας τους...
επειδή τους "ζεσταίνω" τα κρυα πόδια τους μεσα στην καρδιά του χειμώνα...
επειδή τους ζεσταίνω την κρύα τους ηδυπάθεια...
αυτή ειναι η φάση μου δυο χρονια μετά τη σύνταξη μου,
που να φανταστω ότι με περιμενε τετοιο ονειρο…
που ακόμα ψάχνω να βρώ
απ τα ζωα του Ήλιου μου,
εκεινη τη φόρμα που θα προσωποποιήσω όλα αυτά
για να κλέψω την αγάπη μου
και να την κάνω αυτοκράτειρα στα όνειρα μου.....
βασίλισσα στη ζωή μου.....
τωρα οσο για εσας, άλλες αγαπάτε και άλλες θέλετε ...και άλλες βλέπετε στον ύπνο σας ....
σας έχουν "πειράξει" τα ξενύχτια μάλλον...να τρέχετε νυχτιάτικα να βρειτε φαντάσματα.....
o ανάδρομος Ερμης είναι εδώ...και άντε να συνεννοηθεί με τον Κρόνο, που είναι ο ruler του transit sun in capricorn...
και έχει και συνοδο μαζί του :όπερ σημαίνει μάλλον επικρατεί η λογική...που προερχεται από το κολλημα σας…η αλλιως η λογικη του κολληματος…
οπότε οι διασπάσεις αναβάλλονται για transit sun in aquarius...
εκτός και αν είσαι αστρολόγος και τις έχεις αρχίσει απο τώρα....
εμένα έχει αρχίσει και μου έχει δώσει να καταλάβω τι σημαίνει να "ξέρεις που πατάς και που βρίσκεσαι στα συναισθηματικά σου" ...
και ειδικά αυτό θα φαίνεται όταν στα όνειρα σου, ξυπνάς και με πονοκέφαλο....
τα συναισθηματικά μου έχουν μια τέτοια διαύγεια, που λέω να τα ξαναπιασω από το καλοκαιρι στη Ναξο…μην ξανασχοληθώ μέχρις το καλοκαίρι.... αφου η Αφροδιτη αναδρομη την ανοιξη θα τα κανει π@
αν έχετε και εσείς μια τέτοια αντίστοιχη διαύγεια, να κάνετε το ίδιο....
εξ άλλου μετά την καλοκαιρινή "μαστούρα" του 2016, τόσων και τόσων υπέροχων και θαυματουργών πλανητικών σχηματισμών, με το φθινόπωρο κάπως ήλθαμε σιγά σιγά στα ίσια μας...
και για χειμώνα μια αντιθεση σε ουρανο και Δια στον παρορμητικό σταυρό που θα μπαινει μεσα σ αυτό το παιγνιδι ο ήλιος με τον ερμή , η οποία θα παράγει την επερχόμενη πόλωση, και η οποία θα μας προετοιμάσει για το σκληρό παιγνίδι της αφροδίτης ανάδρομης, με τον άρη μετά να ακολουθεί και στο βάθος να παίζει το hit ουρανού και πλούτωνα....
εαν εσείς έχετε καταλάβει το ρυθμό του, να μου "τρυπήσετε" τη μύτη....γιατί εγώ που τον κατάλαβα, δεν μιλάω με κανέναν και καμιά πια....
μετρημένοι στα δάχτυλα, αυτοί δίπλα μου....
δεν λέω για αυτές...γιατί μου τελείωσαν όλες....
μια μου εμεινε που εχει δυναμικη απο ολες...
δεν αλλάζει τίποτε αγάπη μου, μέχρις το καλοκαίρι....
μόνο τα νεύρα σου θα έχουν γίνει πιο πολύ τσατάλια....
Οπότε ξανά και ξανά σε μια τρομακτική αλήθεια : "η πλειονότητα των ανθρώπων δεν μπορεί να ζήσει με το συνεπακόλουθο των πράξεων τους και όταν αυτό συνοδεύεται με εκρήξεις συμπεριφορών νέυρωσης, τότε σύμφωνα με τη λογική του Νίτσε, η συμπεριφορά τους θυμίζει gangsters,με τη λογική ότι τα μέλη του οργανωμένου εγκλήματος είναι πολύ δύσκολο να ζούν φυσιολογικά, και να αποδέχονται τις πράξεις τους....
Αυτό άλλες φορές είναι κυριολεκτικό, όπως στην περίπτωση των γεγονότων με το θαυμαστό κόσμο των πολιτικών μας, που ετοιμάζονται να τους βαθμολογήσουμε μέσα απ τις επερχόμενες εκλογές, στο μακροεπίπεδο, και άλλες φορές μεταφορά, όταν αφορά τη ζωή μας στο μικροεπίπεδο...
Τα όρια υπομονής όλων "εξαντληθεί" και πάμε για αλυσιδωτές εκρήξεις, μέχρις τα τέλη Γενάρη ...
ακριβώς επειδή η μια πλευρά προσπαθεί να επιβάλλει με άγριους τρόπους, πως θα ζήσει η άλλη, στην ουσία για να μην πειθαρχήσει καθόλου και να μην συμμετέχει στο μερίδιο των υποχρεώσεων που της αναλογεί...
Η συμπορευση Ποσειδώνα και Χείρωνα, έχει αφαιρέσει τελείως, εκείνη την πολιτική που επιτρέπει συμβιβασμούς, γιατί η "καμουφλαρισμένη" υστερία έχει ντυθεί με τα "ρούχα του αυτοκράτορα" του glamorous για να επιβάλλει τη νέα ασυνείδητη λαχτάρα λύτρωσης....
Και όταν υπάρχει Λύτρωση, εξιδανικεύεται η καταστροφή....
Μένει ο Κρόνος, με το ρεαλισμό του, αλλά αφαιρεί με το transit του,όλο το πλεονέχτημα στο Μεταβλητο Σταυρο , του να υπερασπίζουν το network των σχεσεων του σε βαθμο χαμαιλεοντισμου : σε κάποιες περιπτώσεις, κινδυνεύουν όχι μόνο να "αποβλακωθούν", αλλά να χάσουν ότι πιο όμορφο έχουν επάνω τους....
τον αισθησιασμό τους και την ευγένεια τους...
Το κακό θριαμβεύει παντού, και τα ψυχεδελικά χρώματα της γοητείας του, δηλητηριάζουν τα πάντα...δεν υπάρχει εσωτερικός εαυτός να κινήσει τα νήματα....
όλα έχουν παραδωθεί εξωτερικά : στην persona......
καλά κάνετε....
άλλωστε μ αυτή ενημερώνεστε για την εντροπία η οποία ενσταλάζει μια απάθεια προς την κατεύθυνση οποιασδήποτε επίτευξης....
Και αυτό απομονώνει σε τέτοιο βαθμό, γιατί ο καθένας ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ -οτιδήποτε και να κάνουν νιώθουν δεν πρόκειται να γίνει τίποτε....
είναι καταδικασμένο να πεθάνει οπωσδήποτε.....
τώρα γιατί το νιώθουν αυτό, ρωτήστε τις....μάλλον κάτι δεν πάει καλά με το sex τους....αν το κάνουν....
αλλά έαν έχεις τέτοια συναισθήματα, τι sex να κανεις …
όποιος έχει δει την ταινία "το τρένο της μεγάλης φυγής", καταλαβαίνει ότι βρίσκεται σε εκείνη το χρονικό σημείο, λίγο πριν τον οριστικό εκτροχιασμό....
ακόμα δε οι θύτες κάνουν μαθήματα πως θα "σώσουν" τα θύματα τους μέσα στις συναισθηματικές σχέσεις....
απ την άλλη η λογικη του junkie θριαμβεύει....αγάπη μου, άσε με να σε καταστρέφω σιγά σιγά....και θα με έχεις για πάντα...θα είμαι δίπλα σου αφού ποτέ δεν θα μπορείς να σηκώσεις κεφάλι.....
έτσι που θα σε κάνω....
μην δοκιμάσεις τίποτε καινούργιο...θα σε έχω εγώ, και θα σου δίνω τη δόση της καταστροφής που χρειάζεσαι....άλλωστε ο γνωστός διάβολος είναι προτομότερος απ τον άγνωστο....και ας είναι χειρότερος....
.....να κάνετε καμιά δέηση στη θεά....μήπως....μήπως....
Ιδιως τωρα που την κυβερναει ο Διας, ο Ποσειδωνας και ο Πλουτωνας μαζι …
Ο κρόνος την πιεζει μην ξεχναει τις υποχρεωσεις αλλα ετσι θα σπρώχνει τα πράγματα στην άυξηση της εντροπίας....και συνεπώς στην απάθεια ....
σε ρούφηξαν τα συναισθήματα αυτοκαταστροφής και μυστικοπάθειας....
μην διαμαρτύρεσαι ότι δεν έχεις ενέργεια.....λοιπόν....
τι θεραπεία υπάρχει....?
Εγώ λέω πάντως να πάω για sushi...ακόμα και μόνος μου....όποια και όποιος θέλει ας έλθει...κερνάω κρασί.... και διπλο μπουκαλι που θα με βρει με την αγαπη μου μαζι....:) <3
καλημερααααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου