Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Full Moon –(Fool Moon)-in axis Taurus-Scorpio-Neptune stationary : Your intoxication of personal mythology :

Full Moon –(Fool Moon)-in axis Taurus-Scorpio-Neptune stationary : Your intoxication of personal mythology :

Αυτος και Αυτη που το προσωπο του δεν αναδιδει φως,δεν θα γινει ποτε αστρο.

όλο αυτό τον καιρό που κάνω τα αφιερώματα μου στη ζωή μου
που αλλάζει ....
ήμουνα καθοδηγούμενος το να ρωτάω με όλη τη σοβαροτητα που έχει
η ηλικία μου...
ποιός ήταν και είναι ο μυθος που ζω..

και με τρόμο αυτές τις ημέρες, δεν βρήκα απάντηση....
και αρχίζω να παραδέχομαι ότι δεν ζω ένα μύθο ή μέσα σε ένα μύθο...
αλλά μάλλον μέσα σε ένα σύννεφο μιας αβεβαιότητας θεωρητικών δυνατοτήτων και ήμουν στην αρχή να τις θεωρώ με μια αυξανόμενη δυσπιστία...

Και με τον πιο φυσικό τρόπο πήρα απ τον εαυτό μου να γνωρίσω το μύθο μου
και το θεώρησα αυτό σαν το μεγιστο καθήκον
απολα τα άλλα καθήκοντα..
έτσι είπα στον εαυτό μου, πως θα μπορούσα εγω
να χαρακτηρίσω τους ανθρώπους που με βλέπουν, τους πελάτες μου,καταβάλλοντας αυτοί,την οφειλόμενη αποζημίωση
στην προσωπική μου εξίσωση, η οποία δεν είναι τόσο αναγκαία
για τη γνωση του άλλου προσώπου
εαν ήμουνα ασυνείδητος απ αυτόν το μύθο....

και αυτό είναι το πιο δύσκολο πείραμα μου
και δεν ζει και η μητέρα μου να μου περιγράψει
τις φρίκες της με μένα, όσο ηταν εγκυος σε μένα...
αλλά στην Τέχνη της ζωής μου
ανεκάλυψα το drama of aeternus puer...
απ αυτό που είμαι κατασκευασμένος
που μου το κλεβουν συνεχώς γιατί μοιάζει με
ελιξήριο ζωής....
και είναι η ουσία μου...
99,9% με πλησιαζουν και με χρησιμοποιουν για το πως θα παραμεινουν παντα νεες και μικρα κοριτσια…
Και ξεχνανε ότι το manipulative game είναι η αμυνα του ζωου
που εχει σαν μνημη συμπεριφορας από το περασμα της ενσαρκωσης του,στον κοσμο των ζωων

Και μια εσωτερικη οψη Δια και Ηλιου, καθως με ειχε τσακισει ο πονοδοντος, και προσπαθουσα να βρω energy via Jupiter, καθοσον μου είναι δυσκολο να παιρνω φαρμακα…
Και τρεχω θελω δεν θελω στο dancefloor του νυχτερινού ουρανου σε Σκορπιό και Τοξοτη …
εκει βρίσκεται η ουσία μου ...μαλλον αυτή την εποχη…
που τους παραμερίζω απ τη ζωή μου προσωρινα
αλλά και να μην το κάνω εγώ
το κάνει αυτό το blog of the sky ...
γιατί ο πρώτος δεν του αρέσουν τα παιγνίδια, ο Σκορπιός
και ο δεύτερος κάνει μόνο παιγνίδια, ο Τοξοτης
γιατί ο πρώτος προδίδει τους άλλους ανθρώπους μόνον,
και αυτή είναι η ευφυια του

και ο δεύτερος θέλει να κυριαρχήσει σ αυτά που κατέκτησες
δεν αρκεί όμως να δίνεις τους άλλους επειδή εσύ είσαι πιο βαθύς
ουτε υπάρχουν βασιλιάδες που νέμονται τα κέρδη σου
απ την ψυχική σου περιπέτεια ανακάλυψης του βυθού σου
γιατί αυτοί είναι οι τρελοί
και οι δύο σου πετάνε το βουρκο της θολούρας
όταν είσαι στα βαθιά..

Και σε μένα φαίνεται ότι το t-square with neptune on the top,
και uranus opp my MC.....
όπως μου έλεγε η δασκάλα μου Liz,
ξεπερνα κάθε όριο ανθρώπινης συνειδητότητας και το πληρώνεις,
αλλά μ αυτό θα βρείς τον προσωπικό σου μύθο.....
Και μ αυτό "σκάβω" και ανακαλύπτω πόσο
ξοδεύομαι να είμαι ακόμα υποδουλος ....

Και στο δικό μου γάμο του Ουρανού και της Κόλασης
είμαι ακόμα στις παροιμίες της Κόλασης....
γιατί όπως λεει και ο William Blake :

" Τον καιρο της σπορας μαθαινε,τον καιρο του θερισμου διδασκε,τον χειμωνα απολαμβανε.
Οδηγησε το καρο και το αλετρι σου πανω απο τα κοκκαλα των νεκρων.
Ο δρομος της υπερβολης οδηγει στο παλατι της σοφιας.
Η Συνεση ειναι μια πλουσια ασχημη γεροντοκορη,που τη φλερταρει η Ανικανοτητα.
Αυτος που επιθυμει αλλα δεν πραττει,γενναει την πανουκλα.
Το κομμενο σκουληκι δινει αφεση στο αλετρι.
Ριξε στο ποταμι εκεινον που αγαπαει το νερο.
Ο ηλιθιος δε βλεπει το ιδιο δεντρο που βλεπει κι ο σοφος.

Αυτος που το προσωπο του δεν αναδιδει φως,δεν θα γινει ποτε αστρο.

Η Αιωνιοτητα ειναι ερωτευμενη με τους καρπους του χρονου.
Η εργατικη μελισσα δεν εχει καιρο για θλιψη.
Τις ωρες της τρελας τις μετραει το ρολοι της σοφιας ομως κανενα ρολοι δε μπορει να μετρησει αληθινα.
Οι τροφες που χορταινουν δεν πιανονται με διχτυ η παγιδα.
Την κακη χρονια βγαλε το τεφτερι,το ζυγι και το μετρο.
Κανενα πουλι δεν ανεβαινει στα υψη, αν πεταει με τις δικες του φτερουγες.
Το νεκρο κορμι δεν παιρνει εκδικηση για τις πληγες του.
Η πιο υψηλη πραξη ειναι να επιδιωκεις μιαν αλλη.
Αν ο τρελος επεμενε στην τρελα του,θα γινοταν σοφος.
Η τρελα ειναι ο μανδυας της απατης.
Η Ντροπη ειναι ο μανδυας της Επαρσης "....

εσεις που είστε στο δικό σας γάμο του Ουρανου και της Κολασης
που Πανσεληνιαζεται αυτες τις μερες μαζι με τον Ποσειδωνα stationary, αυξανοντας το διχτυ της Θολουρας...

Αν βρειτε τη ζωη σας μεσα στον παραπανω καταλογο, καταλαβαινετε ότι πρεπει να αλλαξετε ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ…
ετσι ?
γιατι από ότι βλεπω τελικα μεχρι τον επομενο Μαρτη δεν θα λειτουργει κανενας εγκεφαλος πια…
αν εχετε ιδιως περισσοτερα από τεσσερα του παραπανω καταλογου…

Εμεις αποφασισαμε να κοψουμε τους ερωτες και λεμε να παντρευτουμε…
Οσες πιστες δηλωνουν υποψηφιοτητα…
να κανετε και εσεις το ιδιο …
γιατι δεν υπαρχει προκοπη στον Ερωτα…
εχουμε κοπει ολοι και ολες εκει…
και τωρα πρεπει να επιβιωσουμε πρωτιστα ψυχολογικα με όλα αυτά που ερχονται…

Κοπηκαμε τοσο πολύ που σκεφτομαι να κλεψω την πρωην μου, μπας και σας δωσουμε καμια performance : τι ακριβως σημαινει παθος και ρομαντικη αγαπη…
Γιατι ειναι αληθεια οτι ειναι το μονο εργο στις ζωες μας, που παιξαμε τοσο τελεια...:) <3
Και παθος στη ρομαντικη αγαπη σημαινει : Να επιδιωκεις την καταστροφη σου με ολους τους δυνατους τροπους….
Και αν το εχεις ζησει εστω και μια φορα αυτό , δεν εχεις δυστυχως άλλο model στα ματια σου διαθεσιμο για να μπεις στον κοσμο των συναισθηματικων σχεσεων…
Γιατι και από την άλλη βλεπεις μονον το manipulative game στη συντριπτικη πλειοψηφια των ανθρωπων…
Κανενας και καμια δεν εχουν παντρευτει, όχι μονον από ερωτα, αλλα ουτε καν από τη στοιχειωδη αισθηση της αγαπης….
ουτε τα παιδια τους δεν αγαπανε....tragic...

Λοιπον ? Βοηθεια μας για όλα αυτά που ερχονται….
και το μονο που μας χρειαζεται στον αγωνα μας είναι το οριστικο σπασιμο της θολουρας μας….
Επισης η Πανσεληνος του Λυκου, που είναι ιδιως αυτή εδώ, σας αποκαλυπτει ποια ακριβως είναι η Μητερα σας αλλα και τι ειδους Μητερα εισαι….

Αν τρωγεστε ολο αυτό τον καιρο μαζι με τη Μητερα σας, και σας δικαιωνει αυτές τις μερες σημαινει ότι τελικα σας αγαπαει... Αναγνωριζει κατι από το βαθος των αποψεων σας και ποσο εχετε προχωρησει σε σχεση με αυτή…
Μενω σ αυτό και δεν θελω να περιγραψω χειροτερες συμπεριφορες …
Τελος την καλυτερη φωτογραφια για την Πανσεληνο την ανεβασε ενας φιλος ψυχιατρος ο Πετρος, που δεν είναι τιποτε άλλο, παρα ένα μπουκαλι κοκκινο κρασι…

Γι αυτο χορεψε εστω και μονος σου ή μονη σου, κατω απο το φως του τεραστιου φεγγαριου αυτου....
μπροστα σου san flash θα νιωσεις τι αξια εχει για την προσωπικη σου ζωη, ολο αυτο που σε βασανιζει τον περισσοτερο καιρο ιδως μετα το 2010....
Καμια σας πληροφορω....:) <3

Στην Υγεια σας και σας ευχομαι τα καλυτερα ..:) <3

Καλημέραααααα και καλη εβδομαδα και προσεξτε να μην Σεληνιαστειτε….

Γιατι η Αυταπατη είναι αυτό που εχεις μπροστα σου που κρυβει με αιγλη τους Δορυφορους του σωματος και της ψυχης σου για να σου ρουφηξουν ενεργεια…
Και να θυμαστε οτι στον Ερωτα, φορτωνει ο ενας στην αλλη πλευρα τις δικες του ανεπαρκειες και οσο λειτουργει αυτη η μαγεια της ψευδαισθησης ειναι ολα μαγικα...
Οταν τελειωνει η μαγεια αυτη, διαπιστωνεις τις καταστροφες που εχεις υποστει στη ζωη σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου