Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

my own 70s : ξεφυλιζοντας αποψε τα ονειρα μου

my own 70s : ξεφυλιζοντας αποψε τα ονειρα μου

Μια δεκαετια δεκα albums που καταναλωσα με βουλιμια ...
τα ελιωσα στην κυριολεξια...
φυσικα μπορει να υπαρχουν και καλυτερα...during 70s...
ηταν 1973 οταν αρχισα να αγοραζω βινυλια, τα οποια τα πιο πολλα τα πουλησα during 90s για να αγορασω σπανια συλλεκτικα αστρολογια βιβλια...
αφου ειχα αρχισει να σπουδαζω αστρολογια και ψυχολογια ...
φυσικα ακουσαμε και αλλα, αφου η κυρια μας ασχολια τοτε ηταν να ακουμε μουσικη, προσπαθωντας επισης να βγαλω και μια ακρη με τους στιχους και τη φιλοσοφια τoυ rock and roll ...
απο 13 ετων σταθερα εκπαιδευομουν επανω σ αυτη τη φιλοσοφια μεχρι τα 1981...απο εκει μετα ειχα την τυχη να πεσω επανω στην εκρηξη του punk (1977) και του new wave (early 80s)
Μερικες φορες νομιζα οτι ο ρυθμος της μουσικης κυλουσε στις φλεβες μου...
Νομιζω οτι ερχεται η ωρα να σπουδασω καινουργιο αντικειμενο,αφου διανυω την τριτη νεοτητα μου....
οχι δεν τα νοσταλγω εκεινα τα χρονια....
δεν με ενδιαφερουν καθολου....
απλα την πορεια μου σας παρουσιαζω με την επισημανση
οτι αν παρουσιαζονταν ευκαιρια για ενα θαυμασιο αισθησιακο sex
τα παρατουσα ολα,αφου ολα αυτα ηταν μια αφορμη να
δημιουργησω το δικο μου ερωτικο περιβαλλον επικοινωνιας....
και βεβαια ηταν αισθητικα τολμηρο μαλλον να χαρισεις τραγουδια
οπως το dyer maker των led zeppelin εκεινα τα χρονια σε κοριτσια,
γιατι υπηρχε κινδυνος οχι απορριψη να φας αλλα να σε κακοχαρακτηρισουν....
με ολα εκεινα που μπορουσε να φτασει το μυαλο τους...
Αλλα εαν δεν ρισκαρεις να εκφραστεις συναισθηματικα με οτι
φουτουριστικο υπαρχει και καλλιτεχνικο συναμα....
πως μπορεις να ανακαλυψεις αλλιως το δρομο που οδηγει στον πυρηνα σου :) <3
θυμαμαι τα λογια μιας πρωην αγαπημενης μου φιλης της Ελενης, που εκνευριζοταν απο αυτα που ακουγα που μου ελεγε : εισαι ερωτευμενος με το ρυθμο της μουσικης και προσπαθεις να τον επιβαλλεις στα γυναικεια κορμια...
τωρα που το σκεφτομαι, τι κακο ειχε ολο αυτο...
ζουσα συνεχως μια Διονυσιακη γιορτη ...
στην καθημερινοτητα μου...
να εχετε μια ομορφη εβδομαδα :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου