Σάββατο 20 Μαΐου 2017

H Μουσικη Λυρα του Απολλωνα παρουσιαζει

H Μουσικη Λυρα του Απολλωνα παρουσιαζει :

Μια κρυφή φουτουριστική λαχτάρα γι αυτό που θα ζήσουμε στον Καιρό μας ...
Chronos is time at her worst. …
Chronos is the world’s time.
Kairos is time at her best. …
Kairos is Spirit’s time.
We exist in Chronos.
We long for Kairos.
That’s our duality.”
(Sarah Ban Breathnach)

Μονο ένα παιδι μπορει να σου πει την αληθεια
Γιατι βλεπει χρωματα πολλα που δεν μπορουν οι μεγαλοι
Γιατι οι μεγαλοι είναι πιο μικροι απ τους μικρους …
Εγω ειμαι ο βασιλιας της καρδιας σου
Γιατι νιωθεις ότι δεν υπολογιζω κανενα κοστος
Στο παθος που εχω στην αγαπη σου …
Γιατι οι ανθρωποι χρειαζονται μονο την αγαπη…
Και εγω με τα ονειρα μου και τις φαντασιες μου
Σου εχω και τα δεκαπεντε κλειδια που χρειαζεσαι για να
Ανοιξεις τη Ψυχή σου….
Θελω να σου πω ένα μυστικο :
Απο εκεινη τη μαγικη στιγμη που μπηκες στη ζωη μου
και μου ανηγγειλες οτι μονον εσυ εισαι η βασιλισσα μου,
γιατι μου το ειπες, το θυμασαι ετσι ?
Εχω αποφασισει να μεινεις για παντα ομορφη και νεα
Και δεν εισαι το μελλον μου ακριβως
Αλλα ηλθες από τις αιωνιες μνημες της
Αποθηκης της Ψυχης μου, από εκεινο το ανεξαντλητο ρεζερβουαρ Ενεργειας που σε κανει και νιωθεις για λιγο αθανατος…
Σαν τα ονειρα….
Τα ονειρα όμως δεν είναι ψευδαισθηση….
Γιατι σε κανουν να κοιτας μεσα σου…
Και οποιος κοιταει εξω κοιμαται ορθιος και μαχεται με τις ψευδαισθησεις του
Οποιος κοιταει μεσα του αφυπνιζεται και γειωνει τα ονειρα του
Κοριτσακι μου η ζωη είναι ένα ονειρο...
Που το κουβαλανει δυο μικρα γαλαζια αλογα
Γυρε στο πλαι μου και δυο μικρα γαλαζια αλογα
Θα σε περιμενουν …
καλπαζοντας ακουγοντας...
Αυτή τη θεσπεσια ηδυποτη χροια της φωνης σου
Σε κανει να σε ονειρευεται το ιδιο το ονειρο
Βλεπω μακρια στο βαθος της Θαλασσας
Και δεν την μπερδευω με τον Ουρανο
Όπως οι Πιλοτοι…..
Γιατι οι Πιλοτοι δεν ξερουν Αστρολογια και Μυθους
Είναι Ικαροι όπως και Εγω και εγω εχω ολη την
Υπομονη να με «καψει» η φλογα της καρδιας σου…
Δηλ.παιδια που σου λενε ΠΑΝΤΑ την αληθεια ….
Και η αληθεια σημερα είναι μια ηπειρος που δεν την
Επισκεφτεται κανενας και καμια…
και χρειαζονται πτησεις
Για να την αναγνωρισεις…..
Καλο Σαββατοκυριακο να εχετε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου