Σάββατο 20 Μαΐου 2017

And the sky, is crying out tonight................



« ένα μα ένα, μοναχα φοβαμαι, μηπως δεν σταθω ανταξιος του πονου μου»
έλεγε ο μεγάλος Φιοντορ Ντοστογιεφσκι…
έτσι θα σεβαστώ τον εαυτό μου για όλα αυτά που πέρασα
θα σεβαστώ τον εαυτό μου για όλα αυτά που αγάπησα
θα τιμήσω τον εαυτό μου, τιμώντας τους ανθρώπους που μου
έπιαναν το χέρι στα δύσκολα χρόνια,
θα χαιδεύω τα μαλλιά στα κορίτσια που μου χαμογελούσαν
βλέποντας τα μάτια μου δακρυσμένα απ την απελπισία...
γιατί πάνω απόλα, δεν θέλω να είμαι αυτό που φαντάζεται ο άλλος
και η αλλη
κατόπιν αυτό που δεν είμαι, αυτό που με σπρώχνουν οι περισσότεροι,
όλοι αυτοί έχουν διαφορετικούς σκοπούς απο μένα,
και τώρα ήρθε ο χρόνος να εκδηλωθεί...
να μην με νοιάζει για κανέναν και τους σκοπούς του
παρα μόνο αυό που θέλει η ψυχή μου
απ το βάθος της....
πως πέρασε μισος αιώνας να το καταλάβω....
και ξέρεις ποια είναι η διαφορά του αληθινού ερωτευμένου
όλοι ξεκινανε με το να ξεγελάει τον εαυτό του και καταλήγει πάντα να ξεγελάει τους άλλους,
και αυτό ο κόσμος το ονομάζει συναισθηματικες σχέσεις
αλλά καμια εμπειρία δεν στη χαρίζουν
και ούτε είναι αυτό που σου συμβαίνει,
αλλά ο τρόπος που αντιδράς σ αυτό που σου συμβαίνει.....
και μένα η δικη μου εμπειρία μου λέει να σκύψω, και να μελετησω τον Ερωτα, γιατι τοσα χρονια μαζι του επαιζα...
Και εσεις παιζετε μαζι του, λες και ειναι εξαρτημα της barbie...
και παιζεις με τον Ερωτα για να ελεγχεις τον Ερωτα....
Και αντε να το καταφερεις ...
Επειδη ειναι ισχυρος Δαιμονας οπως ελεγε η σοφη Διοτιμα, αφου ειναι μια οψη της αρχεγονης ζωωδους φυσης του ανθρωπου και την ιδια ωρα εχει προσβαση στις ανωτερες μορφες πνευματος...
Συνεπως μπορει να σε τρελανει....απο τη μιξη που σου κανουν αυτα τα δυο τα παραπανω...και οπως τραγουδαει και ο αγαπημενος Jarvis,
Oh I was nothing when you came
I'm no-one now you've gone away...
Αλλα πες οτι τα καταφερνεις...να τον ελεγχεις...
θα πληγωθεις τοσο πολυ που θα εμπεδωσεις για παντα τι σημαινει ακριβως :
Πυρρειος Νικη...
Και ξερεις αμα το πας πιο βαθια ακομα,θα διαπιστωσεις οτι κανεις παιγνιδια δυναμης...
Και τα παιγνιδια δυναμης εισερχονται στο προσκηνιο της ζωης σου
επειδη εχεις τελειως λαθεμενη εικονα για τον εαυτο σου...
καλα, τοσοι τρελοι εξω, δεν σας το εμαθαν αυτο ακομα ? ....
Αποτελεσμα να θυσιαζεις τα παντα με βαση το παλιο μυστικιστικο ρητο :
Απαρνησου αυτα που εχεις και τοτε θα λαβεις...!!!
Εμεις θα τον μελετησουμε τοσο σοβαρα πια, που εχω βαλει υποψηφιοτητα για αλλες τρεις ζωες ακομα...
Μαρεσει το βιολογικο παρκο της Γης και οι χθονιες θεοτητες της...
που αλλου μπορεις να ερωτευεσαι ζωα ?
Μονο σ αυτον τον πλανητη συμβαινει αυτο...
σας το υπογραφω....<3
Μπορει να εξηγηθει αλλιως το κολημα μας με τη γη
και να μην ριχνουμε μια ματια στον ουρανο και τα αστρα του...
Να εχετε μια ομορφη Κυριακη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου